Lees: met jou én geen slechte intenties én ik denk niet dat het gezellig is. Goed bezig dame!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:01 schreef Spirit82 het volgende:
Zelden gedaan en als dan met slechte intenties
Edit: alleen met HW dus gewoon omdat gezellig
quote:
Ik snap je post nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lees: met jou én geen slechte intenties én ik denk niet dat het gezellig is. Goed bezig dame!
Tja...quote:
Bitchquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan snap je toch meteen hoeveel voorpret ik heb bij het idee dat 'ie vol verwachting bij jou langs komt en dan wordt afgewezen.
Is dat gevaarlijk ja?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik spreek nooit 1 op 1 met fokkers af
Ja, jij vindt mij eng.quote:
Elke vorm van menselijk contact is gevaarlijkquote:
Gek dat jij hier nog steeds rond loopt danquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja. Honderden vermiste fokkers inmiddels
Pussy!quote:
Blijkbaar verwacht je met mij geen gezelligheid dat je geen initiatief neemt.quote:
welke film?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:08 schreef -Engel- het volgende:
De film wordt er een 2de keer niet beter op..... oke .... ik ga meer drank drinken....
Drank maakt het niet beterquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:08 schreef -Engel- het volgende:
De film wordt er een 2de keer niet beter op..... oke .... ik ga meer drank drinken....
STING on a leash?quote:
Wil dr eentje proeven/voelen binnenkortquote:
hey Joequote:
Neequote:
Zal ik 'm maar inkoppen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wil dr eentje proeven/voelen binnenkort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |