Als Iran gebombardeer wordt mogen ze zijn huis bombarderen. Deze mongool weet het veschil tussen Shia en Sunni. Irak, Iran, whats in a name...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:42 schreef yavanna het volgende:
[..]
Misschien bij bomb. met (veel) burgerslachtoffers en wanneer o.a. de arb.liga er achter staat. Hoewel je dan nog met rusland en china blijft zitten.
http://en.wikipedia.org/wiki/USS_Kearsarge_%28LHD-3%29quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:35 schreef MangoTree het volgende:
Marineschepen VS arriveren op Kreta
Toegevoegd: zaterdag 5 mrt 2011, 00:47
Twee Amerikaanse marineschepen zijn op Kreta aangekomen. Amerika stuurde ze vanwege de situatie in Libië. Een van de twee schepen is een vliegdekschip. Aan boord van de fregatten waren 1300 militairen. Ze voegen zich bij de 400 die woensdag al op de Amerikaanse legerbasis op Kreta aankwamen.
Op het Griekse eiland was vrijdag een demonstratie tegen de troepenopbouw van de VS. Zo'n 100 demonstranten waren in de stad Hania vlakbij de legerbasis.
De VS voert de druk op Libië op. Kadhafi is opgeroepen te vertrekken en Amerika pleit ook voor het instellen van een no-flyzone boven Libië. (NOS)
Het is TE bizar gewoon. Ze zijn Amerika aan het kapot maken. Dit is geen stommiteit of ongeluk. Dat kan gewoon niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:03 schreef Mercer het volgende:
De echte oorzaak van al deze crap in Afrika en het Midden Oosten. Het probleem is niet Ghadaffi, maar Bernanke. Het begint met de zwakste broeders die het loodje leggen. Welke landen/continenten gaan nog meer volgen? Dat is waar ik me wel een beetje zorgen om maak.![]()
Is wel een zogenaamde 'oplossing'. Die maniak laat steeds huurlingen invliegen en moordt de eigen bevolking uit. De VS is niet echt succesvol geweest in hun laatste oorlogen maar 'air superiority ' kun je wel aan ze overlaten.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:57 schreef truepositive het volgende:
No fly zone als excuus voor de USA om hard in te grijpen. Tel uit de winst voor het Libische volk.
Zeker een probleem, en hij houdt het nog rustig, ik zie veel grotere doom scenarios. Maar je kunt alles wel aan alles linken maar dit is in dit geval toch wat offtopic.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:03 schreef Mercer het volgende:
De echte oorzaak van al deze crap in Afrika en het Midden Oosten. Het probleem is niet Ghadaffi, maar Bernanke. Het begint met de zwakste broeders die het loodje leggen. Welke landen/continenten gaan nog meer volgen? Dat is waar ik me wel een beetje zorgen om maak.![]()
De Oostelijk oppositie is halverwege.quote:http://www.nrc.nl/nieuws/(...)en-rebellen-zawiyah/
In de stad Zawiyah heeft de strijdkrachten van de Libische leider Moammar Gaddafi tanks ingezet tegen de rebellen die de stad in handen hebben. Dat meldt Reuters aan de hand van de berichtgeving op onder andere Al Arabiya. Ooggetuigen melden dat er minstens vijftien tanks de stad in zijn gereden en er sprake is van zware vuurgevechten met de inzet van artillerie.
Al Jazeera meldt dat de tanks op huizen schieten en dat moskees een ‘jihad’, heilige oorlog, hebben uitgeroepen op de milities die de betogers en burgers van de stad beschieten. Volgens AP zijn de Gaddafi-loyalisten door de linies van de rebellen heen gebroken.
Hevige gevechten in Libië
Gisteren vielen in de stad al zeker achttien doden en honderdtwintig gewonden na beschietingen door Gaddafi-milities. Onder de doden zou zich een hoge leider van de opstandelingen bevinden – de overgelopen kolonel Hussein Darbouk. Troepen van Gaddafi hebben de aanval in Zawiyah geopend in een poging de stad terug te veroveren van de oppositie.
Volgens Reuters rukken de rebellen westwaarts op vanaf de strategische oliestad Ras Lanuf (google maps), die zij gisteren veroverden. Zij zouden ook al de stad Bin Jawad hebben veroverd, wat zich ongeveer 525 kilometer van de hoofdstad Tripoli bevindt.
Internationaal arrestatiebevel tegen Gaddafi en familie
Gisteren vaardigde Interpol een internationaal arrestatiebevel tegen Gaddafi en vijftien anderen, onder wie gezinsleden en bondgenoten. Het arrestatiebevel moet het gemakkelijker maken om de internationale sancties tegen Gaddafi en zijn regime na te leven. Eerder legde de VN Gaddafi en zijn familie en bondgenoten al een reisverbod op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Bijdrage van Pannekoekenmix, op haar verzoek onder een spoiler. Zal er wel vies uit zien.Nou, als ik had geweten dat 't zo simpel was om een spoilertje te maken.. Ik was al aan 't zoeken naar andere mensen die spoilers gemaakt hadden zodat ik die kon kopiëren maar als je ze nodig hebt kun je ze nooit vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat om meer mensen die met nodeloos geweld uit elkaar zijn geblazen. Heb hier alleen foto's van gezien tot nu toe, waar ik toch wel twijfels had bij de echtheid ervan.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
Het filmpje is wel al een paar dagen oud, hoor.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:07 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Nou, als ik had geweten dat 't zo simpel was om een spoilertje te maken.. Ik was al aan 't zoeken naar andere mensen die spoilers gemaakt hadden zodat ik die kon kopiëren maar als je ze nodig hebt kun je ze nooit vinden.
Gaat om meer mensen die met nodeloos geweld uit elkaar zijn geblazen. Heb hier alleen foto's van gezien tot nu toe, waar ik toch wel twijfels had bij de echtheid ervan.
Yup, maar heb em niet eerder gezien, en ik lees toch een hoop mee. Ik probeer alle pagina's een beetje bij te houden zodat ik niets mis en (hopelijk) niets post wat al eerder gepost is.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het filmpje is wel al een paar dagen oud, hoor.
is ook lastig met de vele herhalingen van "nieuws",en retweetsquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:28 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Yup, maar heb em niet eerder gezien, en ik lees toch een hoop mee. Ik probeer alle pagina's een beetje bij te houden zodat ik niets mis en (hopelijk) niets post wat al eerder gepost is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |