Oftewel een tuin met potentie: tegels eruit, gras, plantjesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ipv een tuin met potentie zie ik een tuin met tegels, ik weet niet welke foto jij daar zag?

Ik stel voor dat jij met Sven praat.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je ze hebben wil. Meestal is het zo opgelost

Die wil ze per se daar houden, vanwege die aansluiting, maar ze staan er gewoon giga in de weg.
 Die wil ze per se daar houden, vanwege die aansluiting, maar ze staan er gewoon giga in de weg.

Ik ga daar niet tussen zitten hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij met Sven praat.

toilet zit in de badkamer (rechts van het keukenblokje op de foto zit een deur naar de badkamer) en als je die deur in het woonkamer deel door gaat kun je links direct de trap op.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:19 schreef TradeMarkie het volgende:
en waar en hoe zitten trap en toilet?

quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga daar niet tussen zitten hoor
Overtuig hem eerst maar dat ze in de weg staan
Maare, de kraan en de afvoer..gaan die direct de muur in/uit?
Want het is niet moeilijk dat te verlengen..maar verleggen wordt een ander verhaal
Ook niet onmogelijk trouwens maar kost wat tijd.

Ja prima. En je wil ze naar rechts? Meer naar die kast? Dat is een eitjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weet niet of je het zo goed kunt zien?

Nee, ik wil ze op de plek waar nu dat keukenblokje staat.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja prima. En je wil ze naar rechts? Meer naar die kast? Dat is een eitje
Maar ook niet heel handig met die kastdeur.

Ik dacht nog: dat wordt lastig met de deur. Maar dat slaat natuurlijk nergens opquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, ik wil ze op de plek waar nu dat keukenblokje staat.

Ik wil de keuken tegen de andere muur en daar is natuurlijk geen afvoer..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht nog: dat wordt lastig met de deur. Maar dat slaat natuurlijk nergens op
Je hebt natuurlijk gewoon water+afvoer van het oude keukenblok
Dus verplaatsen moet geen probleem zijn.
Maar begrijp ik dan dat je de wasmachine onder je keuken wilt hebben?
 Ze staan alleen ontzettend in de weg als er ook een eettafel moet komen.
 Ze staan alleen ontzettend in de weg als er ook een eettafel moet komen.

Thee!quote:

quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wil de keuken tegen de andere muur en daar is natuurlijk geen afvoer..
pfffff, ik denk er nog wel even over na.Ze staan alleen ontzettend in de weg als er ook een eettafel moet komen.
Ook geen aanvoer..alleen je gas zo te zien. Maar dat kun je dus prima aanleggen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wil de keuken tegen de andere muur en daar is natuurlijk geen afvoer..
Op zich moet het niet zo'n probleem zijn hoorquote:pfffff, ik denk er nog wel even over na.Ze staan alleen ontzettend in de weg als er ook een eettafel moet komen.

Die ramen in de slaapkamer inderdaad, en de inbouwkast in de kamer
  Die ramen in de slaapkamer inderdaad, en de inbouwkast in de kamer  

Dan doe je die toch nog even? Dat is ruim op tijdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:40 schreef Soempie het volgende:
SHIIIIT
Morgen hebben we een begrafenis en ik ben helemaal vergeten de was te doen.

en ja, ik denk dat Nem de kleur wel herkent
 en ja, ik denk dat Nem de kleur wel herkent   

fucking veel en ik heb de afgelopen 3 weken weinig gedaan, dus ik ben weer aan de beurtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:48 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg, TM..wat moet er bij jou eigenlijk nog gebeuren?

Noem eens iets leuksquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
fucking veel en ik heb de afgelopen 3 weken weinig gedaan, dus ik ben weer aan de beurt

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |