Schijnt op Texel geboren te zijn ofzoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:02 schreef Tamaartje het volgende:
Karim en Alex denken dat de schaapjes bij Servio horen
Zat ik net te denken..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:04 schreef bollokus het volgende:
misschien is eigenlijk sstnl zonde van mijn tijd
en toch blijven we kijken, gelukkig hebben we FOK! nogquote:
dat klopt toch ook niet? er mocht niet geslapen worden overdagquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:05 schreef delfse het volgende:
Nee ze zullen het niet veel in de uitzending doen dat gejank. Maar als streamer wordt je er wel doodziek van en wat gebeurd er nu om een uitzending te vullen? Helemaal niks alleen dat gejank. En die valse nicht die licht te slapen met witje.
Ik ben benieuwd of ze dingen van servio vannacht laten zien. Op de site verzwijgen ze alles.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:05 schreef delfse het volgende:
Nee ze zullen het niet veel in de uitzending doen dat gejank. Maar als streamer wordt je er wel doodziek van en wat gebeurd er nu om een uitzending te vullen? Helemaal niks alleen dat gejank. En die valse nicht die licht te slapen met witje.
Goeiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Als dat geheim er uit is trekt Laura weer naar Alex en komt dan ook onder de macht van Gerard.
Dus drukken ze dus wellicht hun eigen ondergang.
Dat is een lastige maar ze kunnen er nog wel wat cleu's ingooien.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:09 schreef Stability het volgende:
maar hoe kun je nou een geheim als die van servio raden?
ik heb zelfs nog nooit gehoord van het woord bingoqueen.
maar dan nog. ik zou echt nooit op zo'n woord komen. dan moet je toch echt wel zelf in de gayscene zitten om zoiets te kunnen bedenken hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:11 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is een lastige maar ze kunnen er nog wel wat cleu's ingooien.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:17 schreef capuchon het volgende:
Hahahahahahahhahahahaahahaha
Aafke: Iedereen is trots op jou
Moet je eens op FOK kijken hahahahahaik stik in me colaa aaaahhh
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:17 schreef Tamaartje het volgende:
Aafke tegen Mo: Nederland is trots op jou
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:17 schreef Stability het volgende:
aafke tegen monique: "nederland is trots op jou ! "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |