Als dat geheim er uit is trekt Laura weer naar Alex en komt dan ook onder de macht van Gerard.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:42 schreef Tamaartje het volgende:
Sofia en Servio zitten steeds op L&G met het geheim.. hoop dat ze gaan drukken.. maar mag pas morgen weer
Vind het nu behoorlijk saaiquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:51 schreef bollokus het volgende:
het is toch niet saai er is van alles gebeurt gister
We verwijten je niks, kan ook niet anders nu het zo saai is in het huisquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:51 schreef Tamaartje het volgende:
Sorry weinig inspiratie op een goeie TT
dat klopt zeker! maar ik ben benieuwd of ie echt gaat drukkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Als dat geheim er uit is trekt Laura weer naar Alex en komt dan ook onder de macht van Gerard.
Dus drukken ze dus wellicht hun eigen ondergang.
Had ik niet, maar vond het ook lang duren hahaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:52 schreef Tamaartje het volgende:
Sorry jij had wel lapo maar het duurde zo lang
oh hihiquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:53 schreef Barb_ het volgende:
[..]
Had ik niet, maar vond het ook lang duren haha
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:54 schreef marky het volgende:
Wat doet Alex nu dan? die geeft gewoon het geheim van Gerard weg ha ha.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:54 schreef marky het volgende:
Wat doet Alex nu dan? die geeft gewoon het geheim van Gerard weg ha ha.
Ja ik wil het ook wetenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:55 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Wat zei die? Had geluid van andere stream aan
dat komt wel weergoed de vorige keer was precies hetzelfde! vandaag nog een beetje down morgen zal het wel beter gaan en ligt ze weer samen met iemand in bedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:56 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou zo kijkt ze wel zeg, damn moeten we daar de komende dagen tegen aankijken
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:56 schreef marky het volgende:
Hij zegt dat iemand die miljonair is niet graag wil dat zijn geheim snel bekend wordt.
En hij is ook nog eens gestopt met roken..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:58 schreef marky het volgende:
Karim is echt niet stressbestendig dit is echt heel mooi om te zien. Hij zit nog steeds met zijn missie dat er een vette clue van hem in het huis is.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:58 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
En hij is ook nog eens gestopt met roken..
mocht ook wel een keer. en iedetreen linkt de muziek wel aan karim maar heb nog niks over bollywood gehoort... of heb ik dat gemistquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:58 schreef marky het volgende:
Karim is echt niet stressbestendig dit is echt heel mooi om te zien. Hij zit nog steeds met zijn missie dat er een vette clue van hem in het huis is.
ik zwaai alvast met je meequote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:58 schreef Roguee het volgende:
Ik heb nu al weer zin in donderdag. Stel dat Aafke er uit vliegt jongens, dan is Monique weer een week ontroostbaar en zie ik haar wel vrijwillig vertrekken.
daar is verder nog vrij weinig over bekendquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:00 schreef Barb_ het volgende:
Weten wij eigenlijk meer details over het Bollywood geheim van Karim? Of alleen dat dat z'n geheim is?
Ah jammer, ben daar wel benieuwd naar!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:00 schreef bollokus het volgende:
[..]
daar is verder nog vrij weinig over bekend
maar dat heeft weinig met de kijkcijfers te maken ze zullen echt niet een uitzending besteden alleen aan het huilen van moquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:01 schreef delfse het volgende:
Ik denk ook dat er snel een eind aankomt er komen veel te veel cleu s naar binnen met nog 10 weken te gaan. Zou het ook niet raar vinden met een paar van zulke bewoners. En die Monigue wat een kleuter zeg eerst Maik van de week de grond in trappen bij de bewoners en nu een waterval sinds gisteravond lekker voor de toch al lage kijkcijfers. En de kvdw dicht ik ook zo lekker geregeld gebeurd er ook niks met het spel.
Guido vroeg aan Karim is dit Berber of Hindi. Guido zit op Berber schijnt dat ook een beetje te spreken en probeerd nu uit Karim te krijgen of hij ook Berber kan spreken. Maar het is dus Hindi.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
mocht ook wel een keer. en iedetreen linkt de muziek wel aan karim maar heb nog niks over bollywood gehoort... of heb ik dat gemist
Doen ze vanavond denk ik!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:03 schreef meneertje1972 het volgende:
ze moeten die nep tieten clue bekendmaken dat ze die kunnen wegstrepen, deden ze vorige keer ook. schilderij dakloos weg en kwam er een nieuwe. moet nu ook.
Jammer van de timing. Maar ze laten vanmiddag vast maiks filmpje zien. Kan mo daar weer om janken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:01 schreef Stability het volgende:
en weer zit gerard goed....sex change , maar ja de gene waar dat om ging is dus weg
laten we het hopen, naar speculaties luisteren die er niet meer toe doen is zonde van mijn tijdquote:
ja die word compleet hysterisch. oh ik wil het echt graag zien voordat ik weg moet vanmiddag.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:03 schreef Enyma het volgende:
[..]
Jammer van de timing. Maar ze laten vanmiddag vast maiks filmpje zien. Kan mo daar weer om janken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |