wel raar dan 's-Hertogenbosch/Oeteldonk de carnavalshoofdstad van NL is..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:46 schreef vosss het volgende:
In Brabant kunnen ze ook geen carnaval vieren hoor; daar moet je toch echt voor in Limburg zijn
Amen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:46 schreef vosss het volgende:
In Brabant kunnen ze ook geen carnaval vieren hoor; daar moet je toch echt voor in Limburg zijn
nie woar, das 't Keulen van Gelderland aka. Gruuuusbeckquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:48 schreef Koenani het volgende:
[..]
wel raar dan 's-Hertogenbosch/Oeteldonk de carnavalshoofdstad van NL is..
niet waar Carnaval begint officieel morgen pas, alhoewel vanavond het eigenlijk al begintquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
Carnaval meest belachelijke ooit verzonnen
Moio dat je het verdedigd in alle andere topics en nu zelf een topic maakt maar ten tijde van het Carnavalgewoon op Fok! zit
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:48 schreef Koenani het volgende:
[..]
Nee, carnaval is van oorsprong een Katholiek feest. Lees je in voordat je iets gaat verkondigen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:54 schreef Afketser het volgende:
Ik snap niet dat mensen de lol in kunnen zien van Carnaval. Zeker als Nederlander zijnde moet je toch beter weten. Van oorsprong is het een Belgisch feest.
*Meldt bij 10%.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:57 schreef schommelstoel het volgende:
Ik heb helemaal niets met carnaval.
Ik denk dat 90% van de mensen die het feest vieren niet eens weten waar carnaval uit voort komt.
'Alle Brabanders gaan nu snel wiki op'
Belgische Katholieken ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, carnaval is van oorsprong een Katholiek feest. Lees je in voordat je iets gaat verkondigen.
Ga op je handen staan!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Is al een topic over.
Kankertopics trouwens.
Carnaval in Limburg vind ik ook kut.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:57 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Het valt me wel op dat er wel brabanders een hekel hebben aan carnaval, maar geen limburgers. Blijkbaar is het carnaval in limburg toch beter.
Venlo > Den Bosch.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:48 schreef Koenani het volgende:
[..]
nog erger.quote:
Ja, het is echt te erg voor woorden. En nog gaan verkleden ook en net doen alsof er niks aan de hand is. Maar ondertussen kunnen ze hun hypotheken niet aflossen omdat ze zonder werk zitten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:02 schreef wise het volgende:
[..]
nog erger.
Een katholiekfeest vieren uit belgie
![]()
![]()
![]()
![]()
Daarom wordt het ongetwijfeld ook alleen in het Zuiden gevierd, aangezien dat de enige katholieke provincies in Nederland zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:02 schreef wise het volgende:
[..]
nog erger.
Een katholiekfeest vieren uit belgie
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook in het oosten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Daarom wordt het ongetwijfeld ook alleen in het Zuiden gevierd, aangezien dat de enige katholieke provincies in Nederland zijn.
En Duitsland, Zwitserland en Rusland. Nee, die Nederlanders in het zuiden hebben het niet uitgevonden hoor. Al lijkt het wel zo.quote:
Dat denken die Brabo's ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:48 schreef Koenani het volgende:
[..]
Ben je mooi klaar mee als je daar woont.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:09 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dat denken die Brabo's ja.
Maastricht is natuurlijk de carnavalshoofdstad. Dat weet iedere mongool.
Jij bent overduidelijk nog nooit in Maastricht geweest.quote:
Dat er carnaval gevierd wordt of dat er katholieke provincies zijn? Er wordt inderdaad ook in andere delen van Nederland carnaval gevierd, maar dat kun je in mijn ogen totaal niet vergelijken met het carnaval in Limburg & Brabant.quote:
"katholieke provincies" wat zijn dat dan? Ik weet namelijk dat limburg en brabant ook niet voor 90% uit katholieken bestaat. Ik heb het over dorpen/steden die katholiek zijn en gewoon op de 'normale' manier carnaval vieren.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat er carnaval gevierd wordt of dat er katholieke provincies zijn? Er wordt inderdaad ook in andere delen van Nederland carnaval gevierd, maar dat kun je in mijn ogen totaal niet vergelijken met het carnaval in Limburg & Brabant.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:28 schreef Afketser het volgende:
Geloof is niet provinciegebonden. Maar stemmers wel. De PVV-stemmers komen uit de Carnavalallochtoon-arme-provincies.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:44 schreef wise het volgende:
Gore tyfuscarnaval. Gelukkig onder de rivieren in die incestdorpen, dus geen last van
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:28 schreef Afketser het volgende:
Geloof is niet provinciegebonden. Maar stemmers wel. De PVV-stemmers komen uit de Carnaval-provincies.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:41 schreef Afketser het volgende:
[..]
Maar dat klopt want daar is ook de meeste werkloosheid.
Ja maar in Twente is de werkloosheid Seizoensgebonden. Alleen als er wat te telen valt is er werk. En dan zijn het vaak de Polen die het werk van de Twentenaren af pikken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:47 schreef drumstickNL het volgende:
[..]In regio Twente is bijv. de werkloosheid onder het gemiddelde en stemt men er vaak CDA of VVD. Dus ga ergens anders heen met je fabeltjes.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:48 schreef Koenani het volgende:
[..]
En of Venlo tegen Maastricht op kan. Nergens is in die 4 dagen zoveel te doen in de gemeente als in Venlo.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Jij bent overduidelijk nog nooit in Maastricht geweest.
Dat is de enige echte carnavalshoofdstad en daar kan Venlo niet tegenop. Geen enkele stad/dorp in Limburg of Brabant kan daar tegenop
Maastrichtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:57 schreef fratsman het volgende:
[..]
En of Venlo tegen Maastricht op kan. Nergens is in die 4 dagen zoveel te doen in de gemeente als in Venlo.
Dat overdreven gedoe is juist saai, ik wil gewoon bier drinken meer nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:27 schreef Maikuuul het volgende:
Owja en van die internet losers die zeggen "Carnaval in brazilie is pas vet !!!"
Terwijl ze nog nooit daar zijn geweest, ze geilen gewoon op de naakse tieten van die vrouwen op de karrenhet ziet er wel vet uit natuurlijk maar vaak wordt dit als excuus gebruikt waarom carnaval in het zuiden "triest" is
Ik heb nooit last van mensen van boven de rivieren met carnaval eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:43 schreef Shispeed het volgende:
HET IS CARNAVAL/VASTELOAVEND
![]()
Jammer genoeg zit het hier op fok vol met notoire azijnpissers van boven de Waal. de komende 5 dagen zal het hier wel een stuk rustiger zijn. Schijnbaar kennen ze boven de Waal over het algemeen geen gezelligheid (enkele uitzonderingen daargelaten). En dan ook nog gaan zitten zeiken op iets wat je niet kent__!
ik wens jullie allemaal veel plezier de komende avonden achter jullie PC'tjes en met jullie rechterhandje__!
Edit: mensen van boven de rivieren zijn trouwens ook alleen welkom als ze verkleed komen en zich fatsoenlijk en vriendelijk gedragen. Maar dat schijnt moeilijk te zijn voor die mensen![]()
Een vermomming nodig hebben om feest te kunnen vieren. Echt dan ben je toch een kneus.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:43 schreef Shispeed het volgende:
Edit: mensen van boven de rivieren zijn trouwens ook alleen welkom als ze verkleed komen en zich fatsoenlijk en vriendelijk gedragen. Maar dat schijnt moeilijk te zijn voor die mensen![]()
Wat een domme reactiequote:Op zondag 6 maart 2011 15:59 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Een vermomming nodig hebben om feest te kunnen vieren. Echt dan ben je toch een kneus.
Meeste van die rotdorpen is de rest van het jaar ook gelijk geen fuck te doen.
Venloquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Jij bent overduidelijk nog nooit in Maastricht geweest.
Dat is de enige echte carnavalshoofdstad en daar kan Venlo niet tegenop. Geen enkele stad/dorp in Limburg of Brabant kan daar tegenop
Wat had je dan verwachtquote:Op zondag 6 maart 2011 17:35 schreef zeefkreeft het volgende:
Ik wou nog meegaan naar carnaval, voor de eerste keer. Krijg ik een uurtje van tevoren te horen: "Je moet wel verkleed zijn hoor! Anders word je in je kontje geneukt!". Tuurlijk wist ik dat half Nederland verkleed ging maar ik dacht lekker rustig bier te kunnen zuipen, niet dus.
Nu ga ik dus niet meer. Fuck dat.Kut elitists.
Hoeft niet perse.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:35 schreef zeefkreeft het volgende:
Ik wou nog meegaan naar carnaval, voor de eerste keer. Krijg ik een uurtje van tevoren te horen: "Je moet wel verkleed zijn hoor! Anders word je in je kontje geneukt!". Tuurlijk wist ik dat half Nederland verkleed ging maar ik dacht lekker rustig bier te kunnen zuipen, niet dus.
Nu ga ik dus niet meer. Fuck dat.Kut elitists.
Wat wil je? Mij erop wijzen dat ik te dom was om te weten dat je met carnaval verkleed MOET komen.quote:
Dat is hetzelfde als naar een gala gaan en vreemd opkijken dat je opvalt met je spijkerbroekquote:Op zondag 6 maart 2011 17:43 schreef zeefkreeft het volgende:
[..]
Wat wil je? Mij erop wijzen dat ik te dom was om te weten dat je met carnaval verkleed MOET komen.
Ik dacht:
"Haha! Dan ga ik naar al die Ed & Anita's op hun kartonnen rotzooi kijken en kan losgaan en bier zuipen."
Ik geef toe, ik ben nooit van het carnaval geweest.
inb4 zachte G's.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |