Ik in principe ook niet, maar nadat 4-3 al één miljoen miljard levens kostte ben ik nu wel geneigd het te gebruiken...quote:
Die was wel erg pittig ja. Uiteindelijk wel te doen, maar ik heb toch een uurtje of twee zitten tieren naar het beeldquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:58 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Is dat die met die mijnkarretjes? Daar zit ik ook vast
Jij hardcore gamer.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:15 schreef Jesse_ het volgende:
Die baas viel ook wel mee, had hem in twee keer
Beste third party game op Wii. Serieus ondergewaardeerd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:33 schreef Elvi het volgende:
Ik ga morgen Dead Space kopen. Werd me aangeraden en op Youtube ziet het er best leuk uit
Ah dus het is de juiste keusquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beste third party game op Wii. Serieus ondergewaardeerd.
Gordijnen dicht, licht uit, geluid hard en gillen maar
quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Enigszins onverwacht:
Xenoblade komt naar Europa
Goed bezigquote:De game krijgt dual-audio: zowel de Japanse als de Engelse stemmen zijn kiesbaar.
Vergroot tevens de kans op The Last Storyquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Enigszins onverwacht:
Xenoblade komt naar Europa
Laatste jaar moet je een beetje ruim nemen. Ik verwacht dat die games, ALS ze in Europa komen, tussen nu en Kerst 2012 uitkomen. Tegen die tijd weten we meer over Super Wii.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Laatste jaar voor wii maken zeg je daar..
Is het al zo zeker dat ze volgend jaar met een opvolger komen dan?
Zelfs als er een nieuwe Wii wordt anagekondigd deze E3, zal -ie waarschijnlijk pas met kerst 2012 in de winkels liggen. Ik denk dat we dus nog minstens twee jaartjes Wii krijgen.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Laatste jaar voor wii maken zeg je daar..
Is het al zo zeker dat ze volgend jaar met een opvolger komen dan?
quote:Nintendo Buys Up TheLastStory.com, Points to Nintendo.com
Japanese RPG The Last Story has attracted more than a few envious glances from transatlantic gamers eager to delve into Mistwalker's Wii roleplayer, but so far Nintendo has made no concrete announcements about the game heading to the West. Now there's a little glimmer of hope for fans in North America.
The domain name TheLastStory.com was recently registered by Nintendo and points towards Nintendo.com. The same applies to XenobladeChronicles.com, for which Nintendo of Europe announced a localisation deal last week, yet Nintendo America has been curiously quiet about both games.
Expect more news at E3 in early June.
Dat hoop jequote:Op woensdag 6 april 2011 21:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Laatste jaar moet je een beetje ruim nemen. Ik verwacht dat die games, ALS ze in Europa komen, tussen nu en Kerst 2012 uitkomen. Tegen die tijd weten we meer over Super Wii.
Leer mij Nintendo kennen!quote:
Golden Eye is even wennen, maar speelt dan heerlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:28 schreef Norrage het volgende:
Lekker aan het wiien de laatste dagen, nu ik alle vrije tijd heb (ben net afgestudeerd)...
Ben Metroid Prime Other M aan het spelen, Donkey Kong..en Goldeneye staat al in de wachtrij. Goldeneye al even gespeeld maar wat een irritante besturing..maar dat is kennelijk even wennen denk ik?
Corruption is erg tof, probeer de Prime Collection ergens te vinden dan krijg je Prime 1, 2 en 3 voor de prijs van éénquote:Metroid is wel een goede. Minder goed dan de GC Metroids maar het blijft toch altijd wel een zeer vermakelijke gameHoe is Metroid Corruption? En wat zijn verder nog meer de absolute aanraders? (De Galaxies heb ik al gespeeld...erg leuk maar veel en veel en veels te simpel)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |