En dat zonder lening !quote:
En dan wel spellen kopen van 60 euro he?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:25 schreef Ang3l het volgende:
Een ps3 en een xbox? ja dan snap ik dat er geen lunch vanaf kan
Zelfs dat niet, oude spellen inruilen, voor 28 euro LBP2 kopen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan wel spellen kopen van 60 euro he?
Dat dit KAN in dit land.
Kopen?! Brein zal trots op jullie zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:26 schreef Kluts het volgende:
Dat dit KAN in dit land.
Dat zijn die prioriteiten weerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat dit KAN in dit land.
Met consoles is het lastiger om illegaal te doen. Muziek en films koop ik nooit.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Kopen?! Brein zal trots op jullie zijn.
Preciiiiiiieeeeeeeees!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat dit KAN in dit land.
Ik ben altijd heel bescheiden...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb niets om mee te patsen.
ombouwservicepurmerend.nlquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Met consoles is het lastiger om illegaal te doen. Muziek en films koop ik nooit.
laatmaarquote:Ombouw Service Purmerend is voor onbepaalde tijd gesloten, excuses voor het ongemak.
Dus toch...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:30 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Oh, wacht, ik heb een Wii, onder het stof
en bedankt... wij nu ook niet meerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:29 schreef vencodark het volgende:
Nu krijg ik dat van die stramme kabouter niet meer uit mijn hoofd.
Nee, alleen heel kort ff.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:31 schreef vencodark het volgende:
Zeg STING, had jij onder je naam niet altijd een stukje tekst staan... ?
Wat door te linken naar Google?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:35 schreef rival het volgende:
ik doe daar sowieso niet aan, straks bannen ze mij
Ik had geen idee wat ik kon verwachten, woon sinds mei vorig jaar samen en dan is dat toch allemaal heel anders.quote:
quote:
Ja hier net andersom, sinds mei alleen met kleine. Maar goed, er komt wat binnen, altijd goedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had geen idee wat ik kon verwachten, woon sinds mei vorig jaar samen en dan is dat toch allemaal heel anders.
Dus ik ben niet verrast (positief, noch negatief)
Ik vind een kale kop soms best leuk om te zienquote:
Schiedam, Rotterdam, Domburg?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]Ben je gek.
Oh wacht... op bepaalde plaatsen wel ja
Das waarquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja hier net andersom, sinds mei alleen met kleine. Maar goed, er komt wat binnen, altijd goed
Zie m'n editquote:
Soms... Maar meestal gewoon niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind een kale kop soms best leuk om te zien
En een kale kat ook, maar goed, dat is dan weer doorgefokt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |