En dat bootje van je heb ik heel lang als bureaublad achtergrond gehad.
 En dat bootje van je heb ik heel lang als bureaublad achtergrond gehad.  

ssssst, niet vertellen. Ik was net onder de indruk van je paint skills. Op internet ben je een superheldquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ho ho, die tekening van Soempie en Wiebel is een kleurplaat!

ben ik wel eens geweest. Mooie winkel (tevens wordt hier een gebouw zinvol gebruikt)quote:

Vorig jaar door The Guardian uitgeroepen tot mooiste boekwinkel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende: ben ik wel eens geweest. Mooie winkel (tevens wordt hier een gebouw zinvol gebruikt)

En ook tof koffie drinken in het koor
  En ook tof koffie drinken in het koor  

Want te duur? Dan zal ik ook maar geen heel goed tapasrestaurantje aanradenquote:

Valt volgens mij nog mee: http://www.tapasymas.nl/quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:39 schreef wyccie het volgende:
Te duur, geen geld, nog boeken zat. You name it.
Duur restaurant?

Ik hoop het voor jequote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:46 schreef wyccie het volgende:
Valt inderdaad mee.
Ik zie wel, eten moet ik toch. Wie weet vind ik morgen wel heel veel geld op straat of zo.

quote:

Ik ga het proberen te onthoudenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:52 schreef wyccie het volgende:
Turkse tapas (mezze) in Nijmegen: de Serre.
http://www.eetcafedeserre.nl/index.php
Zelfs nog iets duurder, maar ook erg lekker.

ben wel eens bij de Ontmoeting wezen eten, was wel aardigquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:52 schreef wyccie het volgende:
Turkse tapas (mezze) in Nijmegen: de Serre.
http://www.eetcafedeserre.nl/index.php
Zelfs nog iets duurder, maar ook erg lekker.

Altijd.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:05 schreef wyccie het volgende:
C4, heb je een ingepakte koffer klaarstaan?

Fiets ik vaak langs, maar het is net buiten het centrum. Dan komt het niet zo gauw in me op om daar te eten.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ben wel eens bij de Ontmoeting wezen eten, was wel aardig
Cool, moet ik ook doen. Een rampenkoffer.quote:

Moet jij niet zo gaan slapen? Want Maastricht is niet naast de deurquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Fiets ik vaak langs, maar het is net buiten het centrum. Dan komt het niet zo gauw in me op om daar te eten.
[..]
Cool, moet ik ook doen. Een rampenkoffer.

Is dat die uit 2005, 2010 of bedoel je The Sweet Hereafter?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:50 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben maar aan de film Hereafter begonnen.

Wil jij vrouwen altijd zo snel in bed hebben?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet jij niet zo gaan slapen? Want Maastricht is niet naast de deur

Ik heb er twee. Eén op het werk en één thuis. Maar in beide zit het zelfde aan spullen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:09 schreef wyccie het volgende:
Cool, moet ik ook doen. Een rampenkoffer.

Ach ja, slapen. Dat is zo'n haatliefdeverhouding, net zoals eten (ik heb me 3 uur kunnen inhouden, maar heb toch voor de 3e keer opgeschept).quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
Moet jij niet zo gaan slapen? Want Maastricht is niet naast de deur

2010, http://www.imdb.com/title/tt1212419/quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is dat die uit 2005, 2010 of bedoel je The Sweet Hereafter?
Meestal wat sneller. Sowieso voor twaalvenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wil jij vrouwen altijd zo snel in bed hebben?

Ik zag ooit wat interviews tijdens 1 of ander item met een paar van die "noodboeren" zeg maar. Die dus dat soort spul verkopen. Die liepen in hun handen te wrijven over hoe verdomde goed het verdientquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:24 schreef Cobra4 het volgende:
Illinois.
Zo'n pakket moet je niet kant en klaar kopen. Maar gewoon zelf samenstellen. Dat scheelt flink in centen.

Die rot pompoen ook altijd. Waarom moet dat ding om middernacht altijd veranderen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:24 schreef Nembrionic het volgende:
Meestal wat sneller. Sowieso voor twaalven

quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die rot pompoen ook altijd. Waarom moet dat ding om middernacht altijd veranderen.

Heb ik ook vaak. Laatst wilde ik een film kijken, had alleen niet door dat het een stomme film was (had ik natuurlijk kunnen weten, uit 1929) en het was al na twaalven. Dat was geen succes, ben na een kwartier maar gaan slapen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:24 schreef Nembrionic het volgende:
The Sweet Hereafter ben ik ooit aan begonnen maar kwam ik niet doorheen. Die moet ik blijkbaar eens zien als ik in de stemming ben.
Nee, ik was ook niet van plan om het te kopen. Zelf samenstellen is beter, want dan kan ik erin gooien wat ik zelf denk nodig te hebben.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:24 schreef Cobra4 het volgende:
Zo'n pakket moet je niet kant en klaar kopen. Maar gewoon zelf samenstellen. Dat scheelt flink in centen.

quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zie je, de schrijver van dat verhaal is gewoon een pervert

Daar zit bij veel mensen het probleem. Die gaan pas zoeken als het te laat is.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:44 schreef wyccie het volgende:
Ik heb geen zakmes, warmhouddeken, fluitje of opwindradio.
Verder is het eigenlijk gewoon een kwestie van eens een keer de spullen bij elkaar zoeken.

Trustequote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
morgen misschien weer verder (of eigenlijk vandaag)

Wat let je?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:00 schreef wyccie het volgende:
Hmpf, inderdaad al morgen. En ik wilde eigenlijk ook nog een film kijken.

Ach, slaap is een emotie. Gewoon uitschakelen.quote:

Die heb ik nog nooit eerder gehoord.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:35 schreef Cobra4 het volgende:
Ach, slaap is een emotie. Gewoon uitschakelen.

Ik ga toch mooi even van die emotie gebruik maken. Over 6 uur zit ik in de auto naar Drachten om een dag mee te helpen in de schouwburg (Kunstbende). Dat wordt een dagje van 10 of 11 uur druk zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach, slaap is een emotie. Gewoon uitschakelen.

Veel plezier!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ga toch mooi even van die emotie gebruik maken. Over 6 uur zit ik in de auto naar Drachten om een dag mee te helpen in de schouwburg (Kunstbende). Dat wordt een dagje van 10 of 11 uur druk zijn

Veel trainen dan.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit eerder gehoord.
Maar helaas, dat lukt niet.

quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:42 schreef MadMaster het volgende:
Sayonara!!!!
En weer thuis van een Japanse info-avond, even info ingewonnen voor onze vakantie eind dit jaar bij m'n manager die vorig jaar 2 keer daar geweest is. Door hen uit Japan meegebrachte sake, Choya pruimen- en lycheewijn gedronken...
Nu even kijken of ik een boekje 'Japans in woord en beeld' kan vinden op het internet...
 Zit de hele vakantie planning al in je hoofd?
 Zit de hele vakantie planning al in je hoofd?

Deels wel, omdat het een vooraf uitgestippelde trip is...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Zit de hele vakantie planning al in je hoofd?

Kunnen jullie wel zelf uitstapjes maken of ligt echt alles al vast?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deels wel, omdat het een vooraf uitgestippelde trip is...

Je hebt op meerdere plekken (o.a. Kyoto, Tokyo)1 of 2 dagen vrijaf.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kunnen jullie wel zelf uitstapjes maken of ligt echt alles al vast?

Beter.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt op meerdere plekken (o.a. Kyoto, Tokyo)1 of 2 dagen vrijaf.
 Kun je je kennis uit dat boekje in de praktijk brengen.
 Kun je je kennis uit dat boekje in de praktijk brengen.

Ik las tot daar en ik schrok me een hoedje.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:42 schreef MadMaster het volgende:
Sayonara!!!!
En weer thuis van een Japan

quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik las tot daar en ik schrok me een hoedje.

quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik las tot daar en ik schrok me een hoedje.

quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:53 schreef wyccie het volgende:
En dan nu toch maar naar bed. Even wat emoties opwekken.
 Weltrusten.
  Weltrusten.  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |