En dat zonder lening !quote:
En dan wel spellen kopen van 60 euro he?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:25 schreef Ang3l het volgende:
Een ps3 en een xbox? ja dan snap ik dat er geen lunch vanaf kan
Zelfs dat niet, oude spellen inruilen, voor 28 euro LBP2 kopen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan wel spellen kopen van 60 euro he?
Dat dit KAN in dit land.
Kopen?! Brein zal trots op jullie zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:26 schreef Kluts het volgende:
Dat dit KAN in dit land.
Dat zijn die prioriteiten weerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat dit KAN in dit land.
Met consoles is het lastiger om illegaal te doen. Muziek en films koop ik nooit.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Kopen?! Brein zal trots op jullie zijn.
Preciiiiiiieeeeeeeees!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat dit KAN in dit land.
Ik ben altijd heel bescheiden...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb niets om mee te patsen.
ombouwservicepurmerend.nlquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Met consoles is het lastiger om illegaal te doen. Muziek en films koop ik nooit.
laatmaarquote:Ombouw Service Purmerend is voor onbepaalde tijd gesloten, excuses voor het ongemak.
Dus toch...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:30 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Oh, wacht, ik heb een Wii, onder het stof
en bedankt... wij nu ook niet meerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:29 schreef vencodark het volgende:
Nu krijg ik dat van die stramme kabouter niet meer uit mijn hoofd.
Nee, alleen heel kort ff.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:31 schreef vencodark het volgende:
Zeg STING, had jij onder je naam niet altijd een stukje tekst staan... ?
Wat door te linken naar Google?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:35 schreef rival het volgende:
ik doe daar sowieso niet aan, straks bannen ze mij
Ik had geen idee wat ik kon verwachten, woon sinds mei vorig jaar samen en dan is dat toch allemaal heel anders.quote:
quote:
Ja hier net andersom, sinds mei alleen met kleine. Maar goed, er komt wat binnen, altijd goedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had geen idee wat ik kon verwachten, woon sinds mei vorig jaar samen en dan is dat toch allemaal heel anders.
Dus ik ben niet verrast (positief, noch negatief)
Ik vind een kale kop soms best leuk om te zienquote:
Schiedam, Rotterdam, Domburg?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]Ben je gek.
Oh wacht... op bepaalde plaatsen wel ja
Das waarquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja hier net andersom, sinds mei alleen met kleine. Maar goed, er komt wat binnen, altijd goed
Zie m'n editquote:
Soms... Maar meestal gewoon niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind een kale kop soms best leuk om te zien
En een kale kat ook, maar goed, dat is dan weer doorgefokt
Don't know why, maar ik moest vanmorgen aan Scary Movie 1 denken waarbij meisje en jongen voor het eerst seks hebben ofzo. Meisje is nog maagd en zodra die jongen haar broekje naar beneden doet, komt er een heel bos aan schaamhaar tevoorschijn.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Don't know why, maar ik moest vanmorgen aan Scary Movie 1 denken waarbij meisje en jongen voor het eerst seks hebben ofzo. Meisje is nog maagd en zodra die jongen haar broekje naar beneden doet, komt er een heel bos aan schaamhaar tevoorschijn.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Don't know why, maar ik moest vanmorgen aan Scary Movie 1 denken waarbij meisje en jongen voor het eerst seks hebben ofzo. Meisje is nog maagd en zodra die jongen haar broekje naar beneden doet, komt er een heel bos aan schaamhaar tevoorschijn.
Ik vind het eigenlijk best vaak wel leuk. Bij een man dan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie m'n edit
[..]
Soms... Maar meestal gewoon niet.
Sphinxen vind ik niet zo, vooral gecastreerde katers vind ik verschrikkelijk. Chinese naakthonden vind ik dan wel weer
Ik vind kittens zo leukquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie m'n edit
[..]
Soms... Maar meestal gewoon niet.
Sphinxen vind ik niet zo, vooral gecastreerde katers vind ik verschrikkelijk. Chinese naakthonden vind ik dan wel weer
Voor mij wel graag kaal down therequote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best vaak wel leuk. Bij een man dan.
Maar die moeten daarbeneden dan weer niet kaal zijn. En borsthaar graag
Ja, die zijn wel schattig idd. Kale ratten en cavia's vind ik ook niks. Naakte molratten ben ik dan wel weer fan van, maar die zijn zo lelijk dat 't tof isquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind kittens zo leuk
Ik houd meer van kale katten dan van kale honden trouwens, kale ratten en kale cavias vind ik niks.
Wat een domperquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:40 schreef Kluts het volgende:
Bij opsporing verzocht een man die de liefde van zijn leven terugvindt.
Zij kent hem niet en kan zich er niks meer van herinneren.
Knappertjes?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:38 schreef missbehavin het volgende:
Door die stomme belastingdienst heb ik al een half pak knappertjes op
quote:
Dat is best erg.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:40 schreef Kluts het volgende:
Bij opsporing verzocht een man die de liefde van zijn leven terugvindt.
Zij kent hem niet en kan zich er niks meer van herinneren.
Damn that rhohypnolquote:
Kaal is lelijk, dan lijk je 12.quote:
Met mate alleen jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:42 schreef missbehavin het volgende:
Maar ze zijn knapperig EN verantwoord
Jij bent knapperig en verantwoord?quote:
Hm, dus mannen zonder haar lijken jonger?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kaal is lelijk, dan lijk je 12.
Als we het daar over hebben dan he
Ja, die zijn wel okquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor mij wel graag kaal down thereBorsthaar liever niet te veel
[..]
Ja, die zijn wel schattig idd. Kale ratten en cavia's vind ik ook niks. Naakte molratten ben ik dan wel weer fan van, maar die zijn zo lelijk dat 't tof is
Streepje is daarom ook beterquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:
Zelfs dan lijk ik geen 12 meer hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een 12 jarige gezien met de penis van een volwassen man. Dus ik maak me daar absoluut niet druk over.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verantwoord wel, knapperig....dat mag een ander beoordelen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bent knapperig en verantwoord?
jaquote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zelfs dan lijk ik geen 12 meer hoor
Sowieso, van hoeveel 12 jarigen zie jij de penis?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een 12 jarige gezien met de penis van een volwassen man. Dus ik maak me daar absoluut niet druk over.
Echt waar? Helemaal kaal?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor mij wel graag kaal down thereBorsthaar liever niet te veel
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vanmorgen had ik een heel verhaal op mn wang staan omdat ik iets op mn hand had geschreven en daar op was gaan liggen 's nachts
Spiegels zijn ook
Dat wilde ik ook net zeggenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sowieso, van hoeveel 12 jarigen zie jij de penis?
Dan val ik bij jou dus afquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt waar? Helemaal kaal?
Bijgehouden oke, maar kaal? Mens dan is t net een jochie van 12.
Echt ZO lelijk
Dat zou je aan D_K moeten vragen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:45 schreef vencodark het volgende:
Nou ik vind dat echt wel meevallen hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt ZO lelijk
Dan nogquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een 12 jarige gezien met de penis van een volwassen man. Dus ik maak me daar absoluut niet druk over.
Ik vind dat ook altijd zo'n kul-stelling.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zelfs dan lijk ik geen 12 meer hoor
Ik vind het ook heel lelijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt ZO lelijk
Geen natuurlijk. Maar ik heb biologie gehad dus ik weet wel een beetje van hoe en watquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kwestie van smaak. Alle vrouwen waar ik mee ben geweest prefereren behaard, dus zo houd ik het dan ook. Ik houd het wel kort, want anders is het wel een oerwoud.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt ZO lelijk
What about ze balls? Beetje pfpfftftftfpt is dan dus niet erg?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan nogIk vind geheel kaal bij een man echt heel heel heeeeeeeeeeeeeel lelijk.
Maar serieus Ang3l, als jij een man in bed hebt die helemaal kaal is en jij bent met hem bezig, denk jij dan van: "Jeetje, ik pijp een 12 jarige"?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan nogIk vind geheel kaal bij een man echt heel heel heeeeeeeeeeeeeel lelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |