Serieusquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:15 schreef borisz het volgende:
Hamlap te koop. Tegen ieder aannemelijk bod.
Hamlap moet lekker naar een middenmoter gaan waar alles op hem is afgestemd, bij een (sub)topclub gaat hij het nooit meer redden.quote:
Raar eigenlijk dat je met mentaliteit of gebrek daaraan zo ver verwijderd kunt blijven van de top.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hamlap moet lekker naar een middenmoter gaan waar alles op hem is afgestemd, bij een (sub)topclub gaat hij het nooit meer redden.
Hoe is het nu met Leander? Al wat opgeknapt of hetzelfde?quote:
Het is dat hij ver bovengemiddeld getalenteerd is, anders had hij uberhaupt geen profvoetbal gespeeld. Als hij de goede mentaliteit had was het een absolute topspeler, daar ben ik van overtuigd.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Raar eigenlijk dat je met mentaliteit of gebrek daaraan zo ver verwijderd kunt blijven van de top.
Collega van me is daar geweest en kon er niet over ophouden met praten, dus veel plezierquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:24 schreef LieLie het volgende:
Wij gaan zondag naar de Soldaat van Oranje!
En misschien niet alles buitenkantje rechts doen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is dat hij ver bovengemiddeld getalenteerd is, anders had hij uberhaupt geen profvoetbal gespeeld. Als hij de goede mentaliteit had was het een absolute topspeler, daar ben ik van overtuigd.
Je hoeft koorts niet te onderdrukken hč, maar als hij pijn heeft zou ik wel pijnstilling geven.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:29 schreef freecell het volgende:
Mam gaat wel ok, Florian klinkt als een oud mannetje en Leander had net over de 40 graden.
PCM erin en flink gezakt.
Nadeel: stuitert nu rond
40,3 en alleen maar huilen en kreunen... Werd me te gekquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hoeft koorts niet te onderdrukken hč, maar als hij pijn heeft zou ik wel pijnstilling geven.
Isa hier. En jij bent?quote:
Hij zit alweer op de bankquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:38 schreef Isabeau het volgende:
Als hij door blijft stuiteren wordt hij vanzelf moe. Alhoewel dat denken wij volwassen mensen, maar kinderen worden vaak een stuk later moe dan je zou wensen
quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Hi, Freecell, multifunctioneel vrolijk wezen!
En jij?
Geen idee. Ik vergeet dat elke keer weerquote:
Allebei misschien?quote:
Mooi! En vocht is belangrijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:42 schreef freecell het volgende:
Hij zit alweer op de bank
Voordeel van de pcm: dan drinkt hij tenminste weer... Weet jij een beetje wat het minimum is wat ze binnen moeten krijgen met hoge koorts?
(hoera, medici in je vriendenkring, maak misbruik)
Hij verliest nu natuurlijk ook veel meer vocht hč, door zweten. Dus probeer hem toch steeds een slokje te laten nemen, elk slokje is er een extraquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:49 schreef freecell het volgende:
We zitten nu op krap 2(300 cc oid) (dat is inclusief 3 slokken ach-misschien-gaat-dit-er-wel-in-cola) en na zijn nachtluier één kleine plasluier.
Hm
Gaat lekker
Als het niet meer dan dit wordt bel ik voor sluitingstijd de HA even
(welja)
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:53 schreef borisz het volgende:
Albert Heyn voor de Belgische beginners --> http://www.albert-heijn.be/ahvoorbeginners
Ik ook!quote:
Maar hij drinkt nog wel een beetje, toch? En heeft natte luiers.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:53 schreef freecell het volgende:
Hij huilt ook nog met tranen
Kinderbekers zijn best groot
Maar hij wil niet drinken.
En hoe beroerder hij is, hoe minder hij wil drinken.
Pompelmoes is het zelfde als grapefruit? wha?!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:57 schreef freecell het volgende:
!tournedos is gewoon biefstuk?
WAT DOEN ZE DAN MOEILIJK
zo
1 natte luierquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar hij drinkt nog wel een beetje, toch? En heeft natte luiers.
Maar als je het echt niet vertrouwt, dan sowieso de ha even bellen. Het is straks weekend en dan zit je weer met een huisartsenpost en zo, dus beter je eigen huisarts op de hoek om advies vragen
Wizzik ook nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Pompelmoes is het zelfde als grapefruit? wha?!
En dat kotelet hetzelfde als karbonade was had ik net geleerd van AnneX of Krakje, iemand hier in ieder geval.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:53 schreef borisz het volgende:
Albert Heyn voor de Belgische beginners --> http://www.albert-heijn.be/ahvoorbeginners
tournedos is ossenhaas, het beste deel van de biefstukquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:57 schreef freecell het volgende:
[..]
!tournedos is gewoon biefstuk?
WAT DOEN ZE DAN MOEILIJK
zo
Een zeldzaam en geheim bestandsdeel van de Koualos-plant uit de wouden van Brazilliė....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:06 schreef FutureFairytale het volgende:
veel sterkte met de kids freecell! Wat goed dat pcm zo snel helpt bij ze
met carnaval hoor je niet van die slimme dingen te zeggen hehequote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een zeldzaam en geheim bestandsdeel van de Koualos-plant uit de wouden van Brazilliƫ....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan heb ik nog morgenavond ook nog eten en Theateren in IJmuiden met 2 collegadinnenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:05 schreef golfer het volgende:
Voor 3 dagen boodschappen in huis gehaald,want de komende dagen te druk met sociale bezoeken afleggenom te shoppen.
Morgen naar Rijswijk, overmorgen eerst naar neefje in Amsterdam en dan naar nicht (SCH) in Utrecht.![]()
Pudding = Vlaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:53 schreef borisz het volgende:
Ja afsluiter van mijn vakantieweekje. Kan ik maandag lekker uitrusten op het werkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:19 schreef freecell het volgende:
Haha, B&G zijn allebei bekaf na het weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |