JA MAN MIJN 9 CENT GODVERDOMME!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:04 schreef WebAddict het volgende:
Pure oplichting, bullshit programma.
Trek nu de stekkers er maar uit + dikke refund naar de smsers
Eerlijk is eerlijk, we weten maar de helft van het verhaal want TS heeft zijn OP zo verneukt dat maar de helft van zijn copypasta er doorheen is gekomenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:05 schreef stormiot het volgende:
Kan het me niet voorstellen. Berichtje ofzo oke maar dit ... Nee
Gelukkig hebben we jou om het intellect nog een beetje bovengemiddeld te houden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
JA MAN MIJN 9 CENT GODVERDOMME!
Fuck dat, als je debiel genoeg bent om te sms'en naar die ongein verdien je het dat ze ook je spaarrekening leegstelen
Het na kantoor uren. Volgende week een standaard bericht..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:12 schreef mYsca het volgende:
Ff klacht ingediend ff kijken hoe ze reageren.
Je meent dit hè?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:12 schreef mYsca het volgende:
zou ook kunnen. en dat ze het netjes uitspelen alsof monique het huis verlaat om bij maik te zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:28 schreef Mylene het volgende:
Mijn theorie is dat Maik en Monique een nachtje samen mogen doorbrengen in de geheime kamer. Hij keert niet terug in het huis zelf met de andere bewoners.
Goed mogelijk! Uitwonen die hap en hop naar Nederland voor een lekkere boy.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:28 schreef Mylene het volgende:
Mijn theorie is dat Maik en Monique een nachtje samen mogen doorbrengen in de geheime kamer. Hij keert niet terug in het huis zelf met de andere bewoners.
Gert zegt weer net iets teveelquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Goed mogelijk! Uitwonen die hap en hop naar Nederland voor een lekkere boy.
Dit gaat ervoor zorgen dat nog meer kijkers afhakenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:15 schreef Noz het volgende:
Daar gaan 4 van de enige 5 kijkers... En daar gaan de toch al minimale verdiensten aan het sms-verkeer
Volgens mij is Net 5 suicidaal en willen ze graag failliet.
Dumpen die troela is leukerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Goed mogelijk! Uitwonen die hap en hop naar Nederland voor een lekkere boy.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:57 schreef Sperma het volgende:
meen je niet?
wat een oplichters serieus
mensen stemmen zich dood
komt die travestiet weer terug
mijn god stel je niet zo aan zegquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:12 schreef mYsca het volgende:
Ja, want anderhalve euro is ook echt iets om van wakker te liggenquote:
waar zou je anders de klachtenlijn voro moeten gebruiken?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:42 schreef DjinN het volgende:
[..]
mijn god stel je niet zo aan zegBoehoeeeeeeeeee Maik keert terug en ik ben het er niet mee eens! We gaan meteen de klachtenlijn lastigvallen!
niet voor zulke lame dingen als een smsje wat misschien anderhalve euro kostquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waar zou je anders de klachtenlijn voro moeten gebruiken?
burnnnn ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat staat er eigenlijk?
1) Sms om Maik uit het spel te krijgen
of
2) Sms om Maik VOORGOED uit het spel te krijgen
Hm?
dus alleen als je geleden schade de anderhalve euro overstijgt mag je bellen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:44 schreef DjinN het volgende:
[..]
niet voor zulke lame dingen als een smsje wat misschien anderhalve euro kostdat is verdomme zo krenterig he
wat staat waar?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat staat er eigenlijk?
1) Sms om Maik uit het spel te krijgen
of
2) Sms om Maik VOORGOED uit het spel te krijgen
Hm?
Het komt vrijwel op hetzelfde neer als dat jij 10x smst daarnaartoe om iemand eruit te stemmen, en vervolgens vliegt iemand anders eruitquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dus alleen als je geleden schade de anderhalve euro overstijgt mag je bellen.
[ afbeelding ]
ondertussen, bij de klachtenlijn van NET5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |