quote:I see you have a paid order in my cart. We will get your leather out within 2-4 business days. As soon as your leather ships, youll receive an email tracking number from our shipper. If you're in the United States, UPS ground states 1-6 business days to receive your package. If you're an international customer, UPS Worldwide Expedited says to allow 6-10 business days for your leather to arrive in Europe. Please be aware that it might sit in customs for a few days and that those rotten customs agents will want to charge you for their troubles and to help pay for your very inexpensive medical care.
Excuse me? Zo "very inexpensive" is het nou ook weer nietquote:to help pay for your very inexpensive medical care.
Dank, ik kom er ook wel (eens)...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:26 schreef Diaan73 het volgende:
Sterkte en succes MM. Anders even wegleggen en later weer mee beginnen, dat wil soms wel helpen.
Halen? Of ophalen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:20 schreef Etcetera het volgende:
Net zoals ik en mijn diplomadinsdag ga ik 'm halen
En dan volgt de grote verbouwing?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:19 schreef Soempie het volgende:
Ik krijg al pijn in m'n rug als ik er naar kijk.
We hebben de hypotheek nog niet rond, maar volgens de financieel adviseur kan het niet meer mis gaan. Maargoed, ik houd nog wel in m'n achterhoofd dat het wel mis kan gaan.
Euh... ophalen dan denk ik. Halen = ophalenquote:
Ja, vooral beneden.quote:
"Ik ga mijn diploma halen"quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Euh... ophalen dan denk ik. Halen = ophalentoch
wat moet er allemaal gebeuren dan?quote:
- er moet een keuken inquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
wat moet er allemaal gebeuren dan?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
- er moet een keuken in
- er moet een nieuwe badkamer in (plus uitbreken muurtje)
- overal moet geschilderd, want nu is beneden helemaal baby-blauw![]()
- Zolder moet isolatie en een vloer
- overal met er nog iets op de vloer komen
- dubbelglas
Dat is het zo'n beetje. Vast niet veel voor echte klussers, maar voor ons is het best wel wat.
Serieus? Ik ga je hulp dan echt inschakelen hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou ja, als je hulp nodig hebt, dan weet je me te vinden
Nee, het was maar een grapje.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Serieus? Ik ga je hulp dan echt inschakelen hoor.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben benieuwdquote:Ben even wat foto's aan het uploaden.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Ik ken die kleur blauw. Afgrijselijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:38 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Keuken vanuit de kamer gezien. Dat blauwe blok/ schouw gaan we er uit slaan denk ik.
[ afbeelding ]
Kamer gedeelte.
[ afbeelding ]
Tuintje, moeten we ook nog wat mee, maar dat heeft geen haast.
[ afbeelding ]
Slaapkamer ramen, omdat ik die tof vind.
Lijkt me ook welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:41 schreef Soempie het volgende:
Klein he, beneden, maar als we het handig indelen moet het wel lukken.
Ik heb eigenlijk helemaal niet op het plafond gelet, maar volgens mij zijn het inderdaad gipsplaten. Wat zegt dat?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ken die kleur blauw. Afgrijselijk
Die schouw eruit slopen is leuk werk
Muurtjes slopen ook.
En dat is een tuin met potentie
Zijn dat gipsplaten aan het plafond?
Dat zegt nietsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk helemaal niet op het plafond gelet, maar volgens mij zijn het inderdaad gipsplaten. Wat zegt dat?![]()
Oh, dat vond ik het leukstequote:En dat slopen zag ik het meest tegenop.
Ja, goed hout.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel
Die ramen boven zijn inderdaad ook leuk. Goed hout nog?
Ow dat is lastig met al die niet gestructureerde ideeën.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank, ik kom er ook wel (eens)...
Ik ben er al een paar weken mee bezig en verzuip af en toe in ideeën, denkbeelden e.d.
Ik schrijf alles wel meteen op, maar kan af en toe door mijn eigen aantekeningen het bos niet meer zien en ben dan dus vervolgens meer bezig met structureren dan met de inhoud.
Het voordeel van thuiswerken is dat je alle rust hebt, nadeel is dat je soms info nodig hebt die je dan thuis net niet hebt en waardoor e.e.a. weer stagneert.
Ik denk iets kleiner, maar het gaat wel passen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:46 schreef TradeMarkie het volgende:
Klein maar zeker niet te klein beneden lijkt me, is het 5 bij 7 meter zo ongeveer?
Maak je dat tussenmuurtje toch? En dan hang je er een bar aan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:53 schreef Soempie het volgende:
Ik weet niet eens wat een kango is.![]()
@ Diaan, ik heb nu iets van 6 ideeën voor de indeling van de keuken. Een ervan is dus met een afscheidingsmuurtje/ keukenblok tussen keuken en kamer.Het meest lastig is dat we rekening moeten houden met de eettafel. Nu hebben we een heel klein tafeltje, maar mogelijk dat we in de toekomst wel iets groters willen.
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:04 schreef TradeMarkie het volgende:
Als je die schouw/schoorsteenkanaal in z'n geheel weg kunt slopen denk ik dat je met de indeling die ik in mijn huis ga maken bij jou ook het beste wegkomt
En ik heb geen tussenwandjes oid. Eens kijken of ik vanavond een plattegrondje kan fabriceren
En dan heb je de badkamer nog niet gezien.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:56 schreef MadMaster het volgende:
Leuk huis, Soempie, inderdaad genoeg te doen zo te zien...
Maar dat duurt natuurlijk ook maar 9 maanden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
En dan heb je de badkamer nog niet gezien.
't Is wel tof dat onze maandlasten waarschijnlijk flink naar beneden gaan.En ik houd van kleine huisjes in volksbuurten.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat duurt natuurlijk ook maar 9 maanden.
Ipv een tuin met potentie zie ik een tuin met tegels, ik weet niet welke foto jij daar zag?quote:
Ik heb net gelopen en het is hier heerlijk!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:15 schreef Nembrionic het volgende:
Als ik naar buiten kijk, dan denk ik: hmmm lekker naar buiten..lente!
Maar als ik dan op de thermometer kijk
Ligt eraan waar je ze hebben wil. Meestal is het zo opgelostquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
@ Diaan, dat is inderdaad precies de bedoeling. Ik zit wel een beetje met de plek/ aansluiting van wasmachine en vaatwasser. Die staan niet op de foto, maar ze zijn geplaatst tegenover de schouw (iets links er van). Is het lastig die dingen dan ergens anders te plaatsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |