Ze krijgen dollartekentjes in de ogen en willen teveel betalen voor 'topspelers'quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:41 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Maar om voetbalclubs die (te) veel investeren in talent nou als goede voorbeeld te nemen... in de praktijk lijkt dat toch erg vaak mis te gaan. Al is het misschien wel een goede vergelijking met hoe het in Nederland gaat, veel willen investeren maar je daardoor steeds dieper in de schulden steken.
Maar we zijn nog steeds zeer welvarend en toch wordt er al aan de voorzieningen en inkomens van de minder bedeelden geknaagd.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:43 schreef MuyTrabajo het volgende:
[..]
Laat ik daar nog aan toevoegen: Een goed draaiende economie die gehandapten niet laat meeprofiteren, die is gewoon verrekte asociaal.
Ja, tijd dat de HRA eraf gaat.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar we zijn nog steeds zeer welvarend en toch wordt er al aan de voorzieningen en inkomens van de minder bedeelden geknaagd.
dus mensen die wel hard werken nog harder straffen? wat ben jij voor domme klaploper. zonder hra komen gezinnen pas echt in de problemen.quote:
Nu ben ik wel in de war. Waar moet nou op bezuinigd worden? Die gezinnen? Of toch maar die gehandicapten?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dus mensen die wel hard werken nog harder straffen? wat ben jij voor domme klaploper. zonder hra komen gezinnen pas echt in de problemen.
Gehandicapten werken niet hard?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dus mensen die wel hard werken nog harder straffen? wat ben jij voor domme klaploper. zonder hra komen gezinnen pas echt in de problemen.
Veel ouders vinden het reuze interessant staan voor de buurt en de familie als er met hun kinderen iets speciaals aan de hand is.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:20 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Waarom zou iemand 'misbruik' willen maken van zon regeling? Zo'n etiketje verneukt veel voor een kind.
Daar wil ik graag een stevige onderbouwing van zienquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:55 schreef petertje2 het volgende:
[..]
Veel ouders vinden het reuze interessant staan voor de buurt en de familie als er met hun kinderen iets speciaals aan de hand is.
Uhu, mensen met een beperking/handicap liggen de hele dag in bed te kwijlen zo van "ehhhhh"quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Jij straft' liever meer kwetsbare mensen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Al deden sommigen dat, wat maakt het uit?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Uhu, mensen met een beperking/handicap liggen de hele dag in bed te kwijlen zo van "ehhhhh"
Mij maakt het niets uit. Ik werk met die mensen en ik vind het prachtige mensen om mee te werken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:41 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Al deden sommigen dat, wat maakt het uit?
Nog erger is, dat hij impliceert dat mensen die wel hard werken, moreel superieur zijn aan mensen die niet hard kunnen werken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:35 schreef Heroinjunk het volgende:
Maar hij doet net of ieder persoon die een beperking heeft, totaal niets uit kan voeren en dat is totale bullcrap.
Sowieso is dat harde werken waar zoveel mensen zichzelf voor op de borst kloppen zwaar overdreven.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:40 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Nog erger is, dat hij impliceert dat mensen die wel in staat zijn te werken, moreel superieur zijn aan mensen die niet hard kunnen werken.
hra aantasten? je moet dan wel een sukkelige huurder zijn. ....quote:
Huurder is synoniem met proletariër, voor jou?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
door welke mod is deze post gewijzigd/gebannned/afgeschoten?
een of andere linkse loser? hra aantasten? je moet dan wel een sukkelige huurder zijn. ....
waarom moeten mensen die nooit hebben gestudeerd zich überhaupt bemoeien met onze maatschappij?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Huurder is synoniem met proletariër, voor jou?
Ik vind overigens dat villasubsidie afgeschaft moet worden om het werkelijke scheefwonen tegen te gaan.
Waarom moet de maatschappij opdraaien voor het woongenot van patsers die het eigenlijk niet kunnen betalen?
Dat heet democratie.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom moeten mensen die nooit hebben gestudeerd zich überhaupt bemoeien met onze maatschappij?
het plebs krijgt het schijnbaar voor het zeggen. jammer.
dat heet in mijn optiek diefstal en er voor zorgen dat zelfs de mensen die wel werken nog harder gepakt worden dan ze nu al ervaren.quote:
900 euro netto per maand is een heel bedrag.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:23 schreef Rechterbal het volgende:
Mijn broer wordt binnenkort Wajonger.
Er is al vanaf geboorte bekend dat mijn broer niet 100% zou kunnen werken. Dus dat hij op 18jarige leeftijd gelijk (gedeeltelijk) afgekeurd gaat worden. Mijn broer vindt dit verschrikkelijk.
Ik vind het zelf te triest voor woorden dat je hier in Nederland mensen die er niks aan kunnen doen dat ze een uitkering nodig hebben, minder geeft als iemand die werkeloos is.
Op basis van geboorte veroordeeld zijn tot 900 euro per maand. Dat is gewoon misselijkmakend.
Een net bedrag indeed.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
900 euro netto per maand is een heel bedrag.
lees eens verder dan jouw linkse roeptoetergelul. waar moet dat allemaal vandaan komen? 900 euro is al heel veel als de familie verder niets bijdraagt, maar het handje ophoudt. je bergijpt toch wel dat het allemaal niet zo door kan gaan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:28 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Een net bedrag indeed.
Ook hier vind ik dat je mensen niet mag laten verkommeren en dat je in hun basisbehoefte + een beetje kleur in hun leven moet voorzien.
Maar er zijn ook heel veel andere mensen die geld/middelen nodig hebben, dus ik snap heel goed dat het niet meer is. Jammer maar helaas.
900 euro netto is niks. Ongeschoolden verdienen nog meer.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
900 euro netto per maand is een heel bedrag.
daar moeten veel mensen hard voor werken.
waar wil je dat vandaan halen? schijnbaar kan jouw familie dat niet opbrengen. dus moeten wij dat maar doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |