En dat zonder lening !quote:
En dan wel spellen kopen van 60 euro he?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:25 schreef Ang3l het volgende:
Een ps3 en een xbox? ja dan snap ik dat er geen lunch vanaf kan
Zelfs dat niet, oude spellen inruilen, voor 28 euro LBP2 kopen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan wel spellen kopen van 60 euro he?
Dat dit KAN in dit land.
Kopen?! Brein zal trots op jullie zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:26 schreef Kluts het volgende:
Dat dit KAN in dit land.
Dat zijn die prioriteiten weerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat dit KAN in dit land.
Met consoles is het lastiger om illegaal te doen. Muziek en films koop ik nooit.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Kopen?! Brein zal trots op jullie zijn.
Preciiiiiiieeeeeeeees!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat dit KAN in dit land.
Ik ben altijd heel bescheiden...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb niets om mee te patsen.
ombouwservicepurmerend.nlquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Met consoles is het lastiger om illegaal te doen. Muziek en films koop ik nooit.
laatmaarquote:Ombouw Service Purmerend is voor onbepaalde tijd gesloten, excuses voor het ongemak.
Dus toch...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:30 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Oh, wacht, ik heb een Wii, onder het stof
en bedankt... wij nu ook niet meerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:29 schreef vencodark het volgende:
Nu krijg ik dat van die stramme kabouter niet meer uit mijn hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |