wel raar dan 's-Hertogenbosch/Oeteldonk de carnavalshoofdstad van NL is..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:46 schreef vosss het volgende:
In Brabant kunnen ze ook geen carnaval vieren hoor; daar moet je toch echt voor in Limburg zijn
Amen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:46 schreef vosss het volgende:
In Brabant kunnen ze ook geen carnaval vieren hoor; daar moet je toch echt voor in Limburg zijn
nie woar, das 't Keulen van Gelderland aka. Gruuuusbeckquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:48 schreef Koenani het volgende:
[..]
wel raar dan 's-Hertogenbosch/Oeteldonk de carnavalshoofdstad van NL is..
niet waar Carnaval begint officieel morgen pas, alhoewel vanavond het eigenlijk al begintquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
Carnaval meest belachelijke ooit verzonnen
Moio dat je het verdedigd in alle andere topics en nu zelf een topic maakt maar ten tijde van het Carnavalgewoon op Fok! zit
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:48 schreef Koenani het volgende:
[..]
Nee, carnaval is van oorsprong een Katholiek feest. Lees je in voordat je iets gaat verkondigen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:54 schreef Afketser het volgende:
Ik snap niet dat mensen de lol in kunnen zien van Carnaval. Zeker als Nederlander zijnde moet je toch beter weten. Van oorsprong is het een Belgisch feest.
*Meldt bij 10%.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:57 schreef schommelstoel het volgende:
Ik heb helemaal niets met carnaval.
Ik denk dat 90% van de mensen die het feest vieren niet eens weten waar carnaval uit voort komt.
'Alle Brabanders gaan nu snel wiki op'
Belgische Katholieken ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, carnaval is van oorsprong een Katholiek feest. Lees je in voordat je iets gaat verkondigen.
Ga op je handen staan!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Is al een topic over.
Kankertopics trouwens.
Carnaval in Limburg vind ik ook kut.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:57 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Het valt me wel op dat er wel brabanders een hekel hebben aan carnaval, maar geen limburgers. Blijkbaar is het carnaval in limburg toch beter.
Venlo > Den Bosch.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:48 schreef Koenani het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |