SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
wtf voor het eerst pasta gegeten?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:48 schreef PeuRac het volgende:
ooh dat. Ik was boodschappen doen en koken. Mn pa heeft voor t eerst pasta gegeten(en vond t lekker)
quote:
Wat de boer niet kent...quote:
Morgen zit die halverwege Duitsland, heb vanmiddag de camper voor ze opgehaaldquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen probeer morgen couscouslol
Dat is gewoon raar!quote:
Mn moeder maakt dan wat anders voor mn pa en uit eten/op reis is die er altijd onderuit gekomen. Al wordt het leuk, van t voorjaar gaan ze een maand naar Italiëquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is gewoon raar!
Je pa gaat toch ook regelmatig uit eten en op reis enzo?
Hoe kan je nou nog nooit pasta gegeten hebben?
pizzaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn moeder maakt dan wat anders voor mn pa en uit eten/op reis is die er altijd onderuit gekomen. Al wordt het leuk, van t voorjaar gaan ze een maand naar Italië
Eet die ook nietquote:
Dat is verrot, kan nog als t in Doetinchem is! Tot 21u.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:33 schreef JoeBravo het volgende:
KUT!!
vergeten m'n Elbow CD op te halen vandaag
Kloptquote:
Oh neequote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:33 schreef JoeBravo het volgende:
KUT!!
vergeten m'n Elbow CD op te halen vandaag
Mini playerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:37 schreef missbehavin het volgende:
Zo er wordt vanavond weer gedanst en gesjansd!![]()
Maar niet door mij
Who else?quote:
Morgen door mijquote:
Eindelijk een slachtoffer zover gekregen?quote:
Die kom ik elke avond dat ik uit ga wel tegenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eindelijk een slachtoffer zover gekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |