Je krijgt er rente over uit betaald dus niet zow zeuren.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:59 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Het geld is van mij, niet van de belastingdienst of overheid, en daarom wil ik het zo snel mogelijk hebben, is dat zo vreemd?
wanneer krijg je de definitieve?quote:Op donderdag 28 april 2011 17:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat weet je pas zeker met je definitieve aanslag. Dit is de voorlopige, waar je precies krijgt wat je zelf hebt berekend. Oftewel, deze brief + storting zegt nog helemaal niets over het feit of je er recht op hebt.
ja, weet ik, maar 't klopt eigenljik altijd welquote:Op donderdag 28 april 2011 17:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat weet je pas zeker met je definitieve aanslag. Dit is de voorlopige, waar je precies krijgt wat je zelf hebt berekend. Oftewel, deze brief + storting zegt nog helemaal niets over het feit of je er recht op hebt.
Ik krijg die van mij meestal pas in januari/februari.. 2012 dus.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:17 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
wanneer krijg je de definitieve?
Dat je het geld wil hebben is niet zo vreemd, dat er constant gezegd word dat de BD lastig vallen helpt wel. Je hebt het uiterlijk 1 juli, elke datum daarvoor is mogelijk zonder dat je kunt voorspellen wanneer het dan wel gebeurtquote:Op donderdag 28 april 2011 17:59 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Het geld is van mij, niet van de belastingdienst of overheid, en daarom wil ik het zo snel mogelijk hebben, is dat zo vreemd?
Dat kan, maar dat staat los van het feit hoe lang je ergens hebt gewerkt. Heb je de aangifte überhaupt wel ingevuld, want dan heb je je antwoord al.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:43 schreef Kleurdoos het volgende:
hmzz, stel nou dat ik ergens 8 mnd werk en ze hebben t daarover berekend, en ik stop daar nu met werken, dan kan het dus zijn dat ik terug moet betalen?
ik ben een BDNoobquote:Op donderdag 28 april 2011 18:51 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat staat los van het feit hoe lang je ergens hebt gewerkt. Heb je de aangifte überhaupt wel ingevuld, want dan heb je je antwoord al.
Dat kan nog inderdaad.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:04 schreef Marloes het volgende:
Heb je niet vooraf ingevulde aangifte gedaan?
-edit-
Anders download je voor de zekerheid nog even de vooraf ingevulde aangifte? Volgens mij kan dat nog wel.. Kijk je even wat daar invgeuld staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
echt nietquote:Op donderdag 28 april 2011 11:47 schreef motorbloempje het volgende:
denk dat bellen inderdaad helpt als je het sneller wilt hebben dan de buurman..
lesje sarcasme nodig?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
echt niet![]()
er worden miljoenen aangiftes behandeld op één plek in het land, jouw belletje komt binnen aan de andere kant van het land. denk je nou echt dat ze door dat belletje jouw aangifte maar even vooraan gaan zetten?
Zou ze echt zo denken?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
echt niet![]()
er worden miljoenen aangiftes behandeld op één plek in het land, jouw belletje komt binnen aan de andere kant van het land. denk je nou echt dat ze door dat belletje jouw aangifte maar even vooraan gaan zetten?
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:21 schreef Roces18 het volgende:
Psssttt MarloesYou're so funny! Die had ik ook nog niet eerder gehoord!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The more you try to erase me,
The more that I appear.
mobieltjes is soms wel anders. Zoals bij mij nu, 28 mei loopt mijn Vodafone contract af en ik ga weer naar T-Mobile. Het nieuw abo gaat 28 mei in, echter... Ik moet het 4 weken van te voren aanvragen ivm nummerbehoud. Resultaat is dat ik wel al mijn nieuwe foon heb nuquote:Op donderdag 28 april 2011 14:11 schreef Xebber het volgende:
[..]
Net zoals het voorbeeld wat je aandraagt. Als je contract 1 juli verloopt, mag je na 1 juli een telefoon uit gaan zoeken (verschilt per provider, maar je snapt me wel). Je kan dat ook in april gaan doen, maar wat schiet je daarmee op? Niks. Ga jij dan ook naar je provider bellen om te vragen of je 'alvast' een nieuwe telefoon mag uitzoeken?
Definitieve berekening van de toeslagen volgt na definitieve aanslag IBquote:Op donderdag 28 april 2011 19:41 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Ik heb een herberekening gedaan over de kinderopvangtoeslag over 2010 (krijg ik ook nog wat van terug). Verwerken ze die pas als je aangifte verwerkt is ofzo?
Als ik bel kunnen ze niet eens zien of het ontvangen is en in het verleden (ik doe dit elk jaar) kreeg ik na 3 weken al een brief.
Kan je ergens inzien wanneer je spullen hebt opgestuurd (digitaal) naar de belastingdienst? Ik bekeek dit altijd in mijn aangifteprogramma's, maar ik had een virus en moest windows er opnieuw opzetten en dacht dat ik het dan misschien online ergens kan terugvinden (bijv. op digid?)
Gelukkig maar anders vond je het ook niet meer leuk. Gelukkig ben ik tenminste origineel.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:38 schreef Marloes het volgende:
[..]
You're so funny! Die had ik ook nog niet eerder gehoord!
Stuur een incassobureau op ze afquote:Op donderdag 28 april 2011 17:59 schreef xaban06 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |