Serieusquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:15 schreef borisz het volgende:
Hamlap te koop. Tegen ieder aannemelijk bod.
Hamlap moet lekker naar een middenmoter gaan waar alles op hem is afgestemd, bij een (sub)topclub gaat hij het nooit meer redden.quote:
Raar eigenlijk dat je met mentaliteit of gebrek daaraan zo ver verwijderd kunt blijven van de top.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hamlap moet lekker naar een middenmoter gaan waar alles op hem is afgestemd, bij een (sub)topclub gaat hij het nooit meer redden.
Hoe is het nu met Leander? Al wat opgeknapt of hetzelfde?quote:
Het is dat hij ver bovengemiddeld getalenteerd is, anders had hij uberhaupt geen profvoetbal gespeeld. Als hij de goede mentaliteit had was het een absolute topspeler, daar ben ik van overtuigd.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Raar eigenlijk dat je met mentaliteit of gebrek daaraan zo ver verwijderd kunt blijven van de top.
Collega van me is daar geweest en kon er niet over ophouden met praten, dus veel plezierquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:24 schreef LieLie het volgende:
Wij gaan zondag naar de Soldaat van Oranje!
En misschien niet alles buitenkantje rechts doen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is dat hij ver bovengemiddeld getalenteerd is, anders had hij uberhaupt geen profvoetbal gespeeld. Als hij de goede mentaliteit had was het een absolute topspeler, daar ben ik van overtuigd.
Je hoeft koorts niet te onderdrukken hè, maar als hij pijn heeft zou ik wel pijnstilling geven.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:29 schreef freecell het volgende:
Mam gaat wel ok, Florian klinkt als een oud mannetje en Leander had net over de 40 graden.
PCM erin en flink gezakt.
Nadeel: stuitert nu rond
40,3 en alleen maar huilen en kreunen... Werd me te gekquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hoeft koorts niet te onderdrukken hè, maar als hij pijn heeft zou ik wel pijnstilling geven.
Isa hier. En jij bent?quote:
Hij zit alweer op de bankquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:38 schreef Isabeau het volgende:
Als hij door blijft stuiteren wordt hij vanzelf moe. Alhoewel dat denken wij volwassen mensen, maar kinderen worden vaak een stuk later moe dan je zou wensen
quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Hi, Freecell, multifunctioneel vrolijk wezen!
En jij?
Geen idee. Ik vergeet dat elke keer weerquote:
Allebei misschien?quote:
Mooi! En vocht is belangrijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:42 schreef freecell het volgende:
Hij zit alweer op de bank
Voordeel van de pcm: dan drinkt hij tenminste weer... Weet jij een beetje wat het minimum is wat ze binnen moeten krijgen met hoge koorts?
(hoera, medici in je vriendenkring, maak misbruik)
Hij verliest nu natuurlijk ook veel meer vocht hè, door zweten. Dus probeer hem toch steeds een slokje te laten nemen, elk slokje is er een extraquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:49 schreef freecell het volgende:
We zitten nu op krap 2(300 cc oid) (dat is inclusief 3 slokken ach-misschien-gaat-dit-er-wel-in-cola) en na zijn nachtluier één kleine plasluier.
Hm
Gaat lekker
Als het niet meer dan dit wordt bel ik voor sluitingstijd de HA even
(welja)
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:53 schreef borisz het volgende:
Albert Heyn voor de Belgische beginners --> http://www.albert-heijn.be/ahvoorbeginners
Ik ook!quote:
Maar hij drinkt nog wel een beetje, toch? En heeft natte luiers.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:53 schreef freecell het volgende:
Hij huilt ook nog met tranen
Kinderbekers zijn best groot
Maar hij wil niet drinken.
En hoe beroerder hij is, hoe minder hij wil drinken.
Pompelmoes is het zelfde als grapefruit? wha?!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:57 schreef freecell het volgende:
!tournedos is gewoon biefstuk?
WAT DOEN ZE DAN MOEILIJK
zo
1 natte luierquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar hij drinkt nog wel een beetje, toch? En heeft natte luiers.
Maar als je het echt niet vertrouwt, dan sowieso de ha even bellen. Het is straks weekend en dan zit je weer met een huisartsenpost en zo, dus beter je eigen huisarts op de hoek om advies vragen
Wizzik ook nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Pompelmoes is het zelfde als grapefruit? wha?!
En dat kotelet hetzelfde als karbonade was had ik net geleerd van AnneX of Krakje, iemand hier in ieder geval.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:53 schreef borisz het volgende:
Albert Heyn voor de Belgische beginners --> http://www.albert-heijn.be/ahvoorbeginners
tournedos is ossenhaas, het beste deel van de biefstukquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:57 schreef freecell het volgende:
[..]
!tournedos is gewoon biefstuk?
WAT DOEN ZE DAN MOEILIJK
zo
Een zeldzaam en geheim bestandsdeel van de Koualos-plant uit de wouden van Brazillië....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:06 schreef FutureFairytale het volgende:
veel sterkte met de kids freecell! Wat goed dat pcm zo snel helpt bij ze
met carnaval hoor je niet van die slimme dingen te zeggen hehequote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een zeldzaam en geheim bestandsdeel van de Koualos-plant uit de wouden van Brazillië....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan heb ik nog morgenavond ook nog eten en Theateren in IJmuiden met 2 collegadinnenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:05 schreef golfer het volgende:
Voor 3 dagen boodschappen in huis gehaald,want de komende dagen te druk met sociale bezoeken afleggenom te shoppen.
Morgen naar Rijswijk, overmorgen eerst naar neefje in Amsterdam en dan naar nicht (SCH) in Utrecht.![]()
Pudding = Vlaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:53 schreef borisz het volgende:
Ja afsluiter van mijn vakantieweekje. Kan ik maandag lekker uitrusten op het werkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:19 schreef freecell het volgende:
Haha, B&G zijn allebei bekaf na het weekend?
Is het griep of kiesjes of gewoon heftig verkouden?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:22 schreef freecell het volgende:
Freemama is ok, is aan het wennen aan haar nieuwe uitgang
Ik ga er morgen even heen
Ziek is al vervelend idd, maar jongste is gewoon al sinds maandag ziek en oudste nog maar sinds dinsdag/woensdag, maar veel zieker.
Jongste is snotverkouden, hoest en hangt tegen bronchitis aan. Ow én boventandenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is het griep of kiesjes of gewoon heftig verkouden?
Oehquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:25 schreef Bluezz het volgende:
M'n kokstaat alweer eten voor te bereiden en dat ruikt lekker
Mss ook wel keelpijn omdat ie niet wil eten en drinkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:25 schreef freecell het volgende:
Jongste is snotverkouden, hoest en hangt tegen bronchitis aan. Ow én boventanden
Oudste weet ik eigenlijk niet... Hij hoest, eet en drinkt niet, is wit en heeft bruut koorts
Oe dat lijkt me echt heerlijk! Die foto's ook, leuk zo stap voor stap.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:27 schreef LieLie het volgende:
Wij eten vanavond dit:
http://www.kayotic.nl/blog/no-butter-chicken
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
TAFKAB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Astu!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:44 schreef TAV74 het volgende:
Pfff, veel gedaan, maar ik begin nu ernstig in te kakken zeg
Ja hoor!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:57 schreef FutureFairytale het volgende:
eten klinkt goed, zieke kindjes niethou je t vol fc?
Ah, ook al aan de schijnzwangerschap?quote:
Alleen slapen is saaiquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:03 schreef PdeHoog het volgende:
Skype is best grappigCompleet met screensharing
Ik wil alleen slapen
Kloptquote:
jum!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:08 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Die no butter chicken lijkt een beetje op Tikka Massala
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:08 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb jij toch niet nodig?quote:
Weet je wel hoeveel gaten 3 maanden opgespaard zaad in je baarmoeder knalt?quote:
morgen of anders overmorgenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja hoor!
Alleen er gebeurt nu echt niks in huis
[..]
Ah, ook al aan de schijnzwangerschap?
nee joh! alleen slapen ftw! ik wil niet andersquote:
no butter chicken? anyway..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:08 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er superlekker uit, maar overweeg om de yoghurt op het laatste moment toe te voegen; als je dat zo lang laat pruttelen, heb je kans dat het gaat schiften.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:27 schreef LieLie het volgende:
Wij eten vanavond dit:
http://www.kayotic.nl/blog/no-butter-chicken
En morgen kippenbouten die straks in de marinade gaan
nee hoor, doe niet aan sexquote:
het is niet erg om bepaalde dingen te vergeten hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel gaten 3 maanden opgespaard zaad in je baarmoeder knalt?
Als je een baby van hem wilt dan moet je bepaalde dingen vooral 'vergeten' ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het is niet erg om bepaalde dingen te vergeten hoor
2 FF'jes, zie je het voor jequote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je een baby van hem wilt dan moet je bepaalde dingen vooral 'vergeten' ja.
dat was 1 minuutquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:53 schreef FutureFairytale het volgende:
ff 5 minbuikspieroefeningen doen. heb ik nog het idee dat ik goed bezig ben
Ik vind de saus nog lekkerder dan de kibbeling!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:52 schreef FutureFairytale het volgende:
lekker Krak kibbeling! (quoten lukt ff niet)
ik moet zo weg, spreken af bij de McDonalds dus zal daar wel snel iets pakken. niet goed voor het dansen, dus ik neem misschien een salade
Het went vast, al die mensen. Fijn dat je het leuk had!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:55 schreef DarkElf het volgende:
FC fijn dat je moeder ok is. Stoma zal wennen zijn idd. (schone zus heeft daar wel ff moeite mee gehad, en soms nog. )
Feestje was leuk, wel moe nu (jaja toch veel voor mij 2 middagen zoveel mensen om me heen).. nog even met de auto naar de garagist geweest (mooie werkplaats heeft de Audi meneer zeg
) en net nog even 2 leuke sjaals besteld en nu tijd voor thee!
Veel plezier!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat was 1 minuut
nu op naar Bodegraven en dan door naar Hengeleuuuu! zit weer in de Achterhoek dus zal wel weer Zwarte Cross publiek trekken.... let's hope not!
fijne avond!
Ik heb dat ook hoor op werkdagen. Vaak heb ik het idee dat ik dan heel moe ben van m'n collega's en ptn die energie vreten, want het werk zelf kan ik makkelijk aanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:55 schreef DarkElf het volgende:
FC fijn dat je moeder ok is. Stoma zal wennen zijn idd. (schone zus heeft daar wel ff moeite mee gehad, en soms nog. )
Feestje was leuk, wel moe nu (jaja toch veel voor mij 2 middagen zoveel mensen om me heen).. nog even met de auto naar de garagist geweest (mooie werkplaats heeft de Audi meneer zeg
) en net nog even 2 leuke sjaals besteld en nu tijd voor thee!
ja snap wat je bedoelt, klinkt bekend.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb dat ook hoor op werkdagen. Vaak heb ik het idee dat ik dan heel moe ben van m'n collega's en ptn die energie vreten, want het werk zelf kan ik makkelijk aan
Fotoooooooooooooooooooooooooo'squote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Carnaval overleefd. Het was warempel nog gezellig ook
Geen gedonder en gedoe met vervelende pubers uit groep 8 dit keer! Ze hebben zich voorbeeldig gedragen
![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:03 schreef ColdFeet het volgende:
Foto's van sjaals, DEEnne, ik had dus curry gemaakt vandeweek met dat spul van die toko - als je het wat minder hard laat koken, schift de kokosmelk niet
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:48 schreef Stereotomy het volgende:
Weet je wel hoeveel gaten 3 maanden opgespaard zaad in je baarmoeder knalt?
denk idd gewoon dubbel en dan doorhalen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:09 schreef Bluezz het volgende:
Hey die onderste sjaal, hoe is die geknoopt? (leuk, die blauwe)
Gewoon tussen de dubbele delen gehaald?
Ik heb altijd zo'n moeite om vierkante sjaals met name een beetje leuk te dragen.
Heel goedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:09 schreef DarkElf het volgende:
wij gaan vanavond dus uit eten en ik ga mooi 1 glaasje prosecco nemenen morgen borrelen bij een vriendinnetje en daar neem ik misschien ook wel 1 glaasje wijn.
zondigen ftw.
hierna neem ik 2 weken niets en dan mag ik weer 2 glaasjes als we een weekend met schone zus weggaan.
Ligt eraan in welk Hengelo je zitquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dan door naar Hengeleuuuu! zit weer in de Achterhoek dus zal wel weer Zwarte Cross publiek trekken.... let's hope not!
fijne avond!
Heb ik gemaakt, dus sta er lekker toch niet opquote:
Knap dat die zich goed hebben gedragenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Carnaval overleefd. Het was warempel nog gezellig ook
Geen gedonder en gedoe met vervelende pubers uit groep 8 dit keer! Ze hebben zich voorbeeldig gedragen
![]()
Hoe ist hier?? Hoest met ma FC? En de rest?
nou ja zeker omdat het zo lekker gaat allemaal nu is het soms best lastig om mezelf voor te houden dat ik niet voor niets mezelf braaf gedraag zeg maarquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heel goedhet lijkt me nog steeds verdomd moeilijk
Uhu, officieel vonden ze het natuurlijk allemaal 'saai' en 'dom' maar heb er een paar stiekem toch zien dansen en ze deden mooi alle 60 (das dus alleen groep 8 he..) mee aan de polonaise..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Knap dat die zich goed hebben gedragenLastige leeftijd.
Carnaval in groep 8 vond ik ook saai jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Uhu, officieel vonden ze het natuurlijk allemaal 'saai' en 'dom' maar heb er een paar stiekem toch zien dansen en ze deden mooi alle 60 (das dus alleen groep 8 he..) mee aan de polonaise..
Mijn groepje had trouwens nog de 2e prijs voor hun act gewonnenZe deden ook wel echt alle 30 heel leuk mee! Zelfs de jongens!
't Is twee boterhammen met kippesoep geworden iddquote:
Braaf! En nu nooit meer doen he.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
't Is twee boterhammen met kippesoep geworden iddNu is mijn voorraad bliksoep op
Wat?quote:
is dat zo? Nooit gedaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Behalve de blikken soep bij de toko, dat mag wel.
Zie, DE begrijpt me.quote:
Aparte soep denk ik? Vogelnestjes ofzo.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
is dat zo? Nooit gedaan.
Soep in blik is ook zo enorm zout, dat krijg ik serieus bijna niet meer weg sinds ik veel minder zout gebruik
Het meest bizarre aan een stoma is dat ze je gaatje 'dichtmaken'. Althans, dat vond ik. Eerste stoma-patiënt ooit en ineens zag ik een dichtgemaakt gatquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:55 schreef DarkElf het volgende:
Ah. Ach ja. Shit happensquote:
Nooit over nagedacht, maar dat lijkt me bizar ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het meest bizarre aan een stoma is dat ze je gaatje 'dichtmaken'. Althans, dat vond ik. Eerste stoma-patiënt ooit en ineens zag ik een dichtgemaakt gat
das apart ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het meest bizarre aan een stoma is dat ze je gaatje 'dichtmaken'. Althans, dat vond ik. Eerste stoma-patiënt ooit en ineens zag ik een dichtgemaakt gat
Ik had echt zoiets van WFTquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:47 schreef krakkemieke het volgende:
Nooit over nagedacht, maar dat lijkt me bizar ja.
Maarre.... blijft er dan niks hangen in het laatste stukje?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik had echt zoiets van WFT
En nu ga ik aardappelgratin maken
Ik snap het nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:47 schreef ColdFeet het volgende:
Oeh, die onderste is inderdaad leuk zeg, en de bovenste eigenlijk ook welIk heb trouwens in Damascus geleerd dat je voor extra halsbedekkend de sjaal dubbel moet doen en om je hals. Het ene losse leind door de lus halen, de lus aan onderzijde nog eens omdraaien en daar het andere eind doorheen. Ziet u 't voor zich? Blijft wel heel goed zitten.
Je laat de lus lang. Dan kan je het er 2 x doorhalen.quote:
Ligt eraan hoeveel zout er in de rest zit?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Even een snel vraagje
Ik ga zometeen iets maken met tortillachips, dan kan ik zeker beter ongezouten nemen?
Nee want dat maken ze dicht bij de operatie. Het eind van de stoma is het eind van de darmquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:50 schreef krakkemieke het volgende:
Maarre.... blijft er dan niks hangen in het laatste stukje?
Oh, ik dacht aan mezelf. Dan halen ze het sigmoid weg en krijg je een tijdelijk stoma. Lijkt me dat je dan een endeldarm overhoudt.....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee want dat maken ze dicht bij de operatie. Het eind van de stoma is het eind van de darmAlles tussen het stoma-gat en de anus is gewoon weg
Dan lijkt me zonder zout beter, maar als je niet anders vindt, kan het ook met. Doe je de kaas bovenop?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het is chili met kaas en dan chippies uit de oven
Ja doen!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zal ik een foto-tutorial voor je maken? 't Is wel heel zedig namelijk, zo
Veel plezier!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:57 schreef PdeHoog het volgende:
Over vier uur kan ik jullie levens redden als die bedreigd worden
veel plezier met leven blazen in de pop.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:57 schreef PdeHoog het volgende:
'Hoe ken je die mensen?' ' Van de sjaal-workshop.'quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zal ik een foto-tutorial voor je maken? 't Is wel heel zedig namelijk, zo
altijd handig een bhv'er in de scquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:57 schreef PdeHoog het volgende:
Moeders gebeld dat ze ongezouten mee moet nemen!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dan lijkt me zonder zout beter, maar als je niet anders vindt, kan het ook met. Doe je de kaas bovenop?![]()
Heerlijk!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moeders gebeld dat ze ongezouten mee moet nemen!
Ja chili, chippies erin, kaas erop en ff onder de grill nomz. Daarna nog wat creme fraiche erbij![]()
![]()
Ik kwam mijn jeugd-ehbo-diploma tegen deze week. Daar is veel van blijven hangen.quote:
We hadden Bluezz al.quote:
Het zal aan mijn referentiekader liggen, maar ik heb er geen hoge verwachtingen vanquote:
En haar verband-bij-bloedende- wonden techniek op vrienden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:20 schreef golfer het volgende:
[..]
We hadden Bluezz al.
Die oefent haar mond-op-mond technieken regelmatig op mij.
Hoogste tijd voor een brandoefening in de SC trouwens!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het zal aan mijn referentiekader liggen, maar ik heb er geen hoge verwachtingen van
Desnoods mét verplichte verwondingenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:22 schreef krakkemieke het volgende:
En haar verband-bij-bloedende- wonden techniek op vrienden.
Zolang je maar geen ring-dinges middenvoor doet!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Desnoods mét verplichte verwondingen
Graag CF een sjaaltutorial, ik zit altijd zo te kutten met die dingen, terwijl ik er juist een paar heb gekocht om mijn zwarte kleding af te wisselen (op mijn werk vooral).
Simpel: gewoon lang en dan 1,5x je hele nek rond zodat de 2 eindes voor uit komen..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Desnoods mét verplichte verwondingen
Graag CF een sjaaltutorial, ik zit altijd zo te kutten met die dingen, terwijl ik er juist een paar heb gekocht om op mijn zwarte kleding de dragen zodat het niet altijd zo zwart/zwart is (op mijn werk vooral).
Of een vierkante diagonaal vouwen en dan ergens vastspelden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Simpel: gewoon lang en dan 1,5x je hele nek rond zodat de 2 eindes voor uit komen..
Handig toch dat je P kan bellen als je een papercut hebt?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het zal aan mijn referentiekader liggen, maar ik heb er geen hoge verwachtingen van
Neequote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:25 schreef krakkemieke het volgende:
Zolang je maar geen ring-dinges middenvoor doet!
Oh ja, dat is echt een leven redden!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:29 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Handig toch dat je P kan bellen als je een papercut hebt?
Ja doe ik ook wel eens idd met die smalle lange.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Simpel: gewoon lang en dan 1,5x je hele nek rond zodat de 2 eindes voor uit komen..
*Hoestquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:30 schreef krakkemieke het volgende:
Oh ja, dat is echt een leven redden!
Leert Pee de Heimlich methode?
Diagonaal vouwen en dan blijven vouwen tot een strook. In het midden op je schouder vastspelden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Neeieks
Ik heb een soort hippie gebatikte 4 kant met franjes. Die vouw ik diagonaal, de punt voor en knoopje achter of nog een keer naar voren halen en los laten hangen.
En een smalle blauwe met metalen rondjes aan de uiteinden. Die haal ik dan altijd door de lus en draag ik gewoon voor. Maar soms denk ik dat moet toch leuker kunnen?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:31 schreef krakkemieke het volgende:
Diagonaal vouwen en dan blijven vouwen tot een strook. In het midden op je schouder vastspelden.
nou dat had CF toch niet zo ingewikkeld hoeven maken dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Over 1 schouder leggen of zo? Is dat niet wat eh truttig? Dan zit ie dus niet rond je nek?
nja die komt aan met een lange lus, doorsteken, lus nog een keer draaien en weer er door. Ingewikkeld maar ik snapte hem wel meteen hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou dat had CF toch niet zo ingewikkeld hoeven maken dan?
Oh das ook grappigquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:34 schreef krakkemieke het volgende:
Nee.
Een lange smalle kan je ook op z'n indiaas dragen, dus van voren tegen je nek en de einden over je schouders naar achteren.
Klopt, deed ik bij mijn galajurk met z'n dunne zwarte sjaal..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:34 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee.
Een lange smalle kan je ook op z'n indiaas dragen, dus van voren tegen je nek en de einden over je schouders naar achteren.
Begon toch pas op zondagquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:38 schreef Stereotomy het volgende:
Tukkie gedaan
Wakker geworden door carnavalsmuziek
Ik had ook al gezocht en kwam op veel arabisch gesjaal uit jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:41 schreef krakkemieke het volgende:
Bluezz: als je een heel grote sjaal hebt:
Is Sikh volgens mij, maja.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had ook al gezocht en kwam op veel arabisch gesjaal uit ja
Ja precies. Da's overigens niet superleuk hoor, vooral heel zedigquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:34 schreef Sunnythesun het volgende:
nja die komt aan met een lange lus, doorsteken, lus nog een keer draaien en weer er door. Ingewikkeld maar ik snapte hem wel meteen hoor![]()
Primus pakkiesquote:
Nietusquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:56 schreef krakkemieke het volgende:
Pinguins zijn trouwens eng, behalve Tux.
vol kitten volgens mijn moederquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Klinkt lekker ja!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:00 schreef borisz het volgende:
In de categorie lekker wat in een pan gooien en succes hebben.
Pepertje + knof. Daarbij een paprika en prei. Zeevruchten, tomatenblokjes + puree erbij. Lekker bij de pasta. De combinatie was erg
Geen idee. Misschien iets voor WGR?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Jongens, mijn leidinggevende wil dat ik video-interactie doe met een bewoner. Kort gezegd word er dan een opname gemaakt tijdens de ochtendzorg met een bewoner die probleemgedrag vertoont. Ik heb hier echt gewoon geen zin in. Die video wordt eerst met mij en degene doe het opneemt geëvalueerd, en daarna nog eens met het hele team erbij.
Mag mijn werkgever mij verplichten hieraan mee te doen?
Waarom heeft ze jou alleen uitgekozen? Ik zou het pas zinvol vinden als het bij meerdere teamleden wordt opgenomen en dán evalueren...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Jongens, mijn leidinggevende wil dat ik video-interactie doe met een bewoner. Kort gezegd word er dan een opname gemaakt tijdens de ochtendzorg met een bewoner die probleemgedrag vertoont. Ik heb hier echt gewoon geen zin in. Die video wordt eerst met mij en degene doe het opneemt geëvalueerd, en daarna nog eens met het hele team erbij.
Je moet er wel toestemming voor geven volgens mij.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Een van mijn collega's is al geweest, en een ander is ook nog de pineut.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:16 schreef Bluezz het volgende:
Waarom heeft ze jou alleen uitgekozen? Ik zou het pas zinvol vinden als het bij meerdere teamleden wordt opgenomen en dán evalueren...
Oh. Hmm. Is het niet normaal dat je dat uitspreekt?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh, en ik ben geselecteerd omdat ik tijdens die evaluatie van die collega zei dat ik het vervelend vind als de betreffende bewoner (in zijn eigen taal) roept dat mijn moeder een hoer is. Dat dat me zeer doet.
Omdat hij dement is, mag ik het me niet aantrekken als hij mijn moeder een hoer noemt. Aldus mijn leidinggevende.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:23 schreef krakkemieke het volgende:
Oh. Hmm. Is het niet normaal dat je dat uitspreekt?
Wat een gelul. Zoals ik het zie, door wat je post, neem je al weinig mee naar huis. En als er iets is wat je echt raakt, kan je daar niet over praten? Gek. Slecht.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Omdat hij dement is, mag ik het me niet aantrekken als hij mijn moeder een hoer noemt. Aldus mijn leidinggevende.
Ik neem niet weinig mee naar huis krakquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:26 schreef krakkemieke het volgende:
Wat een gelul. Zoals ik het zie, door wat je post, neem je al weinig mee naar huis. En als er iets is wat je echt raakt, kan je daar niet over praten? Gek. Slecht.
Nee, niet weinig. Maar zoals ik het lees kan je leven met wat je meeneemt. En als je dan een keer wel wat uitspreekt, moet dat serieus genomen worden vind ik.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik neem niet weinig mee naar huis krak
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:33 schreef krakkemieke het volgende:
Goffer, iedereen weet toch dat mensen in de zorg niet klagen. En als ze ze het doen, luistert niemand.
Op mijn eigen gedachtes. Ik had geen L getypt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
waar reageer je nu op? Ik zie nergens een reactie van Golfer??
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
waar reageer je nu op? Ik zie nergens een reactie van Golfer??
Edit: Oh wacht, er staat GofferWat is dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Neem voortaan boterhammen mee, dat komt wel vaker voor dat je honger hebt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:38 schreef FutureFairytale het volgende:
honger! Bij de Mc nog niet dus had alleen een klein bakje sla zonder vlees. Maar nu bijna in Hengelo (Gld) en mn maag rommelt als een gek.
Het gaat erom hoe het werk ermee omgaat. Imho niet goed.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Lein; hoe kan iemand nou beslissen wat jij je aantrekt of niet? Weinig inlevingsmorgen als hij/zij niet begrijpt dat die opmerking hard aankomt
hmm ja dat kan. Heb n liga bij me en toffee'tjes, joepiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:42 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Neem voortaan boterhammen mee, dat komt wel vaker voor dat je honger hebt.
Als je brood bij je hebt, hoef je niet te wachten op 'misschien een tankstation'.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm ja dat kan. Heb n liga bij me en toffee'tjes, joepiemaar misschien komen we nog bij een tankstation voor n broodje
Voor de microfoon?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:57 schreef krakkemieke het volgende:
Hm, er is een ingang op mijn pc waar een koptelefoon inkan. Waarom werkt die niet?
Tis een geel/groen randje en volgens mij een symbool van een koptelefoon.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Voor de microfoon?
Voor de koptelefoon is meestal met groen randje.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Tis een geel/groen randje en volgens mij een symbool van een koptelefoon.
Zonder mezelf niet meer te zijn hequote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:06 schreef krakkemieke het volgende:
Snoer is toch te kort. Rotzooi!
Ga lekker feestvieren! Grenzen verleggen tog!
Heel goed bedacht!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zonder mezelf niet meer te zijn he
Ik luisterde net naar Old and Wise hier en bedacht me dat ik toch een paar hele leuke maanden gehad heb hier, en dat er nog wat leuke maanden komen.![]()
/steertafeltje
Trouwens, ik vond de poffert erg lekker!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:16 schreef freecell het volgende:
Hoi!
Ik zeg: verstandig dat je het niet doet Lein
Ik zou me enorm onaangenaam voelen.
Zowaarquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Trouwens, ik vond de poffert erg lekker!
Hoort er suiker in? Of juist niet?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Zowaar
Ik vind het zelf ook lekker, maar bij mij is dat wrs ook gedeeltelijk jeugdsentiment
HOewel ik het met grutjes niet heb
Grutten? Nee.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hoort er suiker in? Of juist niet?
Nee, poffert.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Grutten? Nee.
Eerst melk koken.
Grutten erbij
Op laten stijven tijdens pruttelen tot je het kan snijden... brrrr....
En dan serveren met boter en suiker. Die twee het liefst door elkaar geprakt.
Of met boter en stroop.
Inderdaad, maar het is mijn recht om te weigeren. VInd ik.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:24 schreef Stereotomy het volgende:
Kunnen ze het je verplichten Lein? Zo niet, dan niet doen.Gaat wel weer scheve ogen geven bij de leidinggevende.
Vind ik ook. Privacy, maar vooral die reden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Inderdaad, maar het is mijn recht om te weigeren. VInd ik.
Eens met jouquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Inderdaad, maar het is mijn recht om te weigeren. VInd ik.
Dat was precies mijn gedachtequote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:47 schreef TAV74 het volgende:
Nou, als ik die CDA-ers bij DWDD zo zie moeten ze maar even verder zoeken naar nieuw boegbeelden
Ik dacht, fijn die partij gaat niet groeien de komende jaren.quote:
De interactie toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:32 schreef Isabeau het volgende:
En Lein, wat willen ze precies observeren. Jou of de bewoner?
Huh! Voor hetzelfde geld denken ze dat de verzorging het fout doet.quote:
Ja, maar denken ze dat de verzorging het fout doet bij hem of willen ze kijken hoe hij doet tegen de verzorging. Ik vind dat net een andere insteek.quote:
Lijkt me een rare reden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh, en ik ben geselecteerd omdat ik tijdens die evaluatie van die collega zei dat ik het vervelend vind als de betreffende bewoner (in zijn eigen taal) roept dat mijn moeder een hoer is. Dat dat me zeer doet.
http://www.pvv.nl/index.p(...)ijst-ps-limburg.htmlquote:Met de Partij voor de Vrijheid geen halal, maar zuurvlees! Geen moskee, maar carnaval! Geen preken van haatimams, maar buutreedners!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://www.pvv.nl/index.p(...)ijst-ps-limburg.html_!
Geen oplossingen vooral.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik hou niet van zuurvlees
geef mijn maar een broodje döner
![]()
Wildersgeen smaak heeft die vent
yes, tis etenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
Daar ga je lekker op dansen = werken ??
Raad eens wat we hier al een paar keer gezongen hebbenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het klinkt alvast een beetje als Inspector Gadget
Ohhhh laat het ff wetenquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:36 schreef LieLie het volgende:
![]()
Mijn schoonouders hadden de computer weer 'stuk'.
Ze kon geen rekeningnummer meer intoetsen bij internetbankieren.
mrLie heeft een keer op numlock gedrukt
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat heeft mijn collega ook steeds
We zittentegenwoordig op een server met een pasje.. als je je pasje eruit haalt is ook numlock weer uitgeschakeld... al honderd keer verteld maar iedere keer tuint ze er weer in. IK KOM ER NIET IN!!! MIJN CIJFERS DOEN HET NIET!!!!
Serieuzerdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ohhhh laat het ff weten
Ik heb nog een foto uit mijn gisteren gekregen fotoboek. Achterop staat : Trudeke april '62 (bijna 3 dus)
[ afbeelding ]
Dat smalle voorflapje van die broekquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:22 schreef Bluezz het volgende:
Ohhhh laat het ff weten
Ik heb nog een foto uit mijn gisteren gekregen fotoboek. Achterop staat : Trudeke april '62 (bijna 3 dus)
[ afbeelding ]
Als je nog inspiratie zoektquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:44 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn eiwitten moeten nog even op temperatuur komen
Ik ga er pure-chococreme met whisky tussensmeren
Ik ook.quote:
Ik zag bij Masterchef Australia zijn V8-taart, met 8 lagen van vanillebereidingenquote:
Een beetje callcentremuts is wel wat gewend.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:01 schreef Stereotomy het volgende:
Arme Memo, door de pis heen waden om naar huis te komen
Welkom in de cultuur van Limland.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:05 schreef Memento-Mori het volgende:
de ellende is begonnen, allemaal mensen met rare digen op hun hoofd en aan, en de hele markt stinkt naar de pis
Dat is toch al langer bekend?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:20 schreef golfer het volgende:
Bij het programma De Rekenkamer hadden ze uitgezocht wat de kosten van roken zijn.
Conclusie: rokers leveren meer op dan ze kosten.
Maar toch ga ik niet weer beginnen ermee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |