abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93639647
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 14:01 schreef Spooky4u het volgende:
SST Maik heeft een verrassing

van onze redactie
AMSTERDAM - Donderdag was te zien hoe Maik Het Huis der Geheimen moest verlaten en Monique intens verdrietig achterliet. Maar Secret Story barst niet alleen van de geheimen, maar ook van de verrassingen...

Maik heeft een grote verrassing in petto voor de overgebleven kandidaten in het huis.
Heeft hij een romantische liefdesbrief voor 'zijn' Monique geschreven? Of is hij nog steeds in Portugal en wordt hij herenigd met de verdrietige blondine?
Wat deze verrassing precies is, is vanavond live te zien in Secret Story.
0
Dat stond er eerst nie })
pi_93639656
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 14:01 schreef Spooky4u het volgende:
SST Maik heeft een verrassing

van onze redactie
AMSTERDAM - Donderdag was te zien hoe Maik Het Huis der Geheimen moest verlaten en Monique intens verdrietig achterliet. Maar Secret Story barst niet alleen van de geheimen, maar ook van de verrassingen...

Maik heeft een grote verrassing in petto voor de overgebleven kandidaten in het huis.
Heeft hij een romantische liefdesbrief voor 'zijn' Monique geschreven? Of is hij nog steeds in Portugal en wordt hij herenigd met de verdrietige blondine?
Wat deze verrassing precies is, is vanavond live te zien in Secret Story.
0
Dat laatste lijkt me dan het meest waarschijnlijk..
pi_93639657
Ze hebben het eindelijk eens simpel gezellig O+
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_93639658
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 14:02 schreef mYsca het volgende:

[..]

sssst :D
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  vrijdag 4 maart 2011 @ 14:03:17 #230
335184 Ceetje..
Life sucks
pi_93639668
zijn de huishoudelijke taken verdeeld ofzo? Straks weer herrie natuurlijk omdat kamp servio de boel heeft schoongemaakt en kamp gerard+mo en sjerrun buiten zaten te keuvelen, hahaha :D
Altijd de sarcasme modus aan
pi_93639678
Henkbarte:

Dan lees jij mijn reaktie toch niet hoef je je ook niet te ergeren aan mijn :) Ik blijf toch mijn mening geven en dat de kamer van de waarheid dicht is belachelijk het spel ligt nu helemaal stil. en nogmaals ik vindt Philip top maar die jongen onderneemt ook niks de andere spelen nog het spel maar hij zoekt alleen de vrouwen en zijn bed op moet die zelft weten maar het valt op meer niet en lees jij maar over mijn stukjes heen is beter voor je hart.
pi_93639712
Joanna kan niet dweilen :')
pi_93639726
quote:
12s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 14:03 schreef Ceetje.. het volgende:
zijn de huishoudelijke taken verdeeld ofzo? Straks weer herrie natuurlijk omdat kamp servio de boel heeft schoongemaakt en kamp gerard+mo en sjerrun buiten zaten te keuvelen, hahaha :D
Zal mij een zorg zijn. Ik zie eindelijk wat gezelligheid. Beter dan die azijnpissers
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 14:04:47 #234
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93639734
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 14:02 schreef angeljacky het volgende:

[..]

Mo en Sharon de enige 2 in huis zijn waarbij hij zich goed voelt.
krijg ik :r van
pi_93639738
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 14:04 schreef iBenny het volgende:
Joanna kan niet dweilen :')
Ach, ze doet tenminste een poging. Dat is meer dan de rest doet ;)
pi_93639739
En ik ga er nu ook vandoor :W
  vrijdag 4 maart 2011 @ 14:05:17 #237
335184 Ceetje..
Life sucks
pi_93639757
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 14:02 schreef mYsca het volgende:

[..]

mag ze misschien in dat kleine kamertje een avondje met hem doorbrengen, zodat ze hem nog kan zeggen wat ze gisteren door al dat gehuil haar strot niet uit kreeg, en daarna maik misschien weer weg? Ik zeg maar wat hoor
pi_93639767
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 14:04 schreef Enyma het volgende:

[..]

Ach, ze doet tenminste een poging. Dat is meer dan de rest doet ;)
Aan plas/vlek op de grond in de keuken te zien had ze beter geen poging kunnen doen
pi_93639784
quote:
12s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 14:05 schreef Ceetje.. het volgende:

[..]

mag ze misschien in dat kleine kamertje een avondje met hem doorbrengen, zodat ze hem nog kan zeggen wat ze gisteren door al dat gehuil haar strot niet uit kreeg, en daarna maik misschien weer weg? Ik zeg maar wat hoor
Das ook n goeie!
pi_93639791
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 14:02 schreef angeljacky het volgende:

[..]

Ik vind geer ook leuk hoor, maar wat is het verschil dan dan geer mensen naar zich toe loopt te trekken en of dat een ander dat doet. Ik zie een ander niet zo openlijk mensen naar zich toe trekken. En Geer speelt het goed hoor daar niet van maar is eigenlijk net zo achterbaks bezig, om te trekken dat Mo en Sharon de enige 2 in huis zijn waarbij hij zich goed voelt.
Denk dat het er van af hangt hoe je kijkt. Het motto is 'niets is wat het lijkt' en uiteindelijk zit iedereen er voor zichzelf. Gerard speelt het spel, soms met een twijfelachtig omweggetje maar nooit persoonlijk. Servio vliegt voor mijn gevoel wel uit de bocht door mensen proberen te isoleren en door twijfelachtige opmerkingen van laag allooi naar Alex toe gisteren.

Ik vind Gerard ook achterbaks maar binnen de kaders van het spel (voor mijn gevoel dan) en daarom vind ik het een leuke smiecht. :)
  vrijdag 4 maart 2011 @ 14:05:58 #241
16715 Mylene
*schatje*
pi_93639793
Maik en Monique mogen samen een nachtje doorbrengen in de geheime kamer.
pi_93639806
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 14:03 schreef delfse het volgende:
Henkbarte:

Dan lees jij mijn reaktie toch niet hoef je je ook niet te ergeren aan mijn :) Ik blijf toch mijn mening geven en dat de kamer van de waarheid dicht is belachelijk het spel ligt nu helemaal stil. en nogmaals ik vindt Philip top maar die jongen onderneemt ook niks de andere spelen nog het spel maar hij zoekt alleen de vrouwen en zijn bed op moet die zelft weten maar het valt op meer niet en lees jij maar over mijn stukjes heen is beter voor je hart.
''anderen spelen nog het spel''

Ok ik laat het hier ook maar bij. Je kijkt op een heel vreemde manier naar deze show. Een totaal verkeerde ook maarja, dat zal je vast niet begrijpen.
pi_93639807
als gerard ,karim en alex nou ff volgende week joanna en sofia nomineren
pi_93639810
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 14:05 schreef Mylene het volgende:
Maik en Monique mogen samen een nachtje doorbrengen in de geheime kamer.
Dat zou ook tof zijn :7
  vrijdag 4 maart 2011 @ 14:06:29 #245
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93639814
sharon gaat het wel redden tegen gerard... ze heeft wel ergere dingen overleefd
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
pi_93639820
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 14:04 schreef marky het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 14:04 schreef marky het volgende:

[..]

J
Ja precies, geer speelt t goed maar is ook vies bezig hoor, met zijn kampen en zo
  vrijdag 4 maart 2011 @ 14:07:32 #247
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_93639876
Ik denk dat Maik nog steeds in portugal is
  vrijdag 4 maart 2011 @ 14:07:40 #248
335184 Ceetje..
Life sucks
pi_93639882
luitjes, ik zie julllie vanavond wel weer. Ga me even op de huishoudelijke taken en mijn kids richten.
Tot vanavond allemaal! :W
pi_93639899
Die komt er vanavond misschien wel live er weer in
pi_93639913
Brrrr ik krijg de rillingen van Alex met de hele dag zijn gezing ik ben er nog ondanks dat mijn geheim geraden is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')