kan het niet zo zijn dat ie er alleen niet meer over uitzend?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:00 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn VGA stekker doet het ineens niet meer in mijn laptop. Dat is echt waardeloos. Het was echt heerlijk films/series kijken op die manier
De pinnetjes zitten er wel nog allemaal in?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:00 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn VGA stekker doet het ineens niet meer in mijn laptop. Dat is echt waardeloos. Het was echt heerlijk films/series kijken op die manier
Is dat lekker, zelf een veer in je reet steken?quote:
Zelfspotquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat lekker, zelf een veer in je reet steken?
*trekt een veer uit z'n vleugel*quote:
Nee, dat ding 'ziet' geen tweede beeldscherm als ik die stekker erin doe.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:01 schreef rival het volgende:
kan het niet zo zijn dat ie er alleen niet meer over uitzend?
dus dat je dit weer goed kan zetten in je beeldscherminstellingen?
Ja, dat wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:01 schreef Watertornado het volgende:
De pinnetjes zitten er wel nog allemaal in?
Alles uitzetten, aansluiten, aanzetten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, dat ding 'ziet' geen tweede beeldscherm als ik die stekker erin doe.
[..]
Ja, dat wel.
Inmiddels 300x geprobeerd..quote:
Drivers van je videokaart opnieuw installeren?quote:
Arme jijquote:
Als de bestanden op mijn laptop nog wel prima afspelen, is dat dan nodig?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:08 schreef Tally het volgende:
Drivers van je videokaart opnieuw installeren?
You know how to turn a man onquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*trekt een veer uit z'n vleugel*
*buigt Sting voorover*
*ramt de veer er zo diep in dat ie z'n huig kietelt*
Zo!
het zou kunnen helpenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als de bestanden op mijn laptop nog wel prima afspelen, is dat dan nodig?
huh wat?quote:
Ik was dik een uur weg en intussen maar 3 posts ofzoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
huh wat?
Deze is wel briljant trouwens (door een kennis van me gefotografeerd)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
wtf voor het eerst pasta gegeten?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:48 schreef PeuRac het volgende:
ooh dat. Ik was boodschappen doen en koken. Mn pa heeft voor t eerst pasta gegeten(en vond t lekker)
quote:
Wat de boer niet kent...quote:
Morgen zit die halverwege Duitsland, heb vanmiddag de camper voor ze opgehaaldquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen probeer morgen couscouslol
Dat is gewoon raar!quote:
Mn moeder maakt dan wat anders voor mn pa en uit eten/op reis is die er altijd onderuit gekomen. Al wordt het leuk, van t voorjaar gaan ze een maand naar Italiëquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is gewoon raar!
Je pa gaat toch ook regelmatig uit eten en op reis enzo?
Hoe kan je nou nog nooit pasta gegeten hebben?
pizzaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn moeder maakt dan wat anders voor mn pa en uit eten/op reis is die er altijd onderuit gekomen. Al wordt het leuk, van t voorjaar gaan ze een maand naar Italië
Eet die ook nietquote:
Dat is verrot, kan nog als t in Doetinchem is! Tot 21u.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:33 schreef JoeBravo het volgende:
KUT!!
vergeten m'n Elbow CD op te halen vandaag
Kloptquote:
Oh neequote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:33 schreef JoeBravo het volgende:
KUT!!
vergeten m'n Elbow CD op te halen vandaag
Mini playerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:37 schreef missbehavin het volgende:
Zo er wordt vanavond weer gedanst en gesjansd!![]()
Maar niet door mij
Who else?quote:
Morgen door mijquote:
Eindelijk een slachtoffer zover gekregen?quote:
Die kom ik elke avond dat ik uit ga wel tegenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eindelijk een slachtoffer zover gekregen?
Ah, je zoekt dus zo'n echt speciaal, bijzonder meisjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die kom ik elke avond dat ik uit ga wel tegenGisteren in de trein zelfs nog sjans gehad
Ze was geen toppertje, maar prima om ff die 40min in de trein aangenamer te maken
Ga met een paar vrienden stappen, slapen buiten de stad, dus opzich zou een slapplek in de buurt wel relaxer zijn
Die zijn dan ook cutequote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah, je zoekt dus zo'n echt speciaal, bijzonder meisje
Jeps, eentje met 2 persoons bedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah, je zoekt dus zo'n echt speciaal, bijzonder meisje
Kroese Arnhem. Morgen dan maar.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is verrot, kan nog als t in Doetinchem is! Tot 21u.
doe niet zo dramatischquote:
Lekker dagje stad van maken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:43 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Kroese Arnhem. Morgen dan maar.
[..]
doe niet zo dramatisch
oeps, was t niet belangrijk genoeg?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:47 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben een verjaardag vergeten gisteren
Echt totaal kut!! Kan er nog wel bij
nee, zal ff tussendoor onderweg naar Amsterdam wordenquote:
Was ik de PI vergeten?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:43 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Kroese Arnhem. Morgen dan maar.
[..]
doe niet zo dramatisch
Kan ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:48 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, zal ff tussendoor onderweg naar Amsterdam worden
Jewel. Had er 2 mrt aan gedacht en 3mrt was ie jarig.quote:
shit happends, als nog feliciteren, zou ik wel waarderen iig.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jewel. Had er 2 mrt aan gedacht en 3mrt was ie jarig.
Maar gister was ik zoooo changrijnig en heb voor de verandering eens veel aan m'n hoofd dat het het totaal mijn gedachten niet heeft gepasseerd.
Kreeg net een mailtje van hem.. waarin hij het dus zei.. anders was het mij nog niet opgevallenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:49 schreef PeuRac het volgende:
shit happends, als nog feliciteren, zou ik wel waarderen iig.
nee hoorquote:
LOLquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kreeg net een mailtje van hem.. waarin hij het dus zei.. anders was het mij nog niet opgevallen
Heb in t kort proberen uit te leggen dat ik een beetje op knappen sta.. dus hoop dat hij het me niet al te kwalijk neemt.quote:
STquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb in t kort proberen uit te leggen dat ik een beetje op knappen sta.. dus hoop dat hij het me niet al te kwalijk neemt.
Dat krijg ik alleen van Jantje Smit en al die andere Volendamse geluidsterroristen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:57 schreef STING het volgende:
[..]
Doe je een beetje voorzichtig met de messen
quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:57 schreef STING het volgende:
[..]
Doe je een beetje voorzichtig met de messen
Een aantal nummers waaronder: War inside my head en the prisoner vind ik erg goedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Schiet ook zo lekker op dan he, die afwas.
How will I laugh tomorrow
I Want Morequote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een aantal nummers waaronder: War inside my head en the prisoner vind ik erg goed
Ik heb ze 2 jaar terug live gezienquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
I Want Moreen Institutionalised natuurlijk
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb ze 2 jaar terug live geziengeweldig.
Ja schaam je, schaam je diep!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:08 schreef xFriendx het volgende:
Zegt mij allemaal maar niets....ik cultuurbarbaar
Suicidal Tendecies is een (punk)hardcoreband uit de VS. Goeie bandquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:08 schreef xFriendx het volgende:
Zegt mij allemaal maar niets....ik cultuurbarbaar
Zien ze er nog steeds niet uit?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Suicidal Tendecies is een (punk)hardcoreband uit de VS. Goeie band
Dat zegt genoeg, met die muziek heb ik niet zoveelquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Suicidal Tendecies is een (punk)hardcoreband uit de VS. Goeie band
Van je kind?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:08 schreef PeuRac het volgende:
Yes, als ik op tijd t land uit ben, mis ik niet alleen een geboorte, maar zelfs een huwelijk![]()
quote:
Mijn kind jaquote:
Jaquote:
Hoeft ook nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg, met die muziek heb ik niet zoveel
quote:
quote:
hahaha lolquote:
Gisteren nog uitgebreid gesprek over gehadquote:
quote:
Over de opvoeding?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gisteren nog uitgebreid gesprek over gehad
Iemand nocked-up maken, maat waar ik mee uit eten was vergeet ook wel eens een rubber om te doenquote:
Hopen dat zij de pil slikt of niet vruchtbaar is dan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Iemand nocked-up maken, maat waar ik mee uit eten was vergeet ook wel eens een rubber om te doen
Alles wat mogelijk is om t kind het beste leven te geven wat die maar kan krijgen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hopen dat zij de pil slikt of niet vruchtbaar is dan.![]()
Maar wat zou je doen als het gebeurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |