De staat geeft het goede voorbeeld voor zijn volk.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:25 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Schulden veroorzaak je door meer uit te geven dan je hebt, tot op zekere hoogte heb je dat zelf in de hand. Studenten kunnen er bij gaan werken voor meer geld, mensen ook.
Studenten zijn geen mensen?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:25 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Schulden veroorzaak je door meer uit te geven dan je hebt, tot op zekere hoogte heb je dat zelf in de hand. Studenten kunnen er bij gaan werken voor meer geld, mensen ook.
Soms wel jaquote:
bij mij volgens mij altijd tntquote:Op maandag 2 mei 2011 17:34 schreef Caatje1984 het volgende:
Welke maatschappij komt de blauwe envelop brengen.....
Tnt of Sandd?
definitieve aanslag zal ook nog wel ff op zich laten wachten hebben ze geloof ik 3 jaar de tijd voor.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:59 schreef Caatje1984 het volgende:
Hallo,
Ik heb vandaag gebeld en mevrouw van de BD kon mij melden dat ik een brief zal ontvangen met dagtekening...............12mei! Ik heb hem verzonden op 1 maart. Ze kon me alleen niet melden of ik daadwerkelijk het bedrag terug krijg wat ik zag bij het aangifte programma.
Spannend nog even!!!
Ik vermoed dat hij 5 a 6 mei wordt verstuurd en dat de datum dagtekening 7 mei is. Het wil nog wel eens gebeuren dat de datum dagtekening van automatische berichten namelijk de zogenaamde "matdatum" is.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:31 schreef bjorn75 het volgende:
ik heb laatst ook gebeld en tegen mij zeiden ze dat mijn brief 7 mei de deur uitgaat.
Wat ik erg vreemd vind want dat is op zaterdag en dan werken ze toch niet bij de bd.
Ach ja ik wacht rustig af.
De dagtekening is over het algemeen ongeveer de datum waarop het geld gestort wordt.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:49 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij 5 a 6 mei wordt verstuurd en dat de datum dagtekening 7 mei is. Het wil nog wel eens gebeuren dat de datum dagtekening van automatische berichten namelijk de zogenaamde "matdatum" is.
Voorheen TNT, tegenwoordig Sandd.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:34 schreef Caatje1984 het volgende:
Welke maatschappij komt de blauwe envelop brengen.....
Tnt of Sandd?
Het maakt werkelijk geen donder uit of je hem op 1 januari of 31 maart verstuurd.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:18 schreef Glennpo het volgende:
Aangifte 2010 in januari al verzonden via het internet, tot heden nog niets vernomen van Bd:(....
Vorig jaar had ik dagtekening 27 mei en ik geloof dat ik hem toen eind februari ingediend had.
ben benieuwd..... afwachten maar weer...(h)
Dagtekening zal 7 mei zijn, de datum waarop ze hem versturen kan best 6 mei zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:31 schreef bjorn75 het volgende:
ik heb laatst ook gebeld en tegen mij zeiden ze dat mijn brief 7 mei de deur uitgaat.
Wat ik erg vreemd vind want dat is op zaterdag en dan werken ze toch niet bij de bd.
Ach ja ik wacht rustig af.
Vaak ligt de dagtekening een paar dagen in de toekomst. Staat meestal ook in de brief zelf.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dagtekening zal 7 mei zijn, de datum waarop ze hem versturen kan best 6 mei zijn.
Inderdaad, het zal niet voorkomen dat je een brief binnen krijgt van de BD met de dagtekening in het verleden (tenzij de post die brief kwijtraakt danquote:Op maandag 2 mei 2011 20:02 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Vaak ligt de dagtekening een paar dagen in de toekomst. Staat meestal ook in de brief zelf.
Ja daarom moet je het ook niet doen, is totaal zinloosquote:Op maandag 2 mei 2011 20:15 schreef PteV het volgende:
Zouden ze bij de BD niet knettergek worden van de telefoontjes van mensen die alleen willen weten wanneer ze de brief gaan krijgen?
Zolang het geld maar goed aankomt! Das het belangrijkstequote:Op maandag 2 mei 2011 20:18 schreef Caatje1984 het volgende:
Nou TNT raakt nog wel eens wat kwijtmaar ik las dat Sandd het tegenwoordig komt brengen
![]()
Ach de brief maakt niet uit, wel de bijschrijving
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |