Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.High Tea op aankomstdag vanaf 14.00:quote:Menu diner aankomstdag:vanaf 18:00 eerste drankje, eten om 19:00
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
SPOILER: KG ontvangt nog graag de menukeuzes van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you see someone without a smile, give them one of yours.”
I hope soquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
tof!![]()
ik heb net gemaakt, even kijken of ze gelukt zijn
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:01 schreef DaMart het volgende:
De pakjesbode heeft mij net trouwens ook weer ruim 850 pagina's aan leesvoer gebracht.
Jaaaaa! Samen shoppen voor pilsjesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien komen jullie elkaar wel tegen, kunnen jullie samen winkelen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nagels moeten lekker ook hierThe way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:02 schreef Joysa het volgende:
iewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nagels moeten lekker ook hier
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Ik moest denken aan wepsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nagels moeten lekker ook hier
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Oh dat kan ook nogquote:
Proost!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nagels moeten lekker ook hierKSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Lichte thee op je vingers... goed idee... ik ga weer een echte kop zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nagels moeten lekker ook hier.
Coolquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh dat kan ook nog
Er ligt hier nog een bijenpak..
Bewaar je kusjes maar voor iemand andersquote:
Die krijgt ze zeker welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bewaar je kusjes maar voor iemand anders
Ja gaan jullie elkaar nou eindelijk eens ontmoeten?quote:
jij krijgt volgende week wel een knuffel van mequote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bewaar je kusjes maar voor iemand anders
Ik heb ook thee nu. Kon mooi afkoelen. Had hem gezet. Keek even in een la in de kast, zag mijn pillen liggen en dacht o shit ja ik heb ze bij besteld..even gaan ophalen..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lichte thee op je vingers... goed idee... ik ga weer een echte kop zetten.
Nog steeds geen datum staanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja gaan jullie elkaar nou eindelijk eens ontmoeten?
Mag dat wel?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij krijgt volgende week wel een knuffel van me
Komt ze niet mee naar de meet?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nog steeds geen datum staan![]()
Maar dat komt zeker nog wel
de laatste meet bij damart is dat toch ook goed gegaan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mag dat wel?
[..]
Komt ze niet mee naar de meet?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de laatste meet bij damart is dat toch ook goed gegaan?
quote:
zomg teh sexxyquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:22 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ze ook nog in het bruin
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:22 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tof enquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:22 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had je die bruine al?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:22 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar ik zag een poesquote:
Mooiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:22 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, die zijn ook nieuwquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Had je die bruine al?
Ze zijn leuk
Dan is dat het, vond ze er al 'bekend' uitzienquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, die zijn ook nieuw![]()
Die lage zwarte zijn hetzelfde als deze, maar dan dus laag
Lijkt me verstandigquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:26 schreef LovelyLady het volgende:
Nou ik ga Koen er maar uit halen.. hij roept alleen maar: Maaamaaaa joehoe
Jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan is dat het, vond ze er al 'bekend' uitzien
Haha!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:26 schreef LovelyLady het volgende:
ehmquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:22 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zwartquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ehm![]()
als je ze ook in hetbruin hebt, wat is dit dan voor kleur
Succesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:26 schreef LovelyLady het volgende:
quote:
Omgquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:29 schreef LovelyLady het volgende:
Kom ik boven: Kijk mama.. laaaang flaaap ...
Ik: Nee hoor jij hebt helemaal niet geslapen
Koen: jawelzooooooo lang (en reikt armpjes zo wijdt uit)
zucht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
En dan niet lachenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:29 schreef LovelyLady het volgende:
zucht
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omg
Ja zo zat ik dus ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:29 schreef LovelyLady het volgende:
zucht
Is en blijft een tof ventjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:29 schreef LovelyLady het volgende:
zucht
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja zo zat ik dus ookhihihi, wat kan je toch veel van iemand houden heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hihihi, wat kan je toch veel van iemand houden he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ne sont pas partis
meisjesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
ik krijg straks 2 meisjes over de vloer
Zozo, dat wordt een feestquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
wat komen ze doen dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja echt en ook nog van die mooierds
der mannen versierenquote:
de overbuurman vroeg of ik wilde oppassenquote:
Zullen je mannen tof vindenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
hahahahaahaaaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de overbuurman vroeg of ik wilde oppassen
hij moet even een interview geven en vond het op zich een beetje raar om te vragen omdat we elkaar niet vaak spreken e.d. maar goed, met dat interview is het de bedoeling dat het vrij stil is
En met een surinaamse tweeling gaat dat niet zo makkelijk
ik heb er straks 3 thuisquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
nee zo nederlands als maar watquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hahahahaahaaa![]()
ik snap het helemaal![]()
enneh..surinaamse overbuurman?
Ik wou dat ik er bij eentje op bezoek wasquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:57 schreef cablegunmaster het volgende:
ik ben zenuwachtig
ik krijg er straks ook 1 op bezoek![]()
je zou toch gewoon een keer gaan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wou dat ik er bij eentje op bezoek was
Beter een goede buur dan een verre vriendquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee zo nederlands als maar watmaar die vrouw wel...O+ mooi mens is dat
Het ligt helaas allemaal wat ingewikkeldquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je zou toch gewoon een keer gaan?
mag ik ook komen logeren?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb er straks 3 thuis![]()
er blijft een vriendinnetje logeren van maxiwok
ohquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee zo nederlands als maar watmaar die vrouw wel...O+ mooi mens is dat
Snap ikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wou dat ik er bij eentje op bezoek was
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mag ik ook komen logeren?![]()
dan vlecht ik wel haren en dan bakken we cakejes met allemaal roze glazuur enzo![]()
![]()
jeujquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:59 schreef wel.o.k het volgende:
dan mag dat zeker van de meiden
![]()
![]()
en van mij ook natuurlijk
een jaartje jonger dan Koenquote:
Wat een ventquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een jaartje jonger dan Koen
zeg ik net tegen koen, niet zo boos kijken, lachen! Zit hij na 5 minuten nog met zo'n neplach op de bank
Hihihihi!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een jaartje jonger dan Koen
zeg ik net tegen koen, niet zo boos kijken, lachen! Zit hij na 5 minuten nog met zo'n neplach op de bank
En van wokkin?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]dan mag dat zeker van de meiden
![]()
![]()
en van mij ook natuurlijk
Welke vrouw kan nou nee zeggen tegen cakejes met roze glazuur en haren vlechten?quote:
Zegt Koen ook altijd, nee niet moe, heel hard tegenstribbelen, je bent de deur nog niet uit of je hoort em al snurken door de babyfoonquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihihihi!
Mijne zei net: neeeeeeeeee, NIET moe, ik ga NIET slapen.
Hmhm.
Ik hoor hem al bijna 2 uur niet meer
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Welke vrouw kan nou nee zeggen tegen cakejes met roze glazuur en haren vlechten?
daarom laat ik mijn haar ook lang groeienquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Welke vrouw kan nou nee zeggen tegen cakejes met roze glazuur en haren vlechten?
zie je welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
daarom laat ik mijn haar ook lang groeien![]()
shit, ben ik net weer naar de kapper geweestquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zie je wel![]()
mag ik er dan aan frunniken en vlechten maken en kriebelkroelen?
True.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wanneer?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zie je wel![]()
mag ik er dan aan frunniken en vlechten maken en kriebelkroelen?
hihi, daarom zit ik ook wel eens in de make-up en met haar elastiekjes en klemmetjesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wanneer?heeel graag
ik vind dat zooooo lekker
suffiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
shit, ben ik net weer naar de kapper geweest
Ik zie het al helemaal voor me weet je datquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hihi, daarom zit ik ook wel eens in de make-up en met haar elastiekjes en klemmetjes
De Miquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hihi, daarom zit ik ook wel eens in de make-up en met haar elastiekjes en klemmetjes
ik ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wanneer?heeel graag
ik vind dat zooooo lekker
Zullen we onze 1 persoonskamers omwisselen voor een 2 pers kamer?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ook![]()
als iemand mijn haar borstelt of er over(door) aait of kriebelt ben ik op slag rustighoe overstuur ik ook maar was daarvoor
Dacht je dat ik me zo liet weg jagen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zullen we onze 1 persoonskamers omwisselen voor een 2 pers kamer?![]()
nee, want rustquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zullen we onze 1 persoonskamers omwisselen voor een 2 pers kamer?![]()
Ik begrijp je niet trevquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dacht je dat ik me zo liet weg jagen?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, want rust![]()
maar ik wil best een uurtje door je haar kroelen voordat we gaan slapen hoor
ja en je zal niet de enige zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat ik een 2 persoons kamer heb/had
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:17 schreef LovelyLady het volgende:
oke dan eerst tutten voor het slapen gaan
Wat een gemene lollystokjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUW!
lollystokje viel mijn tong aan
auwquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
Nietes je deed vast gewoon zelf iets domsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nietes je deed vast gewoon zelf iets doms
Kusje op tongquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:29 schreef PeZu het volgende:
getver die tong wordt gekust door jan en alleman iew
Maar wel een hele lieve en toffequote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben dan ook een enorme slettebak
ooh laat je tieten een s zien danquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en lekkerequote:
Ik ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:57 schreef cablegunmaster het volgende:
ik ben zenuwachtig
ik krijg er straks ook 1 op bezoek![]()
nou, ik noem op mijn werk mijn naam dus niet (ivm veiligheid) als ik te telefoon opneem..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
en lekkere![]()
met goddelijke voorlees stem
Dan wil ik je nummer om te kijken of ik het kan horenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, ik noem op mijn werk mijn naam dus niet (ivm veiligheid) als ik te telefoon opneem..
had ik gister al 10 minuten iemand aan de lijn die ik afgelopen weken elke dag zag, herkende hij mijn stem niet eens![]()
ik heb een werkstem
Mijn werknummer?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:37 schreef Trevland het volgende:
Dan wil ik je nummer om te kijken of ik het kan horen
Jammerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn werknummer?
Maar daar nemen ook wel eens andere mensen op hoor
dat had je ook met MZquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, ik noem op mijn werk mijn naam dus niet (ivm veiligheid) als ik te telefoon opneem..
had ik gister al 10 minuten iemand aan de lijn die ik afgelopen weken elke dag zag, herkende hij mijn stem niet eens![]()
ik heb een werkstem
Was het Marijke?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb een werkstem
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat had je ook met MZdie herkende je ook niet
GMTAquote:
het was zelfs zo erg dat de jongen die een woning kreeg via ons en die mij echt wel 10 keer had gesproken door de telefoon bijna omviel toen hij me zag, hij had verwacht dat ik minstens 43 was en 3 kinderen had ofzoquote:
Nou zelfs daar pas ik niet inquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:40 schreef Barretje80 het volgende:
weet iemand nog iemand die een zak kleding maat 40-46 kan gebruiken?
ik ga als ik thuis ben eens de kleding kast uitruimen ..
en als er mensen in NL zijn di ehet kunnen gebruiken dan hoeft die kleding helemaal niet naar Somalie ofzo
en maat 40, 42, 44, 46 omdat ik nu nog niet weet wat ik weg ga gooien
je doet het nog echt ookquote:
Lolquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het was zelfs zo erg dat de jongen die een woning kreeg via ons en die mij echt wel 10 keer had gesproken door de telefoon bijna omviel toen hij me zag, hij had verwacht dat ik minstens 43 was en 3 kinderen had ofzodat zei hij ook gewoon letterlijk
Bis Later Wokquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:40 schreef wel.o.k het volgende:
verder zit ik zwaar in de overwerktijd dus![]()
prettig weekend allen
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:40 schreef Barretje80 het volgende:
weet iemand nog iemand die een zak kleding maat 40-46 kan gebruiken?
ik ga als ik thuis ben eens de kleding kast uitruimen ..
en als er mensen in NL zijn di ehet kunnen gebruiken dan hoeft die kleding helemaal niet naar Somalie ofzo
en maat 40, 42, 44, 46 omdat ik nu nog niet weet wat ik weg ga gooien
fijn weekend wokkeltjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:40 schreef wel.o.k het volgende:
verder zit ik zwaar in de overwerktijd dus![]()
prettig weekend allen
sorry.. heb geen 36 /38quote:
ja, hoiquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
sorry.. heb geen 36 /38
mja.. weet je iemand die het wel kan gebruiken? dan neem ik de zak voor de MEET mee..
quote:
36/38? meisje wat voor beeld heb je wel niet van mijquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
sorry.. heb geen 36 /38
mja.. weet je iemand die het wel kan gebruiken? dan neem ik de zak voor de MEET mee..
OK..quote:
Ik heb echt belachelijk veel kleding.. ook kleding die ik al veeel eerder weg had moeten doen..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, hoi
maar doe je zoveel weg dan?
Dan heb je wel heel veel kledingquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ik heb echt belachelijk veel kleding.. ook kleding die ik al veeel eerder weg had moeten doen..
en ik kan en wil het nu niet meer aan..
dus als iemand anders er wat aan heeft..
ik heb nu zoveel kleding dat eigenlijk de helft permanent in de was ligt omdat ik het niet in de kast kwijt kan
oh, dat heb ik ook wel een beetje, maar ik heb maar 1/10 ook echt regelmatig aanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ik heb echt belachelijk veel kleding.. ook kleding die ik al veeel eerder weg had moeten doen..
en ik kan en wil het nu niet meer aan..
dus als iemand anders er wat aan heeft..
ik heb nu zoveel kleding dat eigenlijk de helft permanent in de was ligt omdat ik het niet in de kast kwijt kan
ik heb denk ik zeker 10 blousjes die ik niet meer fatsoenlijk aan kanquote:
Dat is wel heel veelquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb denk ik zeker 10 blousjes die ik niet meer fatsoenlijk aan kan
heb nog wel wat zomerbroeken, wat truien en truitjes die ik ook niet meer aan krijg
en verder wat kleding die ik stom vind gewordenen dus niet meer aan doe.. en die kleding neemt nu teveel ruimte in beslag
moet ik uit gaan zoekenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, dat heb ik ook wel een beetje, maar ik heb maar 1/10 ook echt regelmatig aan![]()
voor mij hoef je de 40 en 42 niet mee te nemen hoor
en wat dan??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
okee, anders gooi ik het alsnog zelf de klerenbak inquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
moet ik uit gaan zoeken
ik maak wel twee zakkeneen 40/42 en een 44/46
ok ?
weet iemand dan nog een gegadigde voor de 40/42 zak?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en wat dan??![]()
![]()
Dan WEEKEND!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Denk ik... WEEKEND dus.
Oeh, heel misschien wil ik dan wel even in de grootste maten zak neuzen, voor als ik ooit afgevallen benquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
moet ik uit gaan zoeken
ik maak wel twee zakkeneen 40/42 en een 44/46
ok ?
weet iemand dan nog een gegadigde voor de 40/42 zak?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en wat dan??![]()
![]()
Dan ga ik leuke dingen doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Die zak neem ik mee, dus dan kan je heul makkelijk neuzenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, heel misschien wil ik dan wel even in de grootste maten zak neuzen, voor als ik ooit afgevallen ben(is een mooie beloning dan toch
)
dat moet je dan even met ST regelen ..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, heel misschien wil ik dan wel even in de grootste maten zak neuzen, voor als ik ooit afgevallen ben(is een mooie beloning dan toch
)
Morgen naar Ferrariquote:
eindelijkquote:
Marijke is een sterke vrouw, die overleeft dat welquote:
Preciesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Marijke is een sterke vrouw, die overleeft dat wel
trevquote:
laters marijkequote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Precies
En nu ga ik naar huis, laters!
Dat is waar... en Ferrari beschermt haar vast wel tegen de losgeslagen menigte op straatquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Marijke is een sterke vrouw, die overleeft dat wel
Bis Later Marijkequote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Precies
hij ontvoert haar naar zijn sexkelderquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is waar... en Ferrari beschermt haar vast wel tegen de losgeslagen menigte op straat.
Psiesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is waar... en Ferrari beschermt haar vast wel tegen de losgeslagen menigte op straat.
Wel thuis meisjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Precies
Carnaval is niet eng. Vraag maar aan Muck.quote:
Wel man staat er in eens een vent in een rok voor je neus, of een vrouwelijk monsterquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Carnaval is niet eng. Vraag maar aan Muck.
carnaval is hel op aardequote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is wel eng!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:03 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is wel eng!
ST zei dat vanmiddag ook, en ST heeft altijd gelijk, weet je nog wel!
Nee! Vertel!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:07 schreef suikertaartje het volgende:
Had ik al verteld over de nieuwe woordjes van Thijs?![]()
![]()
Nee?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:07 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Neequote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:07 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Ja, hoiquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel man staat er in eens een vent in een rok voor je neus, of een vrouwelijk monster
nee dank je
Dat laatstequote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:08 schreef suikertaartje het volgende:
Skeltertjes, skippybal en en engroengespikkeld wangedrocht
En wie bedoelt hij met dat laatste?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:08 schreef suikertaartje het volgende:
het groengespikkeld wangedrochtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wie bedoelt hij met dat laatste?.
quote:
quote:
Vooral die laatstequote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:08 schreef suikertaartje het volgende:
Hehe, die titels van kinderboekenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het groengespikkeld wangedrocht![]()
nieuw boekje
quote:
Ja, nou, de titel is 'Eén muisje kan geen optocht zijn'quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hehe, die titels van kinderboeken![]()
.
[..]
.
Hoe komt hij dan bij die naam?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nou, de titel is 'Eén muisje kan geen optocht zijn'
GMTAquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:12 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Over mannen met rokjes gesproken.
hij keek in je foboquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is vast een personage in het boek.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:22 schreef Solique het volgende:
Tijd om naar huis te gaan. Tot later allen
Bis Later Solquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:22 schreef Solique het volgende:
* Barretje80 wil ook naar huisquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:22 schreef Solique het volgende:
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 wil ook naar huisWanneer ga je dan weer naar huis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die mis ik nog bij mijn outfitquote:
Jaquote:
Alles is van voor mijn tijdquote:
Deze maar doen danquote:
Das nog 10 keer ergerderquote:
laters solquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:22 schreef Solique het volgende:
AAARGHquote:
Dat is dan wel beter dan wat er nu in staatquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:36 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat stond in de top 40 in 1992
Ja, dat sowieso.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is dan wel beter dan wat er nu in staat
Ik zag het wel hoorquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso.
Dit stond er ook in:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso.
Dit stond er ook in:
Wel goed hoorquote:
Is het al vanavondquote:
Nou, mooi zoquote:
Nope, jij dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:45 schreef summer2bird het volgende:
Iemand nog iets spectaculairs gedaan vandaag?
ik heb het probleem rond koude fusie opgelost, gewoon een saai dagje op het lab du sneh niks bijzondersquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:45 schreef summer2bird het volgende:
Iemand nog iets spectaculairs gedaan vandaag?
Toch nog iets nuttigs gedaan danquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
Pffff. ik ben nu even zo duf als wat.
Ik slaap de hele week al slecht en ik was vannacht om 4.30u zo klaarwakker dat ik maar ben gaan afwassen.
Neuj, enige is dat ik ergens in de nabije toekomst mijn kamertje mag schilderenquote:
Ja, ik dacht:"Als ik toch niet kan slapen, dan dat maar. "quote:
Badkamer schoonmaken was het hier laatstquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:48 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, ik dacht:"Als ik toch niet kan slapen, dan dat maar. "
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:48 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, ik dacht:"Als ik toch niet kan slapen, dan dat maar. "
Jeejquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:49 schreef wel.o.k het volgende:
arg drukte alom hier
miniwok heeft ook een vriendinnetje
Gezellige drukte daarquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:49 schreef wel.o.k het volgende:
arg drukte alom hier
jeeejquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:49 schreef wel.o.k het volgende:
arg drukte alom hier
4 meidenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:49 schreef wel.o.k het volgende:
arg drukte alom hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |