Volgens de naam van het plaatje gaat het hier om Snooki, de superhoer van de groep. Dus ik kan me voorstellen dat het nodig is. In Southpark was ze ook geweldig gemaakt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
uhhhh, auw.
Was het nodig? Dat moet haast wel, iIk heb dat kwaliteitsprogramma wel eens gezien en was erg onder indruk van de hogere vormen van cultuur die ik daar zag. Als het bij zulke eloquente mensen zo ver komt dat er geweld gebruikt moet worden dan zal er echt geen andere uitweg meer geweest zijn.

ah, Nederlandse rip-off van pimp my ridequote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens de naam van het plaatje gaat het hier om Snooki, de superhoer van de groep. Dus ik kan me voorstellen dat het nodig is. In Southpark was ze ook geweldig gemaakt.
Ik heb de show nog niet eens 1x gezien. Tijdens het voorbijzappen van de gescripte shows zal ik vast gedacht hebben: "gaap, nog meer script"
Oh Oh Cherso is de Nederlanse kopie trouwens.

Ja, Nederland grossiert in het slecht namaken. Er zijn wat uitzonderingen natuurlijk...zoals "Toen was geluk". Dat was een mooie kopie van The Honeymooners. (Enter MM)quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ah, Nederlandse rip-off van pimp my ride
Ook zo'n knaken variant op een eigenlijk al slecht programma

Kloptquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
niet gezien en ik geloof dat ik er dan niets aan mis?

die zijn zó grappig en lief!
  die zijn zó grappig en lief!

Goed, net wakker. Wat school betreft de zwaartse week van het trimester voor de boeg, maar even doorbijten en dan: Puerto Rico. Enquote:
 komt vandaag weer terug.
 komt vandaag weer terug. 

Ah dat is ook lekkerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, da's een goeie beloning voor hard werk!
Hier een fijn weekend, vriendje is net weer terug uit de States, dus lekker samen in huis scharrelen en vanavond naar de film
 Nog leuke haakprojecten?
 Nog leuke haakprojecten?

maar ik moet eerst even wat andere dingetjes afmaken, dus er ligt wel een stapel projecten te wachten al met al
  maar ik moet eerst even wat andere dingetjes afmaken, dus er ligt wel een stapel projecten te wachten al met al 

smakelijkquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:11 schreef LadyBlack het volgende:
Nou er liggen al weer 2 allstar bestellingenmaar ik moet eerst even wat andere dingetjes afmaken, dus er ligt wel een stapel projecten te wachten al met al
En nu ga ik de pizza ophalen die we net hebben besteld bij de pizzeria om de hoek

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)

quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
smakelijk
Ik ga zo ook lunchenPot brownie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![pot_brownies1.jpg]() - "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"

Ja ik las hetquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:37 schreef Nembrionic het volgende:
Zo dan: Stefan / SunChaser ligt in het ziekenhuis...

quote:

Blijft een Nederlander hequote:

'Leugens! Ik doe dat soort ongein hier zo veel vaker dan ik thuis ooit deedquote:

pff gelukkig gaat het relatief goedquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:37 schreef Nembrionic het volgende:
Zo dan: Stefan / SunChaser ligt in het ziekenhuis...

Ja, het zit in je genen. En die zijn nu wakker gewordenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
'Leugens! Ik doe dat soort ongein hier zo veel vaker dan ik thuis ooit deed

haha zit wat inquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, het zit in je genen. En die zijn nu wakker geworden

Ik heb me eigenlijk nog nooit aan space cake gewaagd bedenk ik me net. Wel paddo's.quote:

nee. is me hier wel aangeboden (paddo's) maar dat vind ik een stap te ver. Ik trek een duidelijke grens, vooral omdt je hier gemakkelijk aan zoveel méér kan komen. Wil ik gewoon niet. Zou ik mezelf ook nooit kunnen vergeven t.o.v mn ouders trouwens, met alles wat z in me investerenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb me eigenlijk nog nooit aan space cake gewaagd bedenk ik me net. Wel paddo's.

Dat moet je ook niet willenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee. is me hier wel aangeboden (paddo's) maar dat vind ik een stap te ver. Ik trek een duidelijke grens, vooral omdt je hier gemakkelijk aan zoveel méér kan komen. Wil ik gewoon niet.

Dan moet je je ook niet aan wiet wagen, want dat is sowieso niet legaal in dat land.quote:Zou ik mezelf ook nooit kunnen vergeven t.o.v mn ouders trouwens, met alles wat z in me investeren

emotioneel onstabiel dat ik benquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet willen
Paddo's zijn fantastisch maar je moet er wel goed voor in je vel zitten. Voor jou lijken ze me niet geschikt.

het gaat me niet zozeer om de legaliteit alswel de consequenties op mezelfquote:Dan moet je je ook niet aan wiet wagen, want dat is sowieso niet legaal in dat land.

Ik neem mijn woorden niet terug hoorquote:

Ik snap 'mquote:het gaat me niet zozeer om de legaliteit alswel de consequenties op mezelf

Het is een behoorlijk WTF momentje... vooral dat meissie naast die gozer, je ziet haar helemaal schrikken en het woord nog een keer langszaam uitspreken met uitgebreide mondgebarenquote:

Ik heb de originele link even geupdatet. Die is iets langer...in de laatste seconden nog wat grappigsquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het is een behoorlijk WTF momentje... vooral dat meissie naast die gozer, je ziet haar helemaal schrikken en het woord nog een keer langszaam uitspreken met uitgebreide mondgebaren

Geen space cake, geen paddo's. Alleen hash en wietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:58 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb me eigenlijk nog nooit aan space cake gewaagd bedenk ik me net. Wel paddo's.
 dat vind ik al spannend genoeg
 dat vind ik al spannend genoeg  

Dat is best wel kaas.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:16 schreef MadMaster het volgende:
Loop al een paar uur flink te vloeken en te tieren, aangezien mijn laptop met Vista na een harde reboot (aan/uit knop) nu diverse foutmeldingen geeft:
- Verkenner werkt niet meer en wordt afgesloten
- Hostproces voor Windows-services werkt niet meer en is gesloten (die herhaalt zich om de paar minuten)
- Windows Hostproces (rundll32) werkt niet meer
- Geen internetverbinding...
Heb al geGoogled (op een andere laptop), maar kan geen oplossing vinden.
Heb geen Vista CD en systeemherstel is wonderbaarlijk genoeg leeg qua herstelpunten, terwijl die er onlangs wel waren.
Ga morgen maar proberen te upgraden naar Windows 7, hopelijk biedt dat soelaas...
Mocht iemand nog een idee hebben, please let me know!!

Thanks, het 'grappige' is altijd dat je juist die fouten krijgt die je nog niet eerder hebt gehad/bent tegen gekomen...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:17 schreef iamredleader het volgende:
Sorry, ben een totale n00b op dat gebiedsterkte iig.

Leercurvequote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:24 schreef MadMaster het volgende:
Thanks, het 'grappige' is altijd dat je juist die fouten krijgt die je nog niet eerder hebt gehad/bent tegen gekomen...

Hmmmm..het kan dus zijn dat er al iets niet lekker zat waardoor 'ie in eerste instantie al niet lekker liep. Dat kan ook een virus-achtig ding zijn trouwens. Dat zou een hoop verklaren.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:26 schreef MadMaster het volgende:
Outlook wilde vanmiddag niet afsluiten, dus toen maar de aan/uit knop gebruikt, omdat we naar de brouwerij moesten.
Eenmaal terug begon de ellende dus...

Kom je maar op 1 manier achter.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:28 schreef MadMaster het volgende:
Ben nu alleen bang dat ik na de upgrade naar Windows7 dezelfde doende hou, omdat ik slechts upgrade disks heb...

* dekking zoekt! *quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:27 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben momenteel in staat om iemand te vermoorden, dus die leercurve wil ik liever niet...

Prima, later meer, nu ff geen zin in...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hmmmm..het kan dus zijn dat er al iets niet lekker zat waardoor 'ie in eerste instantie al niet lekker liep. Dat kan ook een virus-achtig ding zijn trouwens. Dat zou een hoop verklaren.
Hoe was het bij de brouwerij?

Het is niet relaxed, neequote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:28 schreef MadMaster het volgende:
Ben nu alleen bang dat ik na de upgrade naar Windows7 dezelfddoekoende hou, omdat ik slechts upgrade disks heb...
Fok op een iPad is trouwens kut!!!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |