Diadeem te strak denk ikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je krijgt waanideeėn door de alcohol. Of ligt het niet aan de alcohol?
je bedoelt dat je er te weinig sex voor hebtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee, zo dronken ben ik nooit echt geweest
Jij betovert mij?!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je krijgt waanideeėn door de alcohol. Of ligt het niet aan de alcohol?
Ik denk dat jij dat kan, dat is wat anders dan dat ik daadwerkelijk weet dat jij het kanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:52 schreef STING het volgende:
[..]
Als je vraagt of ik je kom oprapen, suggereert dat ik dat kennelijk kan
Maar vooruit, ik kom je wel oprapen. Want, zo ben ik
Zo hoort hetquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik rij dan drink ik niet, en andersom..
Nee, dat bedoel ik niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je bedoelt dat je er te weinig sex voor hebt
Of hij is nooit dronkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je bedoelt dat je er te weinig sex voor hebt
Dat verschil maakt in dit geval niet uit, dushiquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dat kan, dat is wat anders dan dat ik daadwerkelijk weet dat jij het kan
Ik geloof het graag, maar als dat echt zo was had je ongetwijfeld wel wat meer aangestuurd op een tweede ontmoeting.quote:
Wat?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:50 schreef -Engel- het volgende:
Ik ben zo fout ik ben zo fout... maar zeg mijn wijn die stond al koud...
Ik ben zo blij ik ben zo blij .... dus wat drinken wij
Misschien ben ik heel verlegenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik geloof het graag, maar als dat echt zo was had je ongetwijfeld wel wat meer aangestuurd op een tweede ontmoeting.
Enough with the foreplay. Laat 'r es alle hoeken van de slaapkamer zien jongen!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:57 schreef STING het volgende:
Dat verschil maakt in dit geval niet uit, dushi
Dat dus ja, al vraag ik me af hoe ver ik was toen op Cocktail avond met Evie, en oud en nieuw bij Lotusss..quote:
Misschien wil je mij gewoon niet zien.quote:
??quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat dus ja, al vraag ik me af hoe ver ik was toen op Cocktail avond met Evie, en oud en nieuw bij Lotusss..
Ik spreek nooit 1 op 1 met fokkers afquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien wil je mij gewoon niet zien.
Ik liep iig niet meer recht en sliep volgensmij als een roosquote:
Natuurlijk welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:57 schreef STING het volgende:
[..]
Dat verschil maakt in dit geval niet uit, dushi
Yeah right.quote:
Je weet toch dat jij de enige voor me bentquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enough with the foreplay. Laat 'r es alle hoeken van de slaapkamer zien jongen!
quote:
Dan snap je toch meteen hoeveel voorpret ik heb bij het idee dat 'ie vol verwachting bij jou langs komt en dan wordt afgewezen.quote:
Dus niet nooit.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zelden gedaan en als dan met slechte intenties
Edit: alleen met HW dus gewoon omdat gezellig
You're evilquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan snap je toch meteen hoeveel voorpret ik heb bij het idee dat 'ie vol verwachting bij jou langs komt en dan wordt afgewezen.
Lees: met jou én geen slechte intenties én ik denk niet dat het gezellig is. Goed bezig dame!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:01 schreef Spirit82 het volgende:
Zelden gedaan en als dan met slechte intenties
Edit: alleen met HW dus gewoon omdat gezellig
quote:
Ik snap je post nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lees: met jou én geen slechte intenties én ik denk niet dat het gezellig is. Goed bezig dame!
Tja...quote:
Bitchquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan snap je toch meteen hoeveel voorpret ik heb bij het idee dat 'ie vol verwachting bij jou langs komt en dan wordt afgewezen.
Is dat gevaarlijk ja?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik spreek nooit 1 op 1 met fokkers af
Ja, jij vindt mij eng.quote:
Elke vorm van menselijk contact is gevaarlijkquote:
Gek dat jij hier nog steeds rond loopt danquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja. Honderden vermiste fokkers inmiddels
Pussy!quote:
Blijkbaar verwacht je met mij geen gezelligheid dat je geen initiatief neemt.quote:
welke film?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:08 schreef -Engel- het volgende:
De film wordt er een 2de keer niet beter op..... oke .... ik ga meer drank drinken....
Drank maakt het niet beterquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:08 schreef -Engel- het volgende:
De film wordt er een 2de keer niet beter op..... oke .... ik ga meer drank drinken....
STING on a leash?quote:
Wil dr eentje proeven/voelen binnenkortquote:
hey Joequote:
Neequote:
Zal ik 'm maar inkoppen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wil dr eentje proeven/voelen binnenkort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |