het gaat over me haar he niet over me... dat weet me vriendje aleen hoe het daar uitzietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:11 schreef zovty het volgende:
Ja, scheren, ik vind een harige foef gewoon niks, maakt niet uit welke kleur. Gewoon kaal of anders gebeurt er niks tussen die beentjes.
jij toch ook wel hoop ik ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:14 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
het gaat over me haar he niet over me... dat weet me vriendje aleen hoe het daar uitziet
ga met barbies spelenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:15 schreef MYV het volgende:
Ja dan krijg je net zo'n peroxide kutkop als Geert wilders. vooral doen.
Nu krijg je een idee hoe het eruit ziet tochquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:21 schreef Oostblokker het volgende:
ja maar kijk dat is bewerktlogisch dat het zon foto word
wattequote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:27 schreef kwiwi het volgende:
Ik zeg doen! Dan val je misschien niet meer zo tegen bij mensen wanneer je je mond open doet
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:27 schreef kwiwi het volgende:
Ik zeg doen! Dan val je misschien niet meer zo tegen bij mensen wanneer je je mond open doet
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:27 schreef kwiwi het volgende:
Ze moeten op elkaar blijven zitten. Zowel je bovenste als onderste gezien je topicsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:32 schreef Oostblokker het volgende:
niks is mis met me lip wat moet er mee zijn
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:32 schreef Oostblokker het volgende:
niks is mis met me lip wat moet er mee zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |