Serieusquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:15 schreef borisz het volgende:
Hamlap te koop. Tegen ieder aannemelijk bod.
Hamlap moet lekker naar een middenmoter gaan waar alles op hem is afgestemd, bij een (sub)topclub gaat hij het nooit meer redden.quote:
Raar eigenlijk dat je met mentaliteit of gebrek daaraan zo ver verwijderd kunt blijven van de top.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hamlap moet lekker naar een middenmoter gaan waar alles op hem is afgestemd, bij een (sub)topclub gaat hij het nooit meer redden.
Hoe is het nu met Leander? Al wat opgeknapt of hetzelfde?quote:
Het is dat hij ver bovengemiddeld getalenteerd is, anders had hij uberhaupt geen profvoetbal gespeeld. Als hij de goede mentaliteit had was het een absolute topspeler, daar ben ik van overtuigd.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Raar eigenlijk dat je met mentaliteit of gebrek daaraan zo ver verwijderd kunt blijven van de top.
Collega van me is daar geweest en kon er niet over ophouden met praten, dus veel plezierquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:24 schreef LieLie het volgende:
Wij gaan zondag naar de Soldaat van Oranje!
En misschien niet alles buitenkantje rechts doen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is dat hij ver bovengemiddeld getalenteerd is, anders had hij uberhaupt geen profvoetbal gespeeld. Als hij de goede mentaliteit had was het een absolute topspeler, daar ben ik van overtuigd.
Je hoeft koorts niet te onderdrukken hè, maar als hij pijn heeft zou ik wel pijnstilling geven.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:29 schreef freecell het volgende:
Mam gaat wel ok, Florian klinkt als een oud mannetje en Leander had net over de 40 graden.
PCM erin en flink gezakt.
Nadeel: stuitert nu rond
40,3 en alleen maar huilen en kreunen... Werd me te gekquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hoeft koorts niet te onderdrukken hè, maar als hij pijn heeft zou ik wel pijnstilling geven.
Isa hier. En jij bent?quote:
Hij zit alweer op de bankquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:38 schreef Isabeau het volgende:
Als hij door blijft stuiteren wordt hij vanzelf moe. Alhoewel dat denken wij volwassen mensen, maar kinderen worden vaak een stuk later moe dan je zou wensen
quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Hi, Freecell, multifunctioneel vrolijk wezen!
En jij?
Geen idee. Ik vergeet dat elke keer weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |