Alles wat mogelijk is om t kind het beste leven te geven wat die maar kan krijgen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hopen dat zij de pil slikt of niet vruchtbaar is dan.![]()
Maar wat zou je doen als het gebeurd?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alles wat mogelijk is om t kind het beste leven te geven wat die maar kan krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed zoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alles wat mogelijk is om t kind het beste leven te geven wat die maar kan krijgen.
Volgens mij vergeet jij een 'niet'quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Ik hoop alleen dat je denkt dat je bij de moeder moet blijven vanwege het kind.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]Ja duh! Alfa liefde is verplicht, dat ros ik er gewoon in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als er "niet" bij hoort, heb je dat goed. Ik zal niet bij een moeder blijven vanwege een kind, dat werkt nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Ik hoop alleen dat je denkt dat je bij de moeder moet blijven vanwege het kind.Ik zal wel voor t kind zorgen. Ik zou er ook niet om in NL blijven.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgens mij vergeet jij een 'niet'
Zo hoort hetquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja duh! Alfa liefde is verplicht, dat ros ik er gewoon in.
[..]
Als er "niet" bij hoort, heb je dat goed. Ik zal niet bij een moeder blijven vanwege een kind, dat werkt nietIk zal wel voor t kind zorgen. Ik zou er ook niet om in NL blijven.
Ik heb eerder voor de keuze gestaan. Dus hoef er niet over te twijfelen. Gelukkig bleek t vals alarm.quote:
Ik ben nog nooit in een situatie geweest waar ik voor die keuze heb moeten staan. Maar ik zou wel hetzelfde doenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb eerder voor de keuze gestaan. Dus hoef er niet over te twijfelen. Gelukkig bleek t vals alarm.
geen idee ik kijk nooitquote:
Ik miste je alquote:
De sloerie!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar der is geen date uit gekomen.
Ze heeft hem nooit gebeld
Wie?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bummerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis op zich wel lekker wegkijken ook al zijn het vaak alleen maar tutjes en zeikerds, die vinden dat een jongen wel afgekeurd dient te worden als ie een moedervlek op zijn linkerschouder heeft, ondanks dat ze zelf bad-eendjes of iets dergelijks verzamelen.quote:
Achja.. anders was hij met niemand weggegaan.. dus tja tis maar net wat je liever hebtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bummervoor hem en een kutstreek van haar
WOW! Nee echt?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De fokker die mee deed in 'take me out'
Dat is erger misschien, maar als je een date zou winnen en dan niet krijgen is ook net leukquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Achja.. anders was hij met niemand weggegaan.. dus tja tis maar net wat je liever hebt
Uhm moet ik heel hard nadenken.. alweer jaartje geleden ofzo dat dit was.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
WOW! Nee echt?
Welke fokker was dat dan
Ik weet het wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm moet ik heel hard nadenken.. alweer jaartje geleden ofzo dat dit was.
Waarom? Waar slaat dat op?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:35 schreef Cue_ het volgende:
Hij was volgens mij wel door iemand anders opgegeven. En als je zou afzeggen moest je iets van 500 euro dokken ofzo. Echt heel stom
De bijna buurman van Vencoquote:
Blij dat ik mij nooit heb opgegevenquote:
Oh, ik denk van een paar weken terug ofzo een herhalingquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm moet ik heel hard nadenken.. alweer jaartje geleden ofzo dat dit was.
Nee ze zijn nu met weer redelijk oude bezigquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh, ik denk van een paar weken terug ofzo een herhaling
Net was bijna niemand onlinequote:
Heul wel. Ik poste alleen niet hier.quote:
Ja een date met mijquote:
Poedelprijs!quote:
Beter een dode mus in de hand dan tien in het zand....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:42 schreef S95Sedan het volgende:
Jij helemaal![]()
Maakt die je blij met een dooie mus
Yeah ... maar ik wil een echte hele gave date dan.... een hele ouderwetschequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand dood maken met een blije musquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Beter een dode mus in de hand dan tien in het zand....
ofzo iets
Misschien is het wel de hoofdprijsquote:
Het zijn in de eerste plaats honden. En honden zijn nare beesten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:44 schreef -Engel- het volgende:
blegh.... poedels... dat zijn net suikerspinnen
Beter geen dooie mus?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Beter een dode mus in de hand dan tien in het zand....
ofzo iets
quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Yeah ... maar ik wil een echte hele gave date dan.... een hele ouderwetscheDat is goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Breezahquote:
Bacardi black met colaquote:
ook best... tenzij ze klein en nog pluizig zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zijn in de eerste plaats honden. En honden zijn nare beesten.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
altijd als iemand een dergelijke opmerking maak.. lees ik de TT pas
Wat een gaven heb jij zeg... Sla er stijl van achteroverquote:
quote:
quote:
Pfff... volgens een fortune cookie is iemand die het kleine niet eert het grote niet weert...quote:
Dat kan ik me heel goed voorstellen, Samzjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:48 schreef Samzz het volgende:
Wat een gaven heb jij zeg... Sla er stijl van achterover
Je komt me wel oprapen, toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:49 schreef STING het volgende:
[..]
Dat kan ik me heel goed voorstellen, Samzje
Mietjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eentje dan hoor, morgen vroeg weer op
Op een been kan je niet lopenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eentje dan hoor, morgen vroeg weer op
Ik had al een tijdje door waar die spirit uit je nick op sloeg.quote:
Is dat een verkapte poging om hem dronken te voeren?quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
Dat is goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag jij bedenken
![]()
Hahaha, zo had ik em zelf nog niet eens bekekenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had al een tijdje door waar die spirit uit je nick op sloeg.
Lijkt me best lachen, een dronken jofuquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dat een verkapte poging om hem dronken te voeren?
In z'n touring car?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Lijkt me best lachen, een dronken jofu
Je bent ook nog wel een beetje leuk hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:50 schreef Spirit82 het volgende:
Hahaha, zo had ik em zelf nog niet eens bekekenWat een falerd ben ik toch
Waar zeg ik je kunt me oprapen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:50 schreef STING het volgende:
[..]
Zeg, stijl achterover slaan is iets anders dan 'je kunt me oprapen'. Tsk.
quote:
Ja euh, iets met verantwoordelijkheidsgevoel enzoquote:
Bier?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:50 schreef -Engel- het volgende:
Ik ben zo fout ik ben zo fout... maar zeg mijn wijn die stond al koud...
Ik ben zo blij ik ben zo blij .... dus wat drinken wij
Is goedquote:
Is dat een uitnodiging?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als je vraagt of ik je kom oprapen, suggereert dat ik dat kennelijk kanquote:
Mij ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Robocock?quote:
Af en toe een klein beetje, vooral als ik weer een faalactie hebquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent ook nog wel een beetje leuk hoor.
Ik maak ze maar zelden mee. Of het maakt dermate weinig indruk dat ik het niet onthoud.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:53 schreef Spirit82 het volgende:
Af en toe een klein beetje, vooral als ik weer een faalactie heb
Is een dronken Jofu een bengel in bed?quote:
Ik betover je gewoonquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik maak ze maar zelden mee. Of het maakt dermate weinig indruk dat ik het niet onthoud.
Als ik rij dan drink ik niet, en andersom..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mij ookalleen niet als hij mij moeten rijden. Ik ben nog niet suicidal
[..]
Robocock?
Geen idee, zo dronken ben ik nooit echt geweestquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is een dronken Jofu een bengel in bed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |