kan het niet zo zijn dat ie er alleen niet meer over uitzend?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:00 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn VGA stekker doet het ineens niet meer in mijn laptop. Dat is echt waardeloos. Het was echt heerlijk films/series kijken op die manier
De pinnetjes zitten er wel nog allemaal in?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:00 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn VGA stekker doet het ineens niet meer in mijn laptop. Dat is echt waardeloos. Het was echt heerlijk films/series kijken op die manier
Is dat lekker, zelf een veer in je reet steken?quote:
Zelfspotquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat lekker, zelf een veer in je reet steken?
*trekt een veer uit z'n vleugel*quote:
Nee, dat ding 'ziet' geen tweede beeldscherm als ik die stekker erin doe.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:01 schreef rival het volgende:
kan het niet zo zijn dat ie er alleen niet meer over uitzend?
dus dat je dit weer goed kan zetten in je beeldscherminstellingen?
Ja, dat wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:01 schreef Watertornado het volgende:
De pinnetjes zitten er wel nog allemaal in?
Alles uitzetten, aansluiten, aanzetten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, dat ding 'ziet' geen tweede beeldscherm als ik die stekker erin doe.
[..]
Ja, dat wel.
Inmiddels 300x geprobeerd..quote:
Drivers van je videokaart opnieuw installeren?quote:
Arme jijquote:
Als de bestanden op mijn laptop nog wel prima afspelen, is dat dan nodig?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:08 schreef Tally het volgende:
Drivers van je videokaart opnieuw installeren?
You know how to turn a man onquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*trekt een veer uit z'n vleugel*
*buigt Sting voorover*
*ramt de veer er zo diep in dat ie z'n huig kietelt*
Zo!
het zou kunnen helpenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als de bestanden op mijn laptop nog wel prima afspelen, is dat dan nodig?
huh wat?quote:
Ik was dik een uur weg en intussen maar 3 posts ofzoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
huh wat?
Deze is wel briljant trouwens (door een kennis van me gefotografeerd)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |