Ik denk net weg, maar ze komt nog wel weer en anders stuur je haar een PM als het belangrijk isquote:
Da's altijd goed, om bij 1 met de eerste te beginnenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is ook zeker mijn idee en ik dacht ook aan om te beginnen bij nummer 1
Oke, dan is mijn gedachten gang dus goedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:44 schreef D. het volgende:
[..]
Da's altijd goed, om bij 1 met de eerste te beginnen
Is niet zo belangrijk, gaat over hoeslakens voor een bed van 1.40 m breed die ze nog hadquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk net weg, maar ze komt nog wel weer en anders stuur je haar een PM als het belangrijk is
is dit nu heel schooien?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of je nog een paar hoeslakens van 1.40 breed wilt hebben
ja super skeerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:45 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Is niet zo belangrijk, gaat over hoeslakens voor een bed van 1.40 m breed die ze nog had
[..]
is dit nu heel schooien?
nee hoorquote:
Ik weet ook niet hoe graag ST er vanaf wilquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:45 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Is niet zo belangrijk, gaat over hoeslakens voor een bed van 1.40 m breed die ze nog had
[..]
is dit nu heel schooien?
mijn moeder koopt ze altijdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:47 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Die krengen zijn gewoon tyfusduur
Yep, misschien was het gewoon een grapje van dr.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe graag ST er vanaf wil
Yepquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oke, dan is mijn gedachten gang dus goed
Denk het van niet maar Marijke en ST kennen elkaar ook al vrij lang dus daarom dat ze het aan Marijke vroegquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:47 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Yep, misschien was het gewoon een grapje van dr.
Meer het geldquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:48 schreef D. het volgende:
[..]
Yep
Nu nog je woorden omzetten in daden en je kunt de weg op
quote:[img]http://i.fokz[img]http://www.smilies.be/o/overig/headbang.gif[/img]ine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op vrijdag 4 maart 2011 19:56 schreef RockNijntje het volgende:
Gimme fuel, gimme fire
Gimme that which I desire
quote:
ja niet iedereen heeft geen levenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:02 schreef Trevland het volgende:
En toen was het op eens rustig hier
Zoals grotendeels vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |