kan het niet zo zijn dat ie er alleen niet meer over uitzend?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:00 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn VGA stekker doet het ineens niet meer in mijn laptop. Dat is echt waardeloos. Het was echt heerlijk films/series kijken op die manier
De pinnetjes zitten er wel nog allemaal in?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:00 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn VGA stekker doet het ineens niet meer in mijn laptop. Dat is echt waardeloos. Het was echt heerlijk films/series kijken op die manier
Is dat lekker, zelf een veer in je reet steken?quote:
Zelfspotquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat lekker, zelf een veer in je reet steken?
*trekt een veer uit z'n vleugel*quote:
Nee, dat ding 'ziet' geen tweede beeldscherm als ik die stekker erin doe.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:01 schreef rival het volgende:
kan het niet zo zijn dat ie er alleen niet meer over uitzend?
dus dat je dit weer goed kan zetten in je beeldscherminstellingen?
Ja, dat wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:01 schreef Watertornado het volgende:
De pinnetjes zitten er wel nog allemaal in?
Alles uitzetten, aansluiten, aanzetten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, dat ding 'ziet' geen tweede beeldscherm als ik die stekker erin doe.
[..]
Ja, dat wel.
Inmiddels 300x geprobeerd..quote:
Drivers van je videokaart opnieuw installeren?quote:
Arme jijquote:
Als de bestanden op mijn laptop nog wel prima afspelen, is dat dan nodig?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:08 schreef Tally het volgende:
Drivers van je videokaart opnieuw installeren?
You know how to turn a man onquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*trekt een veer uit z'n vleugel*
*buigt Sting voorover*
*ramt de veer er zo diep in dat ie z'n huig kietelt*
Zo!
het zou kunnen helpenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als de bestanden op mijn laptop nog wel prima afspelen, is dat dan nodig?
huh wat?quote:
Ik was dik een uur weg en intussen maar 3 posts ofzoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
huh wat?
Deze is wel briljant trouwens (door een kennis van me gefotografeerd)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
wtf voor het eerst pasta gegeten?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:48 schreef PeuRac het volgende:
ooh dat. Ik was boodschappen doen en koken. Mn pa heeft voor t eerst pasta gegeten(en vond t lekker)
quote:
Wat de boer niet kent...quote:
Morgen zit die halverwege Duitsland, heb vanmiddag de camper voor ze opgehaaldquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen probeer morgen couscouslol
Dat is gewoon raar!quote:
Mn moeder maakt dan wat anders voor mn pa en uit eten/op reis is die er altijd onderuit gekomen. Al wordt het leuk, van t voorjaar gaan ze een maand naar Italiëquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is gewoon raar!
Je pa gaat toch ook regelmatig uit eten en op reis enzo?
Hoe kan je nou nog nooit pasta gegeten hebben?
pizzaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn moeder maakt dan wat anders voor mn pa en uit eten/op reis is die er altijd onderuit gekomen. Al wordt het leuk, van t voorjaar gaan ze een maand naar Italië
Eet die ook nietquote:
Dat is verrot, kan nog als t in Doetinchem is! Tot 21u.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:33 schreef JoeBravo het volgende:
KUT!!
vergeten m'n Elbow CD op te halen vandaag
Kloptquote:
Oh neequote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:33 schreef JoeBravo het volgende:
KUT!!
vergeten m'n Elbow CD op te halen vandaag
Mini playerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:37 schreef missbehavin het volgende:
Zo er wordt vanavond weer gedanst en gesjansd!![]()
Maar niet door mij
Who else?quote:
Morgen door mijquote:
Eindelijk een slachtoffer zover gekregen?quote:
Die kom ik elke avond dat ik uit ga wel tegenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eindelijk een slachtoffer zover gekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |