niet.. mams praat over zielige asielzoekers hoe boeiendquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
tegenslag voor knetter![]()
![]()
. Hoe herstelt ze zich?
Zeker PvdA-stemmend, je moeder?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet.. mams praat over zielige asielzoekers hoe boeiend![]()
Weet ik gewoon. JWZ>.quote:
Tja, woon maar in de Randstad. Dan praat je wel anders over het binnenhalen van allerlei volk... Tuurlijk zitten er wel echte asielzoekers tussen maar al die Somaliërs die we binnenhalen, kom op zeg.quote:
eens.. teveel profiteursquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:05 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tja, woon maar in de Randstad. Dan praat je wel anders over het naarbinnennemen van allerlei volk... Tuurlijk zitten er wel echte asielzoekers tussen maar al die Somaliërs die we binnenhalen, kom op zeg.
Was heel lekkerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik maakte mijn post en ik drukte op invoeren. niks verkeerds aan?
[..]
Lekker gegeten?
Die Rutte mag van mij doodquote:
Dit.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die Rutte mag van mij doodIk vond het al een lul voordat ie premier werd
Ik had zo eens een discussie met iemand uit Bolsward (quote:
ik vind rutte baasquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die Rutte mag van mij doodIk vond het al een lul voordat ie premier werd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar daar kom ik nooit in de buurtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Blijft Noord-Holland.
Maar fuck Nederland, als ik binnen ben vertrek ik naar België en neem mijn Popje mee
quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:08 schreef Snuf. het volgende:
Rutte is zo een man die je beter kunt laten inslapen.Inslapen? NekschotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Die gast komt nooit opdagen bij debatten. Treurig hoe die man met zijn verantwoordelijkheden omgaat, was ook wel van tevoren te verwachtenquote:
Dat denk ik ook hoor, je lijkt me een ontzettend grappig iemandquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben normaal best aardig, denk ik
Gelukkig weten we je achternaam, en dus die van je opa, even nazi doen hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:09 schreef Snuf. het volgende:
Mijn opa is baas hij heeft een smak geld in Belgie om belasting te ontduikenEcht een eindbaas mijn opa.
Heb jij echt in de trein je string en legging uit gedaan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hey ieder zijn eigen mening, dankzij het stemmen kan ieder op zijn favo stemmen
laat elkaar in waarde en bladiebla liefde enzo
Iedereen moet stemmen wat ze willenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hey ieder zijn eigen mening, dankzij het stemmen kan ieder op zijn favo stemmen
laat elkaar in waarde en bladiebla liefde enzo
kloptquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat denk ik ook hoor, je lijkt me een ontzettend grappig iemandDe hele dag lol met jou
![]()
Maar je hebt wel een kutsmaak
Mijn opa pist op jou.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:10 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Gelukkig weten we je achternaam, en dus die van je opa, even nazi doen hoor
nee manquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij echt in de trein je string en legging uit gedaan?
Dus het was niet meer dan een fantasie van dragemsquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
wut wut? roddels?
heb je mono geneukt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn opa woont btw vlak bij sharr![]()
uh.. nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus het was niet meer dan een fantasie van dragems![]()
Wanneer gaan jullie daten?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:12 schreef Snuf. het volgende:
Mijn opa is rijkWaar dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn opa woont btw vlak bij sharr
quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:12 schreef Snuf. het volgende:
Mijn opa is rijkBazenopaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn opa woont btw vlak bij sharr
Who motivates the motivator?
1: als ik daar woon ben ik nog geen belgquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:12 schreef Dalando het volgende:
Koelkast, jij wou toch naar België? Nou, Belgen zijn sadisten.
Jammer dat het allemaal in belgie staatquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:13 schreef Snuf. het volgende:
Mijn opa heeft zoveel geld hij zou jullie allemaal kunnen kopen.
Opsommen met cijfersquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
1: als ik daar woon ben ik nog geen belg
2: die munten heb je hier ook
3:_!
ohquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:13 schreef Snuf. het volgende:
Wie zou waarin trappen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik wist dat tie er in zou trappen
![]()
![]()
Goeie regelquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:13 schreef djkoelkast het volgende:
Ik eis een regel
knetter max 2 smiles per post
Ik zit te etenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Voor de duidelijkheid.. mono heeft gewoon ranzig zitten scheiten in de trein.. daarna mocht ik zeiken.. happy joy
details man....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Voor de duidelijkheid.. mono heeft gewoon ranzig zitten scheiten in de trein.. daarna mocht ik zeiken.. happy joy
Ja jij liet hem eerst gaanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Helemaal mee eenschquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Met terugwerkende kracht: dan de komende 40.000 posts dus zonder smiles.
ik moest zeiken, ja ik liet hem eerst gaan, nee ik heb schijnbaar geen verstand anders was ik eerst gegaanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja jij liet hem eerst gaan![]()
Of moest je ook schijten?
Dat heeft mijn familie ook. Boeiend, ik ga ook met minder rijke mensen om. Je hoeft niet zo te patsen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:13 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga bijhouden hoe lang je het gaat volhouden. Ik zet mijn geld op 5 min.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik zal mij aan die regel houden
okequote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ga bijhouden hoe lang je het gaat volhouden. Ik zet mijn geld op 5 min.
Hij zei dat ie nog tegen je zei dat ie moest schijten en dat jij wel eerst mochtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik moest zeiken, ja ik liet hem eerst gaan, nee ik heb schijnbaar geen verstand anders was ik eerst gegaan
Vies ....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Daar zijn de polen voor.quote:
Mislukt dusquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oke![]()
telt die regel na 0.00 uur ook
Ik moet geen Polen in mijn huis. Dat zijn alcoholisten. Ze mogen alleen een nieuw tuinhuis bouwen.quote:
ik dacht dat hij een grapje maaktequote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij zei dat ie nog tegen je zei dat ie moest schijten en dat jij wel eerst mocht![]()
Maar vertel wie moest waarin trappen? Jij wilde dat wij allemaal zouden denken dat je mono of dragems hebt gedaan?
Ik snap het niehiet
het was max 2 toch? dat waren 2quote:
Roemeniërs dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:16 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik moet geen Polen in mijn huis. Dat zijn alcoholisten. Ze mogen alleen een nieuw tuinhuis bouwen.
Nog niet eens 2 minutenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oke![]()
telt die regel na 0.00 uur ook
Wij zijn bloedserieus.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik dacht dat hij een grapje maakteen niks laat maar
Terugwerkende kracht dus de komende 40.000 posts zonder smileyquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het was max 2 toch? dat waren 2
Roemenen bedoel je...? Ik laat wat SP'ers voor mij werken later.quote:
dat kan ik nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Terugwerkende kracht dus de komende 40.000 posts zonder smiley
Relax man ik zit alleen koelkast een beetje te fucken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:15 schreef Ragboer het volgende:
Dat heeft mijn familie ook. Boeiend, ik ga ook met minder rijke mensen om. Je hoeft niet zo te patsen.
Is ook top.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:18 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Roemenen bedoel je...? Ik laat wat SP'ers voor mij werken later.
8 uur.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:18 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Relax man ik zit alleen koelkast een beetje te fucken.
Btw ik fok nu mobiel kan iemand kijken hoe laat Lola begint??
8 uur geloof ikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:18 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Relax man ik zit alleen koelkast een beetje te fucken.
Btw ik fok nu mobiel kan iemand kijken hoe laat Lola begint??
ik moest lachen, het klopt welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:19 schreef Ragboer het volgende:
Knetter stak een bowlingpin in haar kut terwijl ze in de trein zat. Mono scheet haar onder en likte het samen met Dragems er af. Dragems ejaculeerde daarna in de oor van Mono, waardoor hij alweer moeite had met het omgaan met zijn kringspier. De conducteur kwam eraan en werd door Dragems bestraft met een anale fistfuckbeurt.
IK ZIT TE ETENquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:19 schreef Ragboer het volgende:
Knetter stak een bowlingpin in haar kut terwijl ze in de trein zat. Mono scheet haar onder en likte het samen met Dragems er af. Dragems ejaculeerde daarna in de oor van Mono, waardoor hij alweer moeite had met het omgaan met zijn kringspier. De conducteur kwam eraan en werd door Dragems bestraft met een anale fistfuckbeurt.
Wat, mijn ananas, wat doe je.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:19 schreef Ragboer het volgende:
Mijn jeugdige onschuldigheid, wat doe je?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:19 schreef Ragboer het volgende:
Zo'n bowlingpin past gewoon?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik moest lachen, het klopt wel
Zie hier de reden waarom mijn zoon NIET op FOK! magquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mijn jeugdige onschuldigheid, wat doe je?
hahahhaha was kinderformaatquote:
Dat krijg ik er niet in hoorquote:
Die heb je maar in 1 formaat tochquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hahahhaha was kinderformaat
hahaha ow dan was het iets andersquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:22 schreef Driepink het volgende:
[..]
kinderformaat is NOG GROTER, zodat kinderen ze extra makkelijk raken
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
posten zonder smileys is best moeilijk voor mij.... dit is grensverleggend
Seksquote:
Zeer teregten redenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zie hier de reden waarom mijn zoon NIET op FOK! mag
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:25 schreef naatje_1 het volgende:
gevraagd aan koelkast of mijn show vannacht 1 uur eerder kan
echt er gaat een wereld voor je open hoor.. ontdek het onbekende... beep me up scotty enzoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
leuk voor jou maar ik doe het niet
Oe yeah babyquote:
Het is beam me upquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
echt er gaat een wereld voor je open hoor.. ontdek het onbekende... beep me up scotty enzo
whoeps.. kijk zo van slag ben ik al door het gemis van smileys.. ik denk dat ik straks ook nog erger ga falen in Nederlands...quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:26 schreef Driepink het volgende:
zo!
morgen mijn showtje weer
word echt hard hard
ff een terror cdtje downloaden
Onmogelijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whoeps.. kijk zo van slag ben ik al door het gemis van smileys.. ik denk dat ik straks ook nog erger ga falen in Nederlands...
Echt he ik heb liever 80 smileys in 1 post dan dat zeer zielige *kotssmiley*quote:
het is *cheerleadersmiley*quote:
Ohquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het is *cheerleadersmiley*
Dan nog altijd jompelpoppetje kutnewbquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben er te moe voor.. sorry miss morgen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
En ja ik sta in een god damn bitch mode.
Wanna fight?
NIET HATEN OP KNETTER.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan nog altijd jompelpoppetje kutnewb
ik is nieuw ja.. correctquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan nog altijd jompelpoppetje kutnewb
Ik vraag nu alvast catfight aan, speciaal voor huppelquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
En ja ik sta in een god damn bitch mode.
Wanna fight?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik moest lachen, het klopt wel
quote:
quote:
Wow, 4 reacties. Ik ejaculeerde.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mijn jeugdige onschuldigheid, wat doe je?
baasquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:29 schreef Driepink het volgende:
downloading:
this is terror 14 - mixed by noisekick & paranoizer
Noisekickquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:29 schreef Driepink het volgende:
downloading:
this is terror 14 - mixed by noisekick & paranoizer
hij is al op een dikke 8 procentquote:
Terreur Boven Alles!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
hij is al op een dikke 8 procentmaar het wordt niet non stop terror, misschien 1 of 2 als afsluiter
Als alles maar rondjes looptquote:
die draaide ik eh.. woensdag was het geloof ik ? of dinsdag ofzoquote:
Maar toch, goed nummerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
die draaide ik eh.. woensdag was het geloof ik ? of dinsdag ofzo
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:22 schreef Driepink het volgende:
[..]
kinderformaat is NOG GROTER, zodat kinderen ze extra makkelijk raken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor de liefhebbers, dm maar door welke je wilt horen![]()
Het is: *emmy*quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het is gewoon scheitirritant dat *plaatjeietswoorddingsmilie*quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is: *emmy*
of eigenlijk: static.gif
Gebruik MSN smiles :-Dquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:35 schreef sharr het volgende:
Zonder smileys typen is toch niet heel moeilijk? Of moet mag je ook geen PI?
ja nieuw enzo.. sorry... thx voor de wijze les mister koelkastquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is: *emmy*
of eigenlijk: static.gif
gvewoon smileysquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
het is gewoon scheitirritant dat *plaatjeietswoorddingsmilie*
Static (user) heeft die smile gemaaktquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja nieuw enzo.. sorry... thx voor de wijze les mister koelkast
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:34 schreef Driepink het volgende:
Zit wel wat leuks tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor de liefhebbers, dm maar door welke je wilt horen
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
goede smaakquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:37 schreef Driepink het volgende:
nog een van mij, ik heb wel goeie muzieksmaak al zeg ik het zelf
mn lievelingsnummer ftw
heb niks te meldenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:39 schreef Driepink het volgende:
wat is het stil, iedereen is aan het schuifelen ofzo ?
of fappen op sharr der stem die nog in hun hoofd hangt...
handjes warmen aan de koffiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:39 schreef Driepink het volgende:
ik zit dwdd te kijken & huiswerk te makenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:39 schreef Driepink het volgende:
ik probeer minder te posten.. het lukt aardigquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
schiet ook niet op
/ontopic: IM STILL LOVING YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU (dalijk)
Ik in ieder geval niet, maar ik ben dan ook niet normaal!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:41 schreef Driepink het volgende:
deze toon, haalt een normale vent dit eigenlijk wel?
ik ook niet, dan praat ik daarna heel schor..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik in ieder geval niet, maar ik ben dan ook niet normaal!![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:42 schreef utopie het volgende:
Hoi! Ik post vanaf mijn iphone. Ha ha
Nou groetjens
Dat de spellingschecker dat niet gelijk heet veranderd zeg!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:42 schreef utopie het volgende:
Hoi! Ik post vanaf mijn iphone. Ha ha
Nou groetjens
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik in ieder geval niet, maar ik ben dan ook niet normaal!![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:43 schreef utopie het volgende:
Ik ga weer. Dit typt tering kut.
Tot na 9enen
jammerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:43 schreef utopie het volgende:
Tot na 9enen
quote:Dj NoiseKick-Terreur Boven Alles
Koksoccer - Fuck You ( Angernoizer Remix)
Noisekick- Hij Loopt Rondjes
Noisekick - Jezus komt terug
113 & Magic System - Un gaou oran
Magic System - Premiere Gaou
Magic System - Bouger Bouger
St.Germain: Sure Thing
St Germain - So Flute
St Germain - Rose Rouge
Project Omeaga - Prednison Attack (Full)
Rob Gee - Ecstacy You Got What I Need
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:44 schreef Driepink het volgende:
ik gaat me aankleden![]()
radio blijft aanstaan terwijl ik me aankleed
NEE SHARR DE WEBCAM NIET!
Wat is negenenen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:43 schreef utopie het volgende:
Tot na 9enen
Goeien titels welquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Uitspraak van huppelkind: Weet je ik ben een boer in de musical. Ik de enige in de klas die echt geen drents dialect kan, ik het jochie in de klas met een rotterdams accent mag een boer gaan spelen.
Leer je dat jong een Feyenoord-accent aan? Bazin!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Uitspraak van huppelkind: Weet je ik ben een boer in de musical. Ik de enige in de klas die echt geen drents dialect kan, ik het jochie in de klas met een rotterdams accent mag een boer gaan spelen.
Leuk kind welquote:
Dat doe ik ook niet expresquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:47 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Leer je dat jong een Feyenoord-accent aan? Bazin!
Syop met posyen idiooy!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:47 schreef utopie het volgende:
Piey paulusma is op tc. Kutweer op komstwaarom zij. De toetsen op de ipjone niet groter dan
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Dit niet snappen betekent gewoon dat je een ouwe zak bent. Geeft niks, maar beter hou je je mond over dit soort dingenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:50 schreef ToT het volgende:
Boem-Tuut-Tuut-Boem-Tuut-Tuut-Boem-Tuut-Tuut-Boem-Tuut-Tuut-Boem-Tuut-Tuut-Boem-Tuut-Tuut-Boem-Tuut-Tuut-Boem-Tuut-Tuut-Boem-Tuut-Tuut-Boem-Tuut-Tuut-Boem-Tuut-Tuut-Boem-Tuut-Tuut-Boem-Tuut-Tuut-Boem-Tuut-Tuut-Boem-Tuut-Tuut-Boem-Tuut-Tuut-Boem-Tuut-Tuut-Boem-Tuut-Tuut....
Mooie muziek!
Je hebt nogal wat tegen mij he!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit niet snappen betekent gewoon dat je een ouwe zak bent. Geeft niks, maar beter hou je je mond over dit soort dingen
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ben er weer
En ik hoorde een rickroll door de plaat
Jah droog!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ben er weer
Waarom mag er hier geen discussie over muziek plaatsvinden? Wil je alleen maar SC hier?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit niet snappen betekent gewoon dat je een ouwe zak bent. Geeft niks, maar beter hou je je mond over dit soort dingen
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ben er weer
quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:52 schreef utopie het volgende:
Ik ga vanajond mis/schien met buurmeisjen op stapp
beter een goede buur dan een verre vriend?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:52 schreef utopie het volgende:
Is ze lekker?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:52 schreef utopie het volgende:
Ik stop zoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:54 schreef FL_Freak het volgende:
SHarr zou je dadelijk Roger Sanchez - Another Chance willen draaien?
quote:
....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:54 schreef utopie het volgende:
Tan2 lekker. Ik sta aal ew lanf droig dus het wordt wel eer eens tijd
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk de enige. Maar dat geeft niet
Nou, arische meidenquote:
dat mag toch? het is niet dat de luisteraars goed moeten vinden wat koelkast goed vindt?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij zeikt alle platen die ik goed vind af
Ik mag er dan toch op ingaan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat mag toch? het is niet dat de luisteraars goed moeten vinden wat koelkast goed vindt?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je zegt dat hij zijn mond moet houdenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |