Ik weet het ook niet. De twitter van Martin Slijper, ga zelf maar kijken. Geretweet door RedactieWNL.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:39 schreef Ringo het volgende:
[..]Als het waar is dan heb ik het wel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is het ook niet! Daarom blijft wie is de mol zo'n mindfuck spel.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:17 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik zit op Patrick, maar denk hetzelfde als Beaudelaire. Vorige keren dat iemand hard riep dat de mol was uitgelekt klopte het niet, misschien deze keer wel, of ik heb het fout en het klopt weer niet. Betrouwbaar is het allemaal niet.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:39 schreef Ringo het volgende:
Waarom is dat bekend gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, als je aanneemt dat de theorie klopt, is het al 33% en met logisch nadenken over wie er geld in de pot heeft gebracht kan de kans dat het klopt nog groter worden.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat een onzin, 25% kans (en eigenlijk meer als je logisch nadenkt.)
Idd gewoon een beetje logisch nadenken, iedereen kan dit roepen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat een onzin, 25% kans (en eigenlijk meer als je logisch nadenkt.)
Sorry hoor, maar dan moet je hier ook gewoon niet komen tot aan morgen:')quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:28 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb liever dat er niet meer over gepraat wordt hier! Straks is het waar, of vergeet iemand een spoiler of wat dan ook.
Ik wil er niks mee te maken hebben! *doet oren dicht en zingt LALALALA*
Daar heeft Danny een mooi knopje voor ontwikkeld: 'Stop volgen', rechtsonderaan je paginaquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:28 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb liever dat er niet meer over gepraat wordt hier! Straks is het waar, of vergeet iemand een spoiler of wat dan ook.
Ik wil er niks mee te maken hebben! *doet oren dicht en zingt LALALALA*
quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:12 schreef June. het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dan moet je hier ook gewoon niet komen tot aan morgen:') donderdag over twee weken
quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:56 schreef sverbern het volgende:
Het schijnt rond 3 uur op radio 1 te zijn geweest, ik heb net teruggeluisterd van 2:50 tot 3:10 maar er is niets over de Mol te horen.
http://www.radio1.nl/terugluisteren
quote:henkkanning
@slijper @antiroos Radio1 heeft een satirisch onderdeel wat jij waarschijnlijk niet door had.
34 minutes ago Favorite Retweet Reply
Is volgende week niet gewoon de ontknoping?quote:
Yeps dat zeiden ze gisteren bij Boulevard dat volgende week de laatste uitzending is iig de ontknoping.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:19 schreef Jabberwocky het volgende:
Is volgende week niet gewoon de ontknoping?
Want dat gebeurt elk jaar?quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:33 schreef MrManiak het volgende:
Is de Mol alweer uitgelekt? Je kan de klok er op gelijk zetten, in de week van/voor de finale 'lekt het uit'.
Bijna wel, ja. Het klopt overigens ook eigenlijk nooit. Gewoon een hoop gelul in de ruimte.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |