een week of 5 a 6 geloof ik, maar dat is geen bovenwoning en heeft een tuinquote:
Jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
duidelijkbloemkoolwijken, dat zijn toch wijken uit de jaren 70/80?
Maar is ook niet in Groningen hequote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
een week of 5 a 6 geloof ik, maar dat is geen bovenwoning en heeft een tuin
Nee, het ligt net iets uit de richting van Groningen, maar west friesland klinkt nog best dichtbijquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar is ook niet in Groningen he
Vriendje heeft hier nu werk en bovendien een goeie vervolgbaan in de planning.... dus wij zitten nog wel even in Groningen. Daarom ook dat ik wel een beetje rondkijk naar een koophuis. Beetje investeren ofzo.
Je vriendje platknuffelen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:07 schreef LadyBlack het volgende:
Hier wordt het een heerlijk rustig weekend; beetje aanrommelen in huis, morgen 1 afspraak met een vriendin, en verder helemaal niks......
Oh ja! Ik had daarover nog een mededeling aan je vader gepaint.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:59 schreef Nembrionic het volgende:
Ja
Ik had ze mooi wit gemaakt. En toen ik een weekje weg was, waren ze opeens blauw
dat kan ik me dan weer niet herinnerenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh ja! Ik had daarover nog een mededeling aan je vader gepaint.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:26 schreef Nembrionic het volgende:
dat kan ik me dan weer niet herinneren
sven en soempie toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |