Jaquote:
Hoeft ook nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg, met die muziek heb ik niet zoveel
quote:
quote:
hahaha lolquote:
Gisteren nog uitgebreid gesprek over gehadquote:
quote:
Over de opvoeding?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gisteren nog uitgebreid gesprek over gehad
Iemand nocked-up maken, maat waar ik mee uit eten was vergeet ook wel eens een rubber om te doenquote:
Hopen dat zij de pil slikt of niet vruchtbaar is dan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Iemand nocked-up maken, maat waar ik mee uit eten was vergeet ook wel eens een rubber om te doen
Alles wat mogelijk is om t kind het beste leven te geven wat die maar kan krijgen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hopen dat zij de pil slikt of niet vruchtbaar is dan.![]()
Maar wat zou je doen als het gebeurd?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alles wat mogelijk is om t kind het beste leven te geven wat die maar kan krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed zoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alles wat mogelijk is om t kind het beste leven te geven wat die maar kan krijgen.
Volgens mij vergeet jij een 'niet'quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Ik hoop alleen dat je denkt dat je bij de moeder moet blijven vanwege het kind.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]Ja duh! Alfa liefde is verplicht, dat ros ik er gewoon in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als er "niet" bij hoort, heb je dat goed. Ik zal niet bij een moeder blijven vanwege een kind, dat werkt nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Ik hoop alleen dat je denkt dat je bij de moeder moet blijven vanwege het kind.Ik zal wel voor t kind zorgen. Ik zou er ook niet om in NL blijven.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgens mij vergeet jij een 'niet'
Zo hoort hetquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja duh! Alfa liefde is verplicht, dat ros ik er gewoon in.
[..]
Als er "niet" bij hoort, heb je dat goed. Ik zal niet bij een moeder blijven vanwege een kind, dat werkt nietIk zal wel voor t kind zorgen. Ik zou er ook niet om in NL blijven.
Ik heb eerder voor de keuze gestaan. Dus hoef er niet over te twijfelen. Gelukkig bleek t vals alarm.quote:
Ik ben nog nooit in een situatie geweest waar ik voor die keuze heb moeten staan. Maar ik zou wel hetzelfde doenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb eerder voor de keuze gestaan. Dus hoef er niet over te twijfelen. Gelukkig bleek t vals alarm.
geen idee ik kijk nooitquote:
Ik miste je alquote:
De sloerie!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar der is geen date uit gekomen.
Ze heeft hem nooit gebeld
Wie?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar der is geen date uit gekomen.
Ze heeft hem nooit gebeld
Bummerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]