Ze zijn steeds erg veel met de kijkers bezig.. Daaruit is dus ook echt op te maken dat ze het niet voor het spel doen maar gewoon om met hun smoelwerk op de tv willen!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:20 schreef delfse het volgende:
Ze denken echt dat het bb1 is en dat ze niet meer normaal over straat kunnen en de hele dag de pers te woord moeten staan wat zal dat een schok zijn als ze weer in Nederland zijn gaan ze allemaal janken omdat ze zich zo achterlijk gedragen hebben voor niks![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:20 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Ze praten weer over je geheim Gerard
pzies ! het gaat ze allemaal maar om 1 ding : bekende nederlander worden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ze zijn steeds erg veel met de kijkers bezig.. Daaruit is dus ook echt op te maken dat ze het niet voor het spel doen maar gewoon om met hun smoelwerk op de tv willen!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:20 schreef delfse het volgende:
Ze denken echt dat het bb1 is en dat ze niet meer normaal over straat kunnen en de hele dag de pers te woord moeten staan wat zal dat een schok zijn als ze weer in Nederland zijn gaan ze allemaal janken omdat ze zich zo achterlijk gedragen hebben voor niks![]()
Oh nvm zijn meer mensenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:25 schreef minzo het volgende:
Zoude Laura en Guido, Servio opmerken? Dadelijk hebben ze over geheim
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:25 schreef Caland het volgende:
Jammer dat Servio er niet uit is gegaan.
Heeft Monique de hele nacht liggen janken?
En hij doet net zo hard mee *zucht* Wat een belachelijk geheim is dit, gaat ook nooit geraden worden want er zijn al genoeg clues gegeven. En het is zo overduidelijk nep want zoenen is er niet bij.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:23 schreef Stability het volgende:
krijgen we weer de kriebel krabbel kruisje show van laura
Nou daar zat ik dus net over te denken!! Over dat kussen...of het gebrek eraan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:26 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En hij doet net zo hard mee *zucht* Wat een belachelijk geheim is dit, gaat ook nooit geraden worden want er zijn al genoeg clues gegeven. En het is zo overduidelijk nep want zoenen is er niet bij.
Dat zei Sofia vanmorgen wel tegen Servio.. dat het zo kinderlijk is allemaal, geen zoenen bij alleen een beetje knuffelen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:26 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En hij doet net zo hard mee *zucht* Wat een belachelijk geheim is dit, gaat ook nooit geraden worden want er zijn al genoeg clues gegeven. En het is zo overduidelijk nep want zoenen is er niet bij.
ja bij een normaal mens valt zoiets meteen op. maar ja ik vraag me ook af of deze mensen wel zo normaal zijn ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:27 schreef Roguee het volgende:
[..]
Nou daar zat ik dus net over te denken!! Over dat kussen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |