Ohja daarom postte ik het natuurlijk! Uiteraard, allemaal deel van het Grand Master Planquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ja, ik zie nu dat het een antwoord was op jouw vraag. De vraag is niet verkeerd, het geeft veel ruimte voor antwoorden (weinig sturend).
En ik kon er een mooi preekje aan plakken, dus bedankt voor de voorzet [ afbeelding ].
Nouja, ik zal nooit helemaal kunnen stoppen met eten, ook niet om het uit te proberen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:24 schreef Merel het volgende:
Het is gewoon idioot hoe snel je lijf gewend raakt aan te weinig eten, waardoor normale hoeveelheden eten opeens zo moeilijk wordt.
Ik moet bekennen dat ik net ook op de weegschaal ben gaan na meer dan 24 uur niet eten om het resultaat te zien. En ik had niet eens honger, krijg nu ook m'n bord niet leeg. Lijven en hoofden werken maar vreemd als het om gewicht en zelfbeeld gaat.
(Voor Xantalien: ik mag idioot eten want ik heb hartverscheurend liefdesverdriet. Jij mag dat niet!)
Mooi zoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:27 schreef Xantalien het volgende:
Ik heb niet zo zin om in coma te raken of zo.
Trusten, en dank je voor de tik op de vingers.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:28 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
'truste slankies!
Dat het morgen maar een mooie dag mag worden. Met lente, zonneschijn en vogelgekwinkeleer.
[ afbeelding ]
Moet je zo nog?quote:
Liefquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay, mn Leeds-flatgenootjes waren blij met hun pakketje! Allemaal maffe foto's op FB van een van de jongens die de geluksaap om heeft als ketting (klitteband aan de pootjes) en het koeienknuffeltje bovenop het schapenknuffeltje
En een foto van het Jip&Janneke tafelkleed in gebruik
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay, mn Leeds-flatgenootjes waren blij met hun pakketje! Allemaal maffe foto's op FB van een van de jongens die de geluksaap om heeft als ketting (klitteband aan de pootjes) en het koeienknuffeltje bovenop het schapenknuffeltje
Jij moet nodig het huis uitquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:59 schreef Merel het volgende:
Lijstje sinds gistermiddag 16 uur:
3 glazen aanmaaklimonade en een halve portie van dit:
[ afbeelding ]
En ik zit bomvol
Juist wel doen. Afleiding en zulks.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:02 schreef Merel het volgende:
Dit weekend staat carnaval op het programma Ml. Weet nog niet of ik ga.
Ik weet niet of ik leuk gezelschap ben voor de mensen met wie ik ga. Die hebben er niks aan als ik de sfeer verpest hèquote:
Hier ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:02 schreef Merel het volgende:
Dit weekend staat carnaval op het programma Ml. Weet nog niet of ik ga.
Drank helptquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:06 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik leuk gezelschap ben voor de mensen met wie ik ga. Die hebben er niks aan als ik de sfeer verpest hè
Oeteldonk.quote:
Ah nou ja als er minimaal 1 persoon bij zit die je goed kent zou ik gaanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:10 schreef Merel het volgende:
[..]
Oeteldonk.
En gek genoeg heb ik helemaal geen behoefte aan alcohol nu
wat liefquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |