het gaat over me haar he niet over me... dat weet me vriendje aleen hoe het daar uitzietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:11 schreef zovty het volgende:
Ja, scheren, ik vind een harige foef gewoon niks, maakt niet uit welke kleur. Gewoon kaal of anders gebeurt er niks tussen die beentjes.
jij toch ook wel hoop ik ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:14 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
het gaat over me haar he niet over me... dat weet me vriendje aleen hoe het daar uitziet
ga met barbies spelenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:15 schreef MYV het volgende:
Ja dan krijg je net zo'n peroxide kutkop als Geert wilders. vooral doen.
Nu krijg je een idee hoe het eruit ziet tochquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:21 schreef Oostblokker het volgende:
ja maar kijk dat is bewerktlogisch dat het zon foto word
wattequote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:27 schreef kwiwi het volgende:
Ik zeg doen! Dan val je misschien niet meer zo tegen bij mensen wanneer je je mond open doet
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:27 schreef kwiwi het volgende:
Ik zeg doen! Dan val je misschien niet meer zo tegen bij mensen wanneer je je mond open doet
Ze moeten op elkaar blijven zitten. Zowel je bovenste als onderste gezien je topicsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:32 schreef Oostblokker het volgende:
niks is mis met me lip wat moet er mee zijn
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:32 schreef Oostblokker het volgende:
niks is mis met me lip wat moet er mee zijn
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:36 schreef Chloroform het volgende:
Ik bekeek je foto's en zag overal "erna" staan, toen dacht ik: waar zijn de before pics dan? Toen zag ik dat dat je naam was.
Verfen.
Duckface.
Wat?quote:heey ik ben een probleem in de game sinds ik binnen ben kan je niet om me heen hinderlijk jaa maar je fokt niet met mij mij nemen jullie niet in de zaak jullie droogkloten
Niet geheel raar om dat te denken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:36 schreef Chloroform het volgende:
Ik bekeek je foto's en zag overal "erna" staan, toen dacht ik: waar zijn de before pics dan? Toen zag ik dat dat je naam was.
Verfen.
Duckface.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze moeten op elkaar blijven zitten. Zowel je bovenste als onderste gezien je topics
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:36 schreef Chloroform het volgende:
Verfen.
Duckface.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:49 schreef Supersoep het volgende:
Ik bekeek een paar van haar foto's gisteren en ze hadden allemaal de titel ''erna''. Dus ik zo steeds denken ''NA WAT?!! ZEG DAT DAN!!!!'' Toen snapte ik het pas.
Ik ook!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:37 schreef MYV het volgende:
[..]
Niet geheel raar om dat te denken.
Iedereen dacht 't
Als dat zwart is ben ik brunette.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:25 schreef Oostblokker het volgende:
[ afbeelding ]
met zwart haar weer een duckface
De inhoud van de foto's zorgde er gelukkig voor dat ik me niet als een faler voelde.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:37 schreef MYV het volgende:
[..]
Iedereen dacht 't
nou mijne kunnen niet op elkaar blijven ik heb volle lippen en dat maak het mooiquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze moeten op elkaar blijven zitten. Zowel je bovenste als onderste gezien je topics
quote:
Als TS geen troll is ben ik blondquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:38 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
nou mijne kunnen niet op elkaar blijven ik heb volle lippen en dat maak het mooi
Ik dacht meer aan dagmar of FRANCISZKA.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:37 schreef MYV het volgende:
[..]
Iedereen dacht 't
geen wipa wiepa meer?;(quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:42 schreef Oostblokker het volgende:
1 emo ga naar rock muziek luisteren
2 kiwi wat dan ook jaloers ofzo ik weet veel meisjes willen mijn uiterlijk hebben
3 jongens geilen stiekem maar spelen haters maar tog zouden ze mij in bed willen hebben
maar soory jongens ik heb al een vriendje gelukkig mee !
ik ben geen slet hoer duckface fuckface ik ben de shit
Gelukkig hoef ik niet jaloers te zijn op het uiterlijk van het meisje waar je de foto's van hebt gejat.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:42 schreef Oostblokker het volgende:
2 kiwi wat dan ook jaloers ofzo ik weet veel meisjes willen mijn uiterlijk hebben
3 jongens geilen stiekem maar spelen haters maar tog zouden ze mij in bed willen hebben
Kwiwi is kk lekker vieze kurwa wat doe jequote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:42 schreef Oostblokker het volgende:
huhquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik niet jaloers te zijn op het uiterlijk van het meisje waar je de foto's van hebt gejat.
Zoiets als een 'normale duckface' bestaat niet. Je bent gewoon vies en stinkt uit je kut.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:46 schreef Oostblokker het volgende:
er zijn erger meisjes met duckface mijne zijn nog normaal dus nie zeiken mensen
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:42 schreef Oostblokker het volgende:
Inderdaad. Ik weiger te geloven dat je geen troll bent, want zúlke domme mensen bestaan gewoon niet mag ik hopen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:45 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
huhzieje je geloof zelf niet dat het mijn fotos zijn
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:47 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zoiets als een 'normale duckface' bestaat niet. Je bent gewoon vies en stinkt uit je kut.
Een echte Pool zit niet de hele dag achter de PC, die is ladderzat op straat aan 't ketsen met de eerste de beste cokedealer.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:42 schreef Oostblokker het volgende:
quote:
alles bestaatquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:47 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zoiets als een 'normale duckface' bestaat niet. Je bent gewoon vies en stinkt uit je kut.
heledag meisje dan weetje niks van mij doe niet alsof je iets van van polen weet hahaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:49 schreef MYV het volgende:
[..]
Een echte Pool zit niet de hele dag achter de PC, die is ladderzat op straat aan 't ketsen met de eerste de beste cokedealer.
waarom zou ik daar topic voor niks openen ik heb nu maar 1 iemand waar ik mee doe is dat gelijk een sletquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik weiger te geloven dat je geen troll bent, want zúlke domme mensen bestaan gewoon niet mag ik hopen.
Maar is het niet weer tijd om je 'zwanger' te laten neuken inmiddels? Je hebt al een halve dag geen topic in SEX meer geopend
Vertel es, hoe doe je dat. Een Bosnische zijn EN Pools EN Nederlands praten?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:50 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
heledag meisje dan weetje niks van mij doe niet alsof je iets van van polen weet haha
In de badkamer WC's schoonmaken misschien?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:50 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
heledag meisje dan weetje niks van mij doe niet alsof je iets van van polen weet haha
me ouders komen uit BOSNIE maar heb familie in POLEN ben hier GEBOREN IN ROTTERDAM MAAR ME OUDERS WAREN WEER TERUG GEGAAN NAAR POLEN OM TE WONEN MAAR WAS NIET GOED DAAR DUS ZIJN WE WEER TERUGEKOMEN IK WAS NOG KLEINquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:51 schreef MYV het volgende:
[..]
Vertel es, hoe doe je dat. Een Bosnische zijn EN Pools EN Nederlands praten?
quote:
Dus je bent eigenlijk gewoon een Turk?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:52 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
me ouders komen uit BOSNIE maar heb familie in POLEN ben hier GEBOREN IN ROTTERDAM MAAR ME OUDERS WAREN WEER TERUG GEGAAN NAAR POLEN OM TE WONEN MAAR WAS NIET GOED DAAR DUS ZIJN WE WEER TERUGEKOMEN IK WAS NOG KLEIN
KAN JE BETER LEZEN
Aan haar grammatica te zien wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus je bent eigenlijk gewoon een Turk?
Je hebt polen in je poes?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:55 schreef Oostblokker het volgende:
ik ben bosnier en heb wat pools in me bloed
pics?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:56 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ja heb poolse en bosniche kutje die geneukt word door nederlandse pikken
hoe weeet jij dat haha je heb me kut niet eens gezienquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:47 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Tijd voor een bloedtransfusie?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:55 schreef Oostblokker het volgende:
je hoeft het ook niet te zien om het te kunnen ruiken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:56 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
hoe weeet jij dat haha je heb me kut niet eens gezien
Mijn dag begon ook erg goed, totdat ik jouw foto's zag.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:57 schreef Oostblokker het volgende:
wat was het lekker vandaagochtendsex gehad maarja verschil is tussen mij en hoertjes ik doe aleen met me vriendje waar ik dus MEE heb
aah ok dan is het goed weetjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:57 schreef Oostblokker het volgende:
wat was het lekker vandaagochtendsex gehad maarja verschil is tussen mij en hoertjes ik doe aleen met me vriendje waar ik dus MEE heb toch jongens en meisjes
dan moetje niet naar me kijken zoo simpel is datquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:58 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Mijn dag begon ook erg goed, totdat ik jouw foto's zag.
Dan ben je dus ook een Joegoslaaf.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:55 schreef Oostblokker het volgende:
klopt mijn ouders zijn pure bosniers die zijn daar geboren maarik in nederland daarom weet ik nederlandsquote:
Als er een ongeluk is geweest dan sta je er toch ook naar te staren? In dit geval is de ongeluk tussen jouw ouders gebeurt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:59 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
dan moetje niet naar me kijken zoo simpel is dat
ik moet me ouders bedanken !quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:02 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Als er een ongeluk is geweest dan sta je er toch ook naar te staren? In dit geval is de ongeluk tussen jouw ouders gebeurt.
Jij naar school?quote:
Ik bied 50 euroquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:05 schreef Oostblokker het volgende:
[ afbeelding ]
hier heb ik me mooie uiterlijk vandaan
ik lijk op mijn mooie mama
[ afbeelding ]
ja wil eerst zeker weten dan pas doenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:21 schreef aight1 het volgende:
alleen verve als je denkt dat je der mooier van wordt oke
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:25 schreef Oostblokker het volgende:
nodig voor pearl meisje kijk hoe mijn moeder deruitziet ze is nu 40 geworden
zij was al mooi van zichzelf maar nu ik er ben denken jongens damnnn
was het niet weer uitquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:30 schreef Oostblokker het volgende:
jongens spelen haters maar diep van binnen zouden ze alemaal mij in bedje willen wat nooit gaat gebeuren
aleen mijn vriendje
Ik zou gewoon wel anaal doen met je vriendje. Dan kan je daarna z'n piemel gebruiken om je haar bruin te verven. Gratis en voor niks.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:30 schreef Oostblokker het volgende:
jongens spelen haters maar diep van binnen zouden ze alemaal mij in bedje willen wat nooit gaat gebeuren
aleen mijn vriendje
Ik zou mijn hond nog niet over je heen laten gaan...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:30 schreef Oostblokker het volgende:
aleen mijn vriendje
ben je homoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:31 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik zou gewoon wel anaal doen met je vriendje. Dan kan je daarna z'n piemel gebruiken om je haar bruin te verven. Gratis en voor niks.
hahah okequote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik zou mijn hond nog niet over je heen laten gaan...
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:05 schreef Oostblokker het volgende:
[ afbeelding ]
hier heb ik me mooie uiterlijk vandaan
ik lijk op mijn mooie mama
[ afbeelding ]
wat zeiken mensen steeds over me make-up het valt reuze mee mijn make-up zoveel gebruik ik ook weer nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:03 schreef Squirrel.D het volgende:
loldoor hoeveel lagen make-up en verweken hersen drap moet ik wel langs komem
is het niet waard, ook al ben je de mooiste meid ter wereld ( dat je niet bent, meer een van de lelijktste ) zou ik zo'n mongol jonguh nog niet eensch proberen. succes met je vriendje als ie tenminste niet met iemand anders zit te doen nu.
Iedereen weet dat het ferven isquote:
ja goddomme, inderdaad!quote:
omg....DUCKFACE ALERT!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:20 schreef dralion13 het volgende:
Waarom hou je je mond op elke foto zo vreemd
En ben jij soms een poolse hoer?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:20 schreef dralion13 het volgende:
hoezoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:49 schreef n8n het volgende:
Handig ter indicatie als je haarkleur is afgestemd op je intelligentie
omdat ik altijd zoo me mond hou zelfs in het echtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:20 schreef dralion13 het volgende:
hahahahah nu je het zegt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:36 schreef Chloroform het volgende:
Verfen.
Duckface.
Dus je kan je mond niet dicht doen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:40 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
omdat ik altijd zoo me mond hou zelfs in het echt
nee ben geen poolse hoer
Dus je kijkt altijd zo als op je foto's? Het is niet dat je zo kijkt omdat je op de foto gaat?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:30 schreef Oostblokker het volgende:
ik heb geen duckface ik heb gewoon zon gezichtuitdrukking
ja zit zelfs zoo nuquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dus je kijkt altijd zo als op je foto's? Het is niet dat je zo kijkt omdat je op de foto gaat?
ja is niet niks natuurlijk belangrijke beslissing enzoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:39 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
me ma wil liever dat ik het zoo hou maja moet nog goed nadenken blonde erna haah a
jaa zekerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:18 schreef aight1 het volgende:
[..]
ja is niet niks natuurlijk belangrijke beslissing enzo
Ik heb bijna medelijden met jequote:
Doe dan maar kaal.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:49 schreef Oostblokker het volgende:
doe ik nog niet want mij staat toch alles
Zuig dr op bitchquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:53 schreef Oostblokker het volgende:
ooow eh waar is je stoere comment gebeleven
Ga je konthaar vlechten in het maanlicht met een glaasje rose erbijquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:53 schreef Oostblokker het volgende:
ooow eh waar is je stoere comment gebeleven
nou bij dezen dan:quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
Dat die nog niet geweest is!
jaa veel groter ben je ook niet gewend van je vader wou je zeggenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:02 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
op wat moet ik zuigeik zuig nu normaal aan ijsje is lekker ja
ga ga jij niet mij goed wetenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:03 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
jaa veel groter ben je ook niet gewend van je vader wou je zeggen
En dan bedoel ik een half gesmolten ijsje he
wt een kankerhoer niet eens rap echt serieus kankerfilmpje ik zou haar echt slaan als ik jou was btje jou knakerfiplmes sturen egt niet pikke gwn die kankerhoer klappen fles wodka tegen haar kankerkop weetje echt niet fokke nmet rap en oostblokkerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:40 schreef Oostblokker het volgende:
ik kreeg gister in 1 keer deze liedje van een meisje toen ik zei ik wil blond verfen
wodkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
wt een kankerhoer niet eens rap echt serieus kankerfilmpje ik zou haar echt slaan als ik jou was btje jou knakerfiplmes sturen egt niet pikke gwn die kankerhoer klappen fles wodka tegen haar kankerkop weetje echt niet fokke nmet rap en oostblokker
kankerlekkerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:18 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
wodkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ja dan ben je ook echt stoer johquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:27 schreef Oostblokker het volgende:
ja lekker zeker was gister nog dronken op fok
Standaard Pool.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:00 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja dan ben je ook echt stoer joh
kuttopic omg
dat is je moederquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:00 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja dan ben je ook echt stoer joh
kuttopic omg
mijn moeder zuipt zich niet klem om zo de aandacht op zich te trekkenquote:
Spierdalaj ty glupia pizdaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:05 schreef DjinN het volgende:
[..]
mijn moeder zuipt zich niet klem om zo de aandacht op zich te trekken![]()
(dat je mn moeder erbij betrekt zegt overigens ook wel weer genoeg over jou niveau.... )
en dat je nou in het Pools/Bosnisch/Whatever gaat lopen lullen zegt ook weer iets over je niveauquote:
is pools ik ken ook bosnich vloeken als ik wilquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:09 schreef DjinN het volgende:
[..]
en dat je nou in het Pools/Bosnisch/Whatever gaat lopen lullen zegt ook weer iets over je niveauzeg het lekker in Nederlands als je zo'n bikkel bent
[Edit]
Fuck you too stomme kut, met je forumvervuiling hier(een antwoordje op je zeer vriendelijke buitenlandse woorden
)
jij vervuilt het forum met je baggerrommelquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:12 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
is pools ik ken ook bosnich vloeken als ik wil
okee doeii dan praat niet tegen mij
ik bedreig niemandquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:13 schreef DjinN het volgende:
[..]
jij vervuilt het forum met je baggerrommelValt niet echt omheen te kijken of wat ? Geen wonder dat 90% van je topics een slotje krijgt..
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:13 schreef DjinN het volgende:
[..]
jij vervuilt het forum met je baggerrommelValt niet echt omheen te kijken of wat ? Geen wonder dat 90% van je topics een slotje krijgt..
Ik wel dan ?quote:
ja kan er echt niks aan doen, ik irriteer me echt kapot aan domme aandachtshoeren die hier alleen maar komen vervuilen met hun domme topics en die perse willen horen hoe geweldig ze wel niet zijnquote:
ik weet dat ik wervelend benquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:16 schreef Oostblokker het volgende:
nergens maar kom dan niet zeiken als je mij niet mag simpel bericht meisje je bent vvervelend klaar dan weet ik genoeg wie mij niet mag
slotje, en ban voor TS aubquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:22 schreef smegmanus het volgende:
Supertiptoptopic.
Waar gaat dit over? Of is dit een SC?
hmm ik dacht dat ban pas was als je een persoon bedreigt naakt fotos van jezelf plaatst de mensen die slotje geven uitscheld maar ok hahaha is grappig hoe iemand triest kan zijnquote:
Dit is een Oostblokkertopic...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:22 schreef smegmanus het volgende:
Supertiptoptopic.
Waar gaat dit over? Of is dit een SC?
je kan ook een ban krijgen als je continue alleen maar bagger postquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:28 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
hmm ik dacht dat ban pas was als je een persoon bedreigt naakt fotos van jezelf plaatst de mensen die slotje geven uitscheld maar ok hahaha is grappig hoe iemand triest kan zijn
ik heb schijt aan jouwquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:29 schreef DjinN het volgende:
[..]
je kan ook een ban krijgen als je continue alleen maar bagger post
Dat interesseert mij helemaal geen holquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
Naakfoto's mailen naar een mod verlaagt juist de kans op een ban.quote:
Ze is 16quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:31 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Naakfoto's mailen naar een mod verlaagt juist de kans op een ban.
haha kkrrelaxt ben je tog ookquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:27 schreef Oostblokker het volgende:
ja lekker zeker was gister nog dronken op fok
We weten dat je polskaaaaaaa bentquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:32 schreef Oostblokker het volgende:
snap de polskaa ik ben nice ik kom dope dat vind jij vind ik ook goedzo
hoor wie het zeg aandachtshoer je kent me niet eens ahahaha asublieft ga spele ga
ze krijgen toch geen naaktfotos mogen ze dromenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:36 schreef gamezz het volgende:
[..]
jcheck al die 40-jarige pedo's dan vragen om foto's
haha ja ik was ook 15 voordat ik 16 werdquote:
ik bedeol ben nogmaar pas 16 gewordenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
haha ja ik was ook 15 voordat ik 16 werd
o ik ben al 58 :S :$ :squote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:38 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ik bedeol ben nogmaar pas 16 geworden
pedoquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
o ik ben al 58 :S :$ :s
lekkere pool is backquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:36 schreef gamezz het volgende:
[..]
jcheck al die 40-jarige pedo's dan vragen om foto's
ging je vandaag niet webcam met klinkerbotsingquote:
hoe is dat gelopen jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:43 schreef aight1 het volgende:
[..]
ging je vandaag niet webcam met klinkerbotsing
komt goed jullie denken ik maak grap waarom denkje dat er geen nieuwe fotos komenquote:
je moeder ook nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:48 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
komt goed jullie denken ik maak grap waarom denkje dat er geen nieuwe fotos komenmoet installeren ben te lui ik wil nieuwe fotos nog maken maja kan niet met deze kut cam
Begin in topic waar je om een cam vraagt, wedde dat je er één gratis thuis gestuurd krijgt?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:48 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
komt goed jullie denken ik maak grap waarom denkje dat er geen nieuwe fotos komenmoet installeren ben te lui ik wil nieuwe fotos nog maken maja kan niet met deze kut cam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |