Ja en naar de fotolocaties en receptie.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Sven fietst je naar het gemeentehuis

Die verhoging, bedoel je daar een drempel mee? dat is om te zorgen dat het water niet zomaar uit je badkamer de rest van het huis inloopt. Of bedoel je dat de hele badkamervloer een stukje hoger ligt? Ook dat is vrij normaal en dan zul je inderdaad de rest ook op moeten hogen als je dat erbij wilt trekken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, TM heeft er veel meer werk aan en ik vind het reuze knap dat hij dat allemaal zo weet te maken.Ik heb er de ballen verstand van.
Bijvoorbeeld, de douche heeft een verhoging, maar ik wil daar een stukje hal en het toilet bij trekken. Er moeten dus muren en deuren uit, maar net kwam ik er ook achter dat de vloer niet gelijk loopt op die manier. En ik heb dus geen flauw idee of ik die verhoging er wel uit kan halen of dat dan het huis instort (bij wijze van).

Ja, de badkamervloer ligt dus hoger.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die verhoging, bedoel je daar een drempel mee? dat is om te zorgen dat het water niet zomaar uit je badkamer de rest van het huis inloopt. Of bedoel je dat de hele badkamervloer een stukje hoger ligt? Ook dat is vrij normaal en dan zul je inderdaad de rest ook op moeten hogen als je dat erbij wilt trekken.
Bijvoorbeeld, ik heb boven een houten vloer, maar omdat ik in de badkamer wat leidingwerk in de vloer moet wegwerken leg ik daar een cementvloertje in, waardoor je zo 10 com hoger uitkomt dan de vloer op de rest van de verdieping.

ook wel handig als je aan het eind van de avond laveloos naar huis moet, omvallen kan bijna niet met zo'n dingquote:

Als de hele badkamer eruit gaat kun je die vloer er dus best uitslopen, en dan weer een nieuw vloertje storten, maar dan komt toch die kango weer om de hoek kijkenquote:

Ik heb zo'n vermoeden dat je die kango erg graag gebruikt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als de hele badkamer eruit gaat kun je die vloer er dus best uitslopen, en dan weer een nieuw vloertje storten, maar dan komt toch die kango weer om de hoek kijken

Die kango is dan ook heel leuk om mee te werkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat je die kango erg graag gebruikt.
Wat mij betreft mogen de mannen zich uitleven op de muurtjes, vloer en schouw.

Ah, ik heb een oplossing:quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:26 schreef MadMaster het volgende:
Soempie, doseren!!
Jullie gaan veel te hard hier...

Mja, met een steenbeitel en hamer gaat het ook niet lekker kan ik je vertellenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:29 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo leuk is het ook weer niet, ik heb dat ding op de warmste dag van 2010 moeten gebruiken, toen liep het zweet langs de binnenkant van m'n veiligheidsbril naar beneden, waardoor ik niks meer zag

Voor de finishing touch wel, maar inderdaad, kango en boorhamer doen het beterquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mja, met een steenbeitel en hamer gaat het ook niet lekker kan ik je vertellen

quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja en naar de fotolocaties en receptie.

Begane grond is allemaal piepklein of meteen veel te duur...
  Begane grond is allemaal piepklein of meteen veel te duur...

Ahhw, je laat de Sint toch niet fietsen.quote:

wat ontzettend tof zeg.
 wat ontzettend tof zeg.

Ik woon nu op een ruime bovenwoning in een leuke straatquote:
 Het nadeel: het is huur dus het is het niet echt waard om goed op te knappen, en er is maar 1 heel klein balkon op het noorden...
  Het nadeel: het is huur dus het is het niet echt waard om goed op te knappen, en er is maar 1 heel klein balkon op het noorden... 

duidelijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik woon nu op een ruime bovenwoning in een leuke straatHet nadeel: het is huur dus het is het niet echt waard om goed op te knappen, en er is maar 1 heel klein balkon op het noorden...
Een nieuw huis moet dus beter zijn, en ik zou wel heel graag een benedenwoning met tuin hebben, maar die moet dan wel net zoveel ruimte hebben, óf een bovenwoning met een groot balkon.
Ohja en ik wil niet in een bloemkoolwijk wonen... dat beperkt ook nogal
 bloemkoolwijken, dat zijn toch wijken uit de jaren 70/80?
 bloemkoolwijken, dat zijn toch wijken uit de jaren 70/80? 

als in veel kinderen? nee dank jequote:

Al even toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
duidelijkbloemkoolwijken, dat zijn toch wijken uit de jaren 70/80?
Oh, en het huis van mijn buren staat te koop

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |