Haha, geniaalquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:35 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
En ineens herinnerde iets mij aan een foto die ik vorig jaar maakte toen ik Londen was, voor concerten van deze of gene...
[ afbeelding ]
Komende 10 jaar gratis snoep voor de heren?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:35 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
En ineens herinnerde iets mij aan een foto die ik vorig jaar maakte toen ik Londen was, voor concerten van deze of gene...
[ afbeelding ]
http://www.guardian.co.uk(...)iewed-simon-armitagequote:[..] "On the subject of their forthcoming album, the combined Arctic Monkeys seem quite giddy, even a little starstruck when talking about their experiences with new producer/guru Josh Homme, Queen of the Stone Age's queen bee, and are pleased to announce that after a lot of agonising, it is to be christened Humbug.
"You've got to suck it and see," says Turner, helpfully. [..]"
Ik vind die hoofdrolspeler van die film trouwens best iets weg hebben van Alex.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:31 schreef sander26 het volgende:
Cool! Kun je de productie details posten van de nummers? Ben ik erg benieuwd naar!
Dat dacht ik ook al ja..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:06 schreef tim. het volgende:
Owen Pallett, leuk. Ik ben benieuwd.
En ik dacht dat die man op de hoes Alex is, dus je bent niet de enige, Jacobuspower.
5de Album: Mum, Put Your Feets Upquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:35 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omg, sukkels:Pquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:17 schreef Aisumasen het volgende:
Beelen van de radio draaide woensdagochtend als laatste plaat "Brick By Brick". Muziekkenner Domien Verschuuren vond vooral dat "Alex Turner er heel vreemd uitkwam".
Domienquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:17 schreef Aisumasen het volgende:
Beelen van de radio draaide woensdagochtend als laatste plaat "Brick By Brick". Muziekkenner Domien Verschuuren vond vooral dat "Alex Turner er heel vreemd uitkwam".
Hehe, denk niet dat Aisumasen serieus was.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:41 schreef Piles het volgende:
[..]
DomienWeet alleen niet waarom je 'm muziekkenner noemt, dat is ie absoluut niet
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:41 schreef Piles het volgende:
[..]
DomienWeet alleen niet waarom je 'm muziekkenner noemt, dat is ie absoluut niet
Ik vind de 'snelle' nummers juist beterquote:Op zondag 13 maart 2011 15:20 schreef maan. het volgende:
Waarom is het zondag.. op zoek naar submarine gisteren alwel paar geluisterd op youtube en dat klonk heerlijk:) Ik vind de 'langzame' am nummers ook meestal better dan de snelle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |