Je snapt niet dat de rest daar geen vraagtekens bij heeft.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:26 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En hij doet net zo hard mee *zucht* Wat een belachelijk geheim is dit, gaat ook nooit geraden worden want er zijn al genoeg clues gegeven. En het is zo overduidelijk nep want zoenen is er niet bij.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:27 schreef Datweetjeniethé het volgende:
nou ik heb weer bijgelezen
Soms met een grote lach, maar ook met WAT ??
Sommige gaan wel hun boekje te bijten met hun ongenuanceerde mening.
Er vliegen termen hier rond dat alle fatsoen te buiten gaat.
Jammer, want ik hou echt wel van grapjes, sommige dingen wat belachelijk maken, doe ook regelmatig aan zelfspot, maar sommige benamingen gaan me echt te ver.
Maar goed, ik zal er maar over heen lezen en de humor van de andere meer gaan waarderen
Dat doe je dan toch veelvuldig? Nee, de rest ziet heus wel dat dit niet echt is, die zullen het wel als een soort affectie zien, anders werd er wel vaker over gesproken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:27 schreef Roguee het volgende:
[..]
Nou daar zat ik dus net over te denken!! Over dat kussen...
Weet je dat hier op FOK zit?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:27 schreef Datweetjeniethé het volgende:
nou ik heb weer bijgelezen
Soms met een grote lach, maar ook met WAT ??
Sommige gaan wel hun boekje te bijten met hun ongenuanceerde mening.
Er vliegen termen hier rond dat alle fatsoen te buiten gaat.
Jammer, want ik hou echt wel van grapjes, sommige dingen wat belachelijk maken, doe ook regelmatig aan zelfspot, maar sommige benamingen gaan me echt te ver.
Maar goed, ik zal er maar over heen lezen en de humor van de andere meer gaan waarderen
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:30 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ja dat weet ik
Maar ook daar mag ik aannemen dat een beetje fatsoen niet vreemd is toch ?
Gerard dacht dat Alex en Laura elkaar misschien kenden buiten het huis, Alex zei; "echt, daar moet je niet op drukken 1000% niet waar"quote:
Zou toch wel een keer moeten. Alle clue's die binnen gebracht zijn. Het scheelt er nog maar aan dat de namen er niet bijgeleverd zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:28 schreef Roguee het volgende:
Ik heb een gevoel dat het geheim van Laura en Guido binnenkort geraden gaat worden...
Ja daar was ik al lang achterquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:32 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ja daar was ik al lang achterMaar toch moest ik het weer even kwijt.
Ik zeg ook verder dat ik over de asociale teksten heen ga lezen.
Commentaar op anderen is helemaal niet erg, alleen maar leukmaar..........
Nouja laat maar hahahaha
Dat is gewoon depressief hoor, niet manisch.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:56 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou zo kijkt ze wel zeg, damn moeten we daar de komende dagen tegen aankijken
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:33 schreef delfse het volgende:
Gerard is de leukste eerlijkste van het hele stel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |