dan hoeft ze er nog niet om te vragenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:41 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
3 week in het huis staat gelijk aan 3 jaar, wist je dat niet??
Ach zolang hij de kaas maar met rust laat.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:42 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Serviooooooo ... Gerard eet de pot met pasta op![]()
tot zoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:43 schreef Tamaartje het volgende:
Ik ga nog maar ff wat anders doen.. tot later
Mee eens. Wel jammer dat Alex zich niet naar de rest kan gedragen zoals nu, hij is nu erg relaxed en een fijne kerel. Meer zichzelf denk ik.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:44 schreef Enyma het volgende:
Ik hoop dat Alex Gerard en Karim 't goed naar hun zin gaan hebben met z'n 3-en en misschien weten ze nog meer mensen bij hun clubje te betrekken. Als ze 't maar leuk hebben. Laat die servio met sofia maar stikken in hun negativiteit.
ja, dit zijn de leukste 3 bijelkaar. ik ga steeds meer en meer waardering voor gerard en karim krijgen. dit in tegenstelling tot de eerste week. toen wist ik niet wat ik van ze moest denken , maar nu zijn ze mn 2 favorietenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:44 schreef Enyma het volgende:
Ik hoop dat Alex Gerard en Karim 't goed naar hun zin gaan hebben met z'n 3-en en misschien weten ze nog meer mensen bij hun clubje te betrekken. Als ze 't maar leuk hebben. Laat die servio met sofia maar stikken in hun negativiteit.
Die indruk had ik ook precies!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:45 schreef Roguee het volgende:
[..]
Mee eens. Wel jammer dat Alex zich niet naar de rest kan gedragen zoals nu, hij is nu erg relaxed en een fijne kerel. Meer zichzelf denk ik.
same here!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:46 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, dit zijn de leukste 3 bijelkaar. ik ga steeds meer en meer waardering voor gerard en karim krijgen. dit in tegenstelling tot de eerste week. toen wist ik niet wat ik van ze moest denken , maar nu zijn ze mn 2 favorieten
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:46 schreef Flow3r het volgende:
Laura is voor de verandering van Guido naar Mo gegaan om te kriebelen
ditoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:46 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, dit zijn de leukste 3 bijelkaar. ik ga steeds meer en meer waardering voor gerard en karim krijgen. dit in tegenstelling tot de eerste week. toen wist ik niet wat ik van ze moest denken , maar nu zijn ze mn 2 favorieten
Denk ik ook, ik vind hem wel leuk, lief, aardig, relaxed, sociaal. Mijn toppertjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:45 schreef Roguee het volgende:
[..]
Mee eens. Wel jammer dat Alex zich niet naar de rest kan gedragen zoals nu, hij is nu erg relaxed en een fijne kerel. Meer zichzelf denk ik.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:47 schreef Mylene het volgende:
Gerard de eerlijkste?Hij heeft gelogen over het dronken voeren van de meiden. Wees dan een vent en sta achter je woorden. Gladjanus
.
Ja zeker weten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:43 schreef Roguee het volgende:
Wat lief, Karim heeft een boekje meegekregen van een vriend voor in het huis. "Voor een bijzonder mens. Go maatje go" staat er op de voorkant.
Bijzonder mens, dat geloof ik op de een of andere manier wel.
Haha jij bent zo grappig.. hij heeft die hele ruzie gecreeerd voor zn MISSIE. Zodat zn GEHEIM niet geraden ging worden. Snap je? Daarom zitten ze daar namelijk.. Jeezus.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:47 schreef Mylene het volgende:
Gerard de eerlijkste?Hij heeft gelogen over het dronken voeren van de meiden. Wees dan een vent en sta achter je woorden. Gladjanus
.
Nou snik ik hoop het ook want anders is het zooo zielig voor hun...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:44 schreef Enyma het volgende:
Het jankende kriebelteamquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:49 schreef Stability het volgende:
en ik word kotsmisselijk van dat andere team ( het kriebelteam )
Nouquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:49 schreef Stability het volgende:
en ik word kotsmisselijk van dat andere team ( het kriebelteam )
Ik zie geen Alex, Karim of Gerard dagelijk janken, kriebelen of slapen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:50 schreef marky het volgende:
[..]
Nou snik ik hoop het ook want anders is het zooo zielig voor hun...
Kom op zeg ze zijn net zo erg als de rest!
echt het moet niet gekker worden met dat gejank , ze weten toch verdorie dat ze in een spel zitten? of zitten ze er alleen om aan elkaar te frunniken en te janken? ze zouden een sekte moeten beginnenquote:
Daar ging het niet om. Het ging erom dat hij eerst ze wel dronken wil hebben om ze uit te horen en als de dames erbij zijn dan zegt en we gaan het nu niet over het spel hebben. Het was gewoon een klote streek geeft niets goed voor het spel maar moeten nu niet doen alsof het niet gebeurd is.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:50 schreef delfse het volgende:
Nee niemand geeft iets toe in het spel en hij heeft ze nie dronken gevoerd .. De vrouwen hadden niemand nodig om dronken gevoerd te worden. Dat deden ze zelf wel .
of continu bezig zijn anderen omlaag te halen om zichzelf beter te voelen..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:51 schreef marky het volgende:
[..]
Nou![]()
Gerard en Karim en Alex zijn echt geweldig echt zo eerlijk en oprecht met het spel bezig.
Het is zeer zeker wel gebeurd, wake up calll, ze zitten daar en spel te spelen! Liegen, bedriegen, naaien, alles is geoorloofd, zolang het maar met respect gebeurd!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:53 schreef marky het volgende:
[..]
Daar ging het niet om. Het ging erom dat hij eerst ze wel dronken wil hebben om ze uit te horen en als de dames erbij zijn dan zegt en we gaan het nu niet over het spel hebben. Het was gewoon een klote streek geeft niets goed voor het spel maar moeten nu niet doen alsof het niet gebeurd is.
Ja dat vond ik ook echt tegenvallen van hem hoor. Zeker een minpunt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:47 schreef Mylene het volgende:
.
Doen ze allemaalquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:53 schreef Enyma het volgende:
[..]
of continu bezig zijn anderen omlaag te halen om zichzelf beter te voelen..
Het was eerder een klotestreek van Guido om dat zo in de groep te gooien. Gerard zei niet voor niets matennaaier.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:53 schreef marky het volgende:
[..]
Daar ging het niet om. Het ging erom dat hij eerst ze wel dronken wil hebben om ze uit te horen en als de dames erbij zijn dan zegt en we gaan het nu niet over het spel hebben. Het was gewoon een klote streek geeft niets goed voor het spel maar moeten nu niet doen alsof het niet gebeurd is.
dus datquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:54 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Het is zeer zeker wel gebeurd, wake up calll, ze zitten daar en spel te spelen! Liegen, bedriegen, naaien, alles is geoorloofd, zolang het maar met respect gebeurd!
Hij zei helemaal niks tegen de hele groep. Hij vertrouw hem niet(daardoor). Dat heeft hij gezegt. Hij heeft het er alleen met Laura en Sofia overgehad(logisch)quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Het was eerder een klotestreek van Guido om dat zo in de groep te gooien. Gerard zei niet voor niets matennaaier.
Gerard kan van alles doen voor het spel , goed of fout, dan hoeft Guido dat nog niet door te vertellen? Met welk doel? wit voetje bij de vrouwen halen en Gerard buitenspel zetten? Gaat hem niet lukken
ze zaten allemaal in die maffe stoelen toen Guido zijn bommetje liet vallenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:55 schreef minzo het volgende:
[..]
Hij zei helemaal niks tegen de hele groep. Hij vertrouw hem niet(daardoor). Dat heeft hij gezegt. Hij heeft het er alleen met Laura en Sofia overgehad(logisch)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |