abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 maart 2011 @ 14:50:05 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93641798
Het vorige deel: Slank #1379: Met een :* voor Merel

De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.
Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.
Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden

[ Bericht 0% gewijzigd door Viking84 op 04-03-2011 18:34:32 ]
Niet meer actief op Fok!
pi_93641831
Hoi.

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 14:40 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, daar twijfel ik aan, maar vooral of ik 'm wel echt zou dragen. Er hangen al wat te veel jurkjes alleen maar mooi te zijn aan m'n kast. :').
Hmmm, ik zou hem dan proberen en kijken of je hem ook casual kunt dragen. Ik heb veel jurkjes die ik zowel casual als opgetut kan dragen.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_93641882
Dat is dan weer een voordeel van niet meer werken, ik hoef niet meer downdressen :D
pi_93641914
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 14:52 schreef MarMar het volgende:
Dat is dan weer een voordeel van niet meer werken, ik hoef niet meer downdressen :D
Het nadeel daarvan is weer: hoe tut jij je nog op voor een feestje? :P
pi_93641958
Nou ja, hakken moeten er sowieso bij, en ik heb lastige voeten waardoor ik niet zo lang op hakken kan lopen. Ik moet elke dag wel vrij lange stukken lopen, dus dat is gewoon niet prettig.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_93641977
En een first, voor mij: ik ga een foto ophangen van Baardmans. Nu maar hopen dat ik de boel niet jinx, hiermee.
pi_93642034
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 14:52 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Het nadeel daarvan is weer: hoe tut jij je nog op voor een feestje? :P
whehe, nah meestal zit ik maar in een legging/langetrui of pyjama op de bank.. dus als ik dress doe ik dat ook meteen goed :P Het is sowieso al een feestje als ik daar fit genoeg voor ben :)
pi_93642106
Oh sorry, ik had 't niet gezien.
Vik, dankjewel ^O^

Ik zal de sluitpost even herhalen dan:

Ha, de kortingscode is ook bij jullie aangekomen ?

Ik heb een eindje hardgelopen, wat een prachtig weer.
• 10km met 10,2 km/u
• eindje wandelen
• 3km met 10,4 km/u
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 4 maart 2011 @ 15:05:47 #9
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93642461
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 14:57 schreef sigme het volgende:
Vik, dankjewel ^O^

• 10km met 10,2 km/u
• eindje wandelen
• 3km met 10,4 km/u
_O_
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 4 maart 2011 @ 15:06:27 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93642485
quote:
Vik, dankjewel ^O^

• 10km met 10,2 km/u
• eindje wandelen
• 3km met 10,4 km/u
Netjes hoor!

En hier is het idd ook erg mooi weer! Morgen ga ik weer hardlopen als m'n rug dan weer normaal doet :).
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 4 maart 2011 @ 15:07:36 #11
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93642538
ik heb maar een heel klein beetje spierpijn van het hardlopen gisteren 8-) ga zondag denk ik weer, hoop dat het dan nog zo'n mooi weer is!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  vrijdag 4 maart 2011 @ 15:08:04 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93642562
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:07 schreef Blurred86 het volgende:
ik heb maar een heel klein beetje spierpijn van het hardlopen gisteren 8-) ga zondag denk ik weer, hoop dat het dan nog zo'n mooi weer is!
Nu.nl laat voor zondag, maandag en dinsdag een zonnetje zien! *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_93642636
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 14:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou ja, hakken moeten er sowieso bij, en ik heb lastige voeten waardoor ik niet zo lang op hakken kan lopen. Ik moet elke dag wel vrij lange stukken lopen, dus dat is gewoon niet prettig.
Je kan er volgens mij ook prima ballerina's onder aan hoor.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 15:14:50 #14
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93642858
shit ik heb een dom foutje in mijn scriptie ontdekt en ik heb het al laten printen en inbinden ;( typisch hoor :') nou ja gelukkig is het maar een klein foutje en hopelijk merkt niemand het!

nu ga ik er niet. meer. naar. kijken.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 15:16:37 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93642925
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:14 schreef Blurred86 het volgende:
shit ik heb een dom foutje in mijn scriptie ontdekt en ik heb het al laten printen en inbinden ;( typisch hoor :') nou ja gelukkig is het maar een klein foutje en hopelijk merkt niemand het!

nu ga ik er niet. meer. naar. kijken.
Dat overkwam Nachtwacht ook en die heeft toen die scriptie als een Razende Roeland weer uit het postvakje van z'n docent gevist, opnieuw geprint en opnieuw laten inbinden ('s avonds :')). Maar dat waren ook wel grote fouten: tabelverwijzingen die niet klopten enzo.

En niet meer naar kijken idd!
Niet meer actief op Fok!
pi_93643122
Ik zag ook na mijn scriptie in de binden ineens allemaal spelfouten :') nou ja.

Ooh ik ben zo opgelucht over wat ik over die zorgverzekering heb gelezen! Morgen gelijk even bellen over hoe we dat gaan doen :)
  vrijdag 4 maart 2011 @ 15:21:56 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93643161
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:21 schreef Perruche het volgende:
Ik zag ook na mijn scriptie in de binden ineens allemaal spelfouten :') nou ja.

Ooh ik ben zo opgelucht over wat ik over die zorgverzekering heb gelezen! Morgen gelijk even bellen over hoe we dat gaan doen :)
*O*.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 4 maart 2011 @ 15:30:40 #18
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93643577
Perruche, goed nieuws! *O*
quote:
Vik, dankjewel ^O^

• 10km met 10,2 km/u
• eindje wandelen
• 3km met 10,4 km/u
_O_ .

Tentamen ging heel slecht -O-. Ik heb nog nooit zo'n slecht gevoel gehad over een tentamen. Het was ook totaal geen goede afspiegeling van de stof van mij betreft. Gelukkig denken veel mensen er zo over volgens mij.

Nu even wachten tot de antwoordsleutel bekend wordt gemaakt (had er eigenlijk al moeten zijn), dan kan ik zien hoe goed/slecht mijn gokkwaliteiten en intuïtie zijn :').

Nou ja, nu vier dagen vrij *O*.
Your body. Your soul. Your rituals.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 15:32:46 #19
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93643676
Hopelijk blijft het dit weer de komende dagen. Ik geniet ervan om buiten te zijn. Heerlijk!
pi_93643868
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

*O*.
Ja echt! En ook zo toevallig, dit nieuw is op 28 feb. op de website van het CZV gekomen. het is zo lekker als dingen soms even meezitten :)
pi_93644006
pffffff echt wat een klote dag qua servers en software die totaal niet mee werken :r
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  vrijdag 4 maart 2011 @ 15:44:58 #22
331 Merel
Be here now.
pi_93644217
Vanmiddag nog best wel wat werk gedaan. Maar ik ben vandaag m'n bed nog niet uit geweest :@
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_93644430
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:44 schreef Merel het volgende:
Vanmiddag nog best wel wat werk gedaan. Maar ik ben vandaag m'n bed nog niet uit geweest :@
Ga eens wat lekkers eten? Glaasje jus, lekker broodje van de bakker halen, krantje kopen, even door het zonnetje lopen?

Ik weet dat je er geen zin in hebt en dat je het liefst met je hoofd onder de dekens zou willen liggen, maar je voelt je echt beter daarna. :*
pi_93644450
o hai...
Ja doei.
pi_93644497
En jay w/ voor de baan van Peruche's vriend, ben ook wel benieuwd wat hij gaat doen!

Ook diep respect voor de 13 km van Sigme! _O_
pi_93644568
quote:
3s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:50 schreef conleche het volgende:
En jay w/ voor de baan van Peruche's vriend, ben ook wel benieuwd wat hij gaat doen!

Ook diep respect voor de 13 km van Sigme! _O_
dát! :)
Ja doei.
pi_93644663
Ik zei tegen de fietsenmaker dat ik eind van de middag zou langskomen om mijn fiets op te halen......is 4 uur het eind van de middag vinden jullie? :@
  vrijdag 4 maart 2011 @ 15:56:42 #28
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93644794
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:53 schreef conleche het volgende:
Ik zei tegen de fietsenmaker dat ik eind van de middag zou langskomen om mijn fiets op te halen......is 4 uur het eind van de middag vinden jullie? :@
Ik vind van wel :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_93644892
:Y
Ja doei.
pi_93644902
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:53 schreef conleche het volgende:
:Y

Bijna 5uur!

Na het werk even t-shirt ophalen ofzo, morgen karaoke dus moet er wel weer fris bijlopen.
Daarna eten bij m'n zus, en haar even helpen met studie- en pc dingetjes.

Dan lekker naar huis op de bank ploffen, groot glas Dr Pepper inschenken en onder het genot van een paar stukjes droge worst filmpie kijken!

[edit] Klinkt saai in vergelijking met Charlie Sheen, maar ja, ik heb dan ook geen tigerblood en ben eerder bipolair dan bi-winning :') [/edit]

[ Bericht 4% gewijzigd door V1z0R op 04-03-2011 16:07:11 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 16:07:14 #31
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93645314
Feli Perusj! *O*

Zo, gaarheid. De hulp *) is nu het huis aan het cleanen, dus dat scheelt een hoop. Alles is verder klaar, net nog ff een prullenbakje gekocht voor op de wc Wel zo handig als je weer ongesteld gaat worden en zulks ;( en Duvel is naar de stad, op jacht naar een taartplateau + deksel.

Denk dat ik zelfs morgenochtend nog wel ff kan fietsen *O*. Dat is fijn, want dan kan ik met iets minder gewetenswroeging van de lekkere dingen eten morgen :z.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_93645322
4 uur is eind van de middag!

Ik heb die Sparta pick-up nu al een jaar of twee, bevalt goed. Maar het eerste jaar heb ik problemen gehad met het achterwiel; er kwam steeds een slag in. Was niet goed gespaakt en is geherspaakt.

Mijn hardlopen was door een prachtig bos hier in de buurt; helaas blijkt het bos grotendeels gerooid te zijn deze winter. Een van de laatste stukken oerbos van Nederland, waar de "overbodige natuur" (sic) is weggehaald om prehistorische karresporen weer goed zichtbaar te maken.
Nou ja. Het nieuwe open heideterrein is ook best leuk ofzo. Jammer dat er nu allemaal hekken omheenstaan waardoor ik het rennen moet onderbreken om zo'n dom hek open te maken. En ik vind al dat schrikdraad rondom maar lelijk. Nou ja, dat terzijde.

Het weer opbouwen van hardlopen valt me enorm mee, dat is het goede nieuws.
Ik moest nu ook wel ver, want ik had al weer veel te veel slechte rommel gegeten vandaag. Terwijl ik besloten heb dat ik vanaf nu weer wat gewicht kwijt wil, ik was boven de 65 en dat is onacceptabel.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_93645688
Kwart over 4! Waar blijft de tijd, vandaag? :o.

Of mijn energie de laatste weken, for that matter. ;( .
pi_93646038
Heeft iemand ervaring met Dubarry laarzen?
Worry is a misuse of imagination
  vrijdag 4 maart 2011 @ 16:22:23 #35
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93646043
Ik ben erg tevreden over mijn gokkwaliteiten/intuïtie :o *O*.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 16:23:19 #36
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93646086
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 16:22 schreef Rituals het volgende:
Toch gehaald? :D
pi_93646148
quote:
Op naar de roulettetafel dan maar!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_93646188
quote:
Goed zo! :D.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 16:27:16 #39
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93646285
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 16:23 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Toch gehaald? :D
Als de sleutelwijziging over +/- drie weken niet extreem in mijn nadeel is wel *O*.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 16:28:03 #40
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93646328
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 16:27 schreef Rituals het volgende:

[..]

Als de sleutelwijziging over +/- drie weken niet extreem in mijn nadeel is wel *O*.
Oh yeah! *O*

Gaat lekker he met jou! Zo over het algemeen :D
  vrijdag 4 maart 2011 @ 16:29:37 #41
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_93646403
Wow Sigme, heldin!!
Moet ook weer eens wat sporten,al een week niks gedaan.. Morgen misschien?

Fijn Rituals

XM, jij keukenfanatiekeling :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_93646467
@Conleche wat voor een steek denk je dat hier gebruikt is?
Mijn moeder wil wel een poging wagen O+
Maar ze weet niet of het haken, breien of 'macrame' is

pi_93646496
Ik las hier iets over een nieuwe baan *O* Woohoo!
  vrijdag 4 maart 2011 @ 16:33:46 #44
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93646588
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 16:28 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oh yeah! *O*

Gaat lekker he met jou! Zo over het algemeen :D
Ja inderdaad! Even afkloppen :P.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 16:34:25 #45
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_93646609
Amai jullie gaan vlug en ik heb het veel te druk, maar tussen de babies door een lijstje!

O: niets :@
T: worteltjes (4)
L: 2 kleine witte broodjes: 1 kaas, 1 krabsalade, 2 stronken witloof
T: bloedappelsien, beetje kwark
T: bloedappelsien, beetje kwart, pompelmoes als honger
D: wok: kip, paprika, prei, kokosmelk, groene curry, rijst met als dessert rood warm fruit met vanille-ijs
S: drie kwartier rustig lopen
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_93646673
Waar is de vaste posters lijst zodat ik de geinteresseerden kan PMen straks?
pi_93646681
een paar topics geleden had Vik 'm gemaakt :P
Ja doei.
pi_93646711
Pffff alles komt goed. Ik heb alles berekendtdtdt (ik weet even niet welke van de 2 :') ) en als het tegenzit moeten we misschien 100 euro extra betalen. Nou prima hoor! Oh echt ben zo blij :D
pi_93646725
Oh oh wat wij eten vanavond :9
Ik dacht eerst het is vrijdag dus ik improviseer mijzelf een salade. Maar mijn vader staat goed te koken!

O: meerganen bth/kipfilet, krentenbol
T: meerganen bth/half plakje 30+ kaas
S: 3 kwartier cardio, kwartiertje kracht
L: meerganen bth/half plakje 30+ kaas, appel, kiwi
T: cappuccino
D: Sucade lapje, gepofte aardappeltjes uit de oven, snijbonen, appelmoes
T: Yoghurt oid en iets lekkers uit de troepkast O-)
pi_93646843
Lijst:

O: omelet van 2 eitjes
T: 100 gram roggebrood (zonder pindakaas ;( was op op 't werk)
L: grote kom couscous met wat griekse yoghurt
T: 50 gram roggebrood met pindakaas
D: 'Funkyburger' met salade en wat patatjes en een lekker biertje
T: lekker speciaalbiertje bij de film in het Filmhuis

:9
Ja doei.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 16:43:02 #51
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_93647022
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:44 schreef Merel het volgende:
Ik snap dat je je érg klote voelt, maar ik zou je ook ff een schopje richting buiten willen geven. In bed wordt het ook niet beter, snuif dan maar even je portie zon op, maak een stevige korte wandeling ofzo...
:* ik wou dat ik het wat beter kon maken voor je...
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_93647129
Ik weet ook nog niet wat het wordt vanavond, de broccoli moet op, maar ik wil geen soep. Denk iets met rijst ofzo :9 en dan roomsais (sais=Maastrichts voor saus _O- )
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 4 maart 2011 @ 16:45:13 #53
277802 _Calimero_
pi_93647143
Sigme wat een eind zeg,diep respect!
Ik ga zo ook een rondje lopen/ 3x 1.5 km,want meer was onverstandig volgens de fysio :') nou ja, ben ik wel lekker snel thuis 8-)

En gefeli met de baan van je boyfriend Perruche!

De Ware gaat straks aan de ex vertellen dat ie een ander heeft :o ik weet dat hij het érg moeilijk vindt om te doen en hoop maar dat het snel achter de rug is. Vanavond ga ik lekker bij hem mijn gespreksverslagen uitwerken en in bad (misschien is hij thuis,misschien gaat hij sporten en is dan pas erg laat thuis) O+
pi_93647379
ik heb vandaag carnavalstoet gehad en nu heb ik honger ;)
Werewolf
  vrijdag 4 maart 2011 @ 16:52:01 #55
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93647521
Werkgerelateerde spoiler!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 16:52:57 #56
277802 _Calimero_
pi_93647569

Hahahahaha fantastisch deze! porno bij lingo :-)
  vrijdag 4 maart 2011 @ 16:53:29 #57
277802 _Calimero_
pi_93647593
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 16:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat klinkt erg leuk zeg! kunnen we het ergens nalezen straks?
  vrijdag 4 maart 2011 @ 16:53:46 #58
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93647609
Wat leuk Maria! :D Kunnen we het straks ergens lezen?
pi_93647624
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 16:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
SPOILER
Leuk!!!!
  vrijdag 4 maart 2011 @ 16:54:17 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93647629
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
een paar topics geleden had Vik 'm gemaakt :P
Dank voor de eervolle vermelding, maar V1Z0R heeft hem gemaakt :P.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 4 maart 2011 @ 16:55:23 #61
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93647693
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 16:52 schreef _Calimero_ het volgende:

Hahahahaha fantastisch deze! porno bij lingo :-)
Die postte Vizor gisteren ook al idd _O-.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 4 maart 2011 @ 16:55:55 #62
277802 _Calimero_
pi_93647723
Oh gemist, ik zag hem op mn facebook bij iemand, ik vind het echt geweldig :D
pi_93647757
Ik ga bijna op wintersport en ben echt zenuwachtig :o Wat moet ik echt niet vergeten?
  vrijdag 4 maart 2011 @ 16:57:07 #64
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93647792
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 16:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat was ik :P

En als ie online staat zal ik misschien wel even een linkje PMen! Verwacht geen hoogstandjes, want ik moet er niet heel veel tijd aan besteden :+
pi_93647817
Lijstje wel maar filmpje heb ik niet gepost. Bronnen checken dames! :P
  vrijdag 4 maart 2011 @ 16:57:49 #66
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93647832
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 16:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik krijg er PVS van.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_93647898
Net in slaap gevallen tegen m'n wasrek aan toen ik een poging deed de was op te vouwen. _O- .
  vrijdag 4 maart 2011 @ 16:59:08 #68
277802 _Calimero_
pi_93647905
Skikleding (broek, jas, thermo ondergoed, sokken, skibril/gewone bril,handschoenen,muts en sjaal)
Kleding voor de avondjes stappen, kleding voor na het skieen (chille kleding). gewone vakantie dingen, toiletspullen etc. Handig: iets van zalf tegen zere spieren enzo, of blauwe plekken.
bikini is vaak handig,je kan meestal wel zwemmen ergens (altijd fijn als je bijv blessure oploopt en wel wilt bewegen). Uhmm je paspoort. iets te lezen, spelletjes etc.
Eten meenemen is ook altijd handig want het is daar DUUR. Crackers/soepjes, houdbare dingen, pasta etc.

Ohja, snowboots als je ze hebt, of stevige warme schoenen om door de sneeuw te kunnen lopen.
Waterproof mascara, voor op de piste (daardoor kon ik de ware met mijn fab oogopslag inpalmen)

VEEL extra ondergoed (ik zit altijd onder de sneeuw en dan is alles nat en wil je graag droog ondergoed aan)
  vrijdag 4 maart 2011 @ 16:59:51 #69
277802 _Calimero_
pi_93647953
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 16:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Net in slaap gevallen tegen m'n wasrek aan toen ik een poging deed de was op te vouwen. _O- .
Hahahaha hoe krijg je dat nou voor elkaar?? Serieus?? (lijkt me geen goed teken trouwens, ik lach er nu wel heel hard om...)
  vrijdag 4 maart 2011 @ 17:00:16 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93647979
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 16:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
wtf? :').
Niet meer actief op Fok!
pi_93647992
Geld en pinpas ook niet vergeten ;)

DaD _O-

En het is weeeeeekeeeeend! :7
  vrijdag 4 maart 2011 @ 17:01:06 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93648021
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 16:57 schreef V1z0R het volgende:
Lijstje wel maar filmpje heb ik niet gepost. Bronnen checken dames! :P
Oh leek me wel echt wat voor jou nml :P.

Oh ik heb zin in zondag, dan ga ik zó naar het strand! 3km hiervandaan :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_93648059
*O* Fiets is binnen!! *O* Even wennen aan de terugtraprem. In 't kleine stukje van fietsenmaker naar huis al 3x de mist in gegaan; blijkt dat ik als ik even niet trap, automatisch terugdraaide, nu sta ik dan ineens onverwacht stil. :') Ik neem aan dat iets met ezels en niet al te veel stenen van toepassing gaat zijn.

Ben aan het twijfelen of ik een verzekering ga nemen voor 145 euro. Dan issie wel 3 jaar voor de nieuwprijs verzekerd tegen diefstal. Maar ik vind 145 euro best veel geld.
pi_93648115
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 16:59 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Hahahaha hoe krijg je dat nou voor elkaar?? Serieus?? (lijkt me geen goed teken trouwens, ik lach er nu wel heel hard om...)
Stond was op te vouwen, en ik was moe dus ik dacht ik leun éven tegen het rek aan, en toen schrok ik even later op omdat dat ding begon te rijden (zitten wieltjes onder). :').
pi_93648139
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:03 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Stond was op te vouwen, en ik was moe dus ik dacht ik leun éven tegen het rek aan, en toen schrok ik even later op omdat dat ding begon te rijden (zitten wieltjes onder). :').
:o
wow, dan moet je wel écht moe zijn!
  vrijdag 4 maart 2011 @ 17:03:58 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93648151
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:01 schreef conleche het volgende:
*O* Fiets is binnen!! *O* Even wennen aan de terugtraprem. In 't kleine stukje van fietsenmaker naar huis al 3x de mist in gegaan; blijkt dat ik als ik even niet trap, automatisch terugdraaide, nu sta ik dan ineens onverwacht stil. :') Ik neem aan dat iets met ezels en niet al te veel stenen van toepassing gaat zijn.

Ben aan het twijfelen of ik een verzekering ga nemen voor 145 euro. Dan issie wel 3 jaar voor de nieuwprijs verzekerd tegen diefstal. Maar ik vind 145 euro best veel geld.
Mja, als je een keer de pineut bent (en die kans is best groot in A'dam, zeker met zo'n prachtfiets) kun je anders meteen weer een smak geld neerleggen voor een nieuwe fiets. Wil je dat? :).
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 4 maart 2011 @ 17:04:24 #77
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93648166
En we willen pics van de fiets met Koek in het mandje voorop!
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 4 maart 2011 @ 17:04:28 #78
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93648169
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:01 schreef conleche het volgende:
*O* Fiets is binnen!! *O* Even wennen aan de terugtraprem. In 't kleine stukje van fietsenmaker naar huis al 3x de mist in gegaan; blijkt dat ik dus als ik even niet trap, dus automatisch terugdraaide, nu sta ik dan ineens onverwacht stil. :') Ik neem aan dat iets met ezels en niet al te veel stenen van toepassing gaat zijn.

Ik heb een béétje een vergelijkbare fiets (maar dan zonder merk/goedkoper :P) en ik had hem verzekerd. Dat bleek maar goed ook, want hij was net voor kerst gestolen }:|. Heb een nieuwe fiets gekregen en heb hem opnieuw verzekerd.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 17:05:14 #79
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93648206
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:03 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Jeutje, dan moet je wel heel moe zijn! :o
pi_93648234
Gesprek weer overleefd.. nu afwachten. Scio gaat informatie opvragen van de pijnpoli en uit Nijmegen.
Gaat nog wel even duren dus..

en een mopperspoiler:
SPOILER
pi_93648261
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:04 schreef Viking84 het volgende:
En we willen pics van de fiets met Koek in het mandje voorop!
Ik moet morgen werken en dan neem ik koek mee, als ik het niet vergeet zal ik wel even een pic maken!
pi_93648269
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 16:59 schreef _Calimero_ het volgende:
Skikleding (broek, jas, thermo ondergoed, sokken, skibril/gewone bril,handschoenen,muts en sjaal)
Kleding voor de avondjes stappen, kleding voor na het skieen (chille kleding). gewone vakantie dingen, toiletspullen etc. Handig: iets van zalf tegen zere spieren enzo, of blauwe plekken.
bikini is vaak handig,je kan meestal wel zwemmen ergens (altijd fijn als je bijv blessure oploopt en wel wilt bewegen). Uhmm je paspoort. iets te lezen, spelletjes etc.
Eten meenemen is ook altijd handig want het is daar DUUR. Crackers/soepjes, houdbare dingen, pasta etc.
Pfoe! Dank je!! Gaat goed komen (hoop ik :X!!)
  vrijdag 4 maart 2011 @ 17:06:43 #83
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93648281
hier staat de chocolate chip-pecan-bananencake in de oven :9 gaat straks mee naar een etentje om te vieren dat mijn scriptie af is :D
pi_93648312
Oh, Prob, die steekvan dat hoofdding is gewoon recht zo te zien. Da's de simpelste steek die er is.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 17:08:14 #85
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93648349
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:04 schreef Rituals het volgende:

[..]

Ik heb een béétje een vergelijkbare fiets (maar dan zonder merk/goedkoper :P) en ik had hem verzekerd. Dat bleek maar goed ook, want hij was net voor kerst gestolen }:|. Heb een nieuwe fiets gekregen en heb hem opnieuw verzekerd.
Opnieuw verzekerd? Moet je voor elke diefstal de verzekering opnieuw afsluiten?
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 4 maart 2011 @ 17:08:46 #86
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93648369
ohja dat breien kun je heel makkelijk op zo'n ronde naald doen, gaat supersnel! en volgensmij laten ze steeds om en om een steek vallen (knit two together, yarn over, sorry ken alleen engelse termen :P) zodat je van die gaatjes krijgt..

er staan heel veel brei-instructie filmpjes op youtube trouwens!
pi_93648383
Er posten tegenwoordig zoveel mensen mee dat ik vergeet op iedereen te reageren ;( Blurred: nog gefeli met je scriptie (of had ik dat gister al gedaan? :@ ) en Rituals: fijn van je tentamen!
  vrijdag 4 maart 2011 @ 17:10:18 #88
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93648435
geeft niet hoor Co! en ik denk niet dat je me gisteren al gefeliciteerd hebt want toen was hij nog niet af :D
  vrijdag 4 maart 2011 @ 17:10:53 #89
277802 _Calimero_
pi_93648457
Oh en als je ver gaat skieen als beginner: geef op tijd je grenzen aan!
Ik was met een mede -nog niet supergevordene- mee met de 'snelle ervarenen groep' en op een gegeven moment zaten wij zó stuk.. maar we moesten kei haasten om de laatste liften terug te kunnen pakken. Resultaat: ik blokkeerde helemaal, durfde niet meer naar beneden, ging alleen nog maar roetsjen (??), andere meisje een hyperventilatie aanval midden op de berg. Duurde allemaal zo lang dat ik ondertussen teveel afkoelde (want natte kleding van het vele vallen) en niet meer kon opwarmen. liften gemist en uur op een bus moeten wachten.
Was geen top rit :X oO<

Maar ik mocht wel de jas van de Ware lenen en hij bekommerde zich heel erg om ons kneusjes, dus het was ook wel weer lief :7
  vrijdag 4 maart 2011 @ 17:11:53 #90
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93648499
Ik heb hetzelfde! Wat goed Blurred :). Heerlijk gevoel zeker?

co: ik zou 'm zeker verzekeren. Als je nou in Schubbekutteveen zou wonen, maar in A'dam is de fietsjatkans nét ff wat hoger.

MarMar: snap je frustratie!

Eh..

DaD: :o Even een middagdutje geen idee? http://www.nu.nl/gezondheid/2459585/middagdutje-goed-hart.html Nog goed voor je hart ook!
  vrijdag 4 maart 2011 @ 17:12:01 #91
277802 _Calimero_
pi_93648505
Ik heb het nu al koud en dan moet ik nog naar buiten om te rennen. BRRRRR maar ik ga toch maar!

Ciao ciao dennetjes!
pi_93648521
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:10 schreef Blurred86 het volgende:
geeft niet hoor Co! en ik denk niet dat je me gisteren al gefeliciteerd hebt want toen was hij nog niet af :D
Oh god. :')
  vrijdag 4 maart 2011 @ 17:12:48 #93
277802 _Calimero_
pi_93648542
Ook gefeliciteerd van mij want ik had dat ook nog niet gedaan volgens mij!!
  vrijdag 4 maart 2011 @ 17:13:07 #94
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93648561
Huu, middagdutjes. Dan ben ik de rest van de dag brak.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 4 maart 2011 @ 17:13:37 #95
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93648595
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:13 schreef Viking84 het volgende:
Huu, middagdutjes. Dan ben ik de rest van de dag brak.
Als je in slaap valt tegen een wasrek, is dat least of your problems denk ik.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 17:16:27 #96
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93648717
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Opnieuw verzekerd? Moet je voor elke diefstal de verzekering opnieuw afsluiten?
Ja, dus het zou volgens mij het 'gunstigst' zijn als je fiets aan het einde van de termijn gestolen wordt :+ (bij mij na een half jaar al }:|).
  vrijdag 4 maart 2011 @ 17:18:48 #97
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93648804
Ik ben ooit in slaap gevallen op de fiets, met schoolreisje :') Ik was erg moe :+

Ik werd wakker toen ik in de berm lag, en kwam er pas bij de helling in het naburige durrep achter dat mn remmen het niet meer deden door de val oO< Gelukkig waren er onderaan de helling een autoweggetje en een kanaal zonder omheining (harhar).

Overigens ben ik toen als SuperMaria met een noodvaart (door die helling he!) tússen de auto's door gezoefd, en met een zwierige bocht lángs het kanaal gereden 8-) Ik was niet wakker genoeg om m'n voeten op de grond te zetten of van m'n fiets te springen :')

De begeleider kreeg wel een hartverknettering geloof ik.
pi_93648835
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:16 schreef Rituals het volgende:

[..]

Ja, dus het zou volgens mij het 'gunstigst' zijn als je fiets aan het einde van de termijn gestolen wordt :+ (bij mij na een half jaar al }:|).
Ja, je moet ook 2 sleuteltjes laten zien aan de verzekeraar, maar als ik nu al een sleuteltje laat bijmaken en die gebruik en dan over 3 jaar mijn fiets vergeet op slot te zetten........

:@
  vrijdag 4 maart 2011 @ 17:20:31 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93648872
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:19 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, je moet ook 2 sleuteltjes laten zien aan de verzekeraar, maar als ik nu al een sleuteltje laat bijmaken en die gebruik en dan over 3 jaar mijn fiets vergeet op slot te zetten........

"vergeet" :+.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 4 maart 2011 @ 17:20:53 #100
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93648883
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:19 schreef conleche het volgende:

[..]

o|O
Had ik ook al over nagedacht oO<.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')