quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:56 schreef sverbern het volgende:
Het schijnt rond 3 uur op radio 1 te zijn geweest, ik heb net teruggeluisterd van 2:50 tot 3:10 maar er is niets over de Mol te horen.
http://www.radio1.nl/terugluisteren
quote:henkkanning
@slijper @antiroos Radio1 heeft een satirisch onderdeel wat jij waarschijnlijk niet door had.
34 minutes ago Favorite Retweet Reply
Is volgende week niet gewoon de ontknoping?quote:
Yeps dat zeiden ze gisteren bij Boulevard dat volgende week de laatste uitzending is iig de ontknoping.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:19 schreef Jabberwocky het volgende:
Is volgende week niet gewoon de ontknoping?
Want dat gebeurt elk jaar?quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:33 schreef MrManiak het volgende:
Is de Mol alweer uitgelekt? Je kan de klok er op gelijk zetten, in de week van/voor de finale 'lekt het uit'.
Bijna wel, ja. Het klopt overigens ook eigenlijk nooit. Gewoon een hoop gelul in de ruimte.quote:
Die theorie was idd echt héél erg slecht.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:42 schreef Bellatrix het volgende:
Vorig jaar kan ik het me niet herinneren. Het enige wat ik me nog kan herinneren was die idiote theorie dat Sanne Vogel met haar achternaam heet en dat met Twitter werd gekoppeld en ze dus de mol was. Ofzo.
Ohja, dat was ook een fraaie.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:42 schreef Bellatrix het volgende:
Vorig jaar kan ik het me niet herinneren. Het enige wat ik me nog kan herinneren was die idiote theorie dat Sanne Vogel met haar achternaam heet en dat met Twitter werd gekoppeld en ze dus de mol was. Ofzo.
Kan Karin schrijven?quote:Op donderdag 10 maart 2011 07:40 schreef DaMart het volgende:
In de Metro staat een interview met Karin vandaag. Ze heeft een boek geschreven over iemand met een dubbelleven en vond het moeilijk om tegen de anderen te liegen... hints?.
Ja, ze kan het alleen zelf niet lezenquote:
Hoe kan je daar nou vrij zeker van zijn. Het is, er vanuit gaande dat er geloot wordt, gewoon een 50% kans dat de mol in dit geval de vrijstelling zou krijgen. Het is toch helemaal niet zo'n gek idee van Patrick om zelf ook een gooi te doen naar die vrijstelling? Je bent gewoon bang dat er niet eerlijk geloot is, dat is wat anders.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:08 schreef Jane het volgende:
Bovendien, als Patrick de Mol is hebben we in de vorige aflevering bij de bootjes niet naar een echte opdracht zitten kijken, maar naar een toneelstuk van 1 Mol + 3 figuranten. Ik ben er in dat geval ook vrij zeker van dat er niet 'eerlijk geloot' is, maar gewoon al van het begin af aan zeker dat de Mol deze rol zou uitvoeren.
Ik geloof ook dat er eerlijk geloot is, maar ik vond de reactie van Patrick toen hij de vrijstelling had gepakt echt zwaar overdreven en daardoor behoorlijk irritant. Slecht geacteerd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:13 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Hoe kan je daar nou vrij zeker van zijn. Het is, er vanuit gaande dat er geloot wordt, gewoon een 50% kans dat de mol in dit geval de vrijstelling zou krijgen. Het is toch helemaal niet zo'n gek idee van Patrick om zelf ook een gooi te doen naar die vrijstelling? Je bent gewoon bang dat er niet eerlijk geloot is, dat is wat anders.
Ik lees dit wel vaker, maar dit is ook logisch. Er was immers gezegd: "zijn er meerdere kandidaten, dan loot de mol". Oftewel, de mol mag zelf loten. Dan kan je dat "niet eerlijk" noemen, maar je kan het de mol niet verwijten dat een hoed heeft gemaakt met 50x patrick erin en 1x karin, en dat het dan Patrick is geworden. Als hij dat niet gedaan had, was het weer een slechte mol geweest.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:08 schreef Jane het volgende:
Ik ben er in dat geval ook vrij zeker van dat er niet 'eerlijk geloot' is, maar gewoon al van het begin af aan zeker dat de Mol deze rol zou uitvoeren.
Zelfs al is er niet eerlijk geloot, gaan we nu ineens met zijn allen zeuren als de mol stiekem niet eerlijk speelt?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:29 schreef sverbern het volgende:
[..]
Ik geloof ook dat er eerlijk geloot is, maar ik vond de reactie van Patrick toen hij de vrijstelling had gepakt echt zwaar overdreven en daardoor behoorlijk irritant. Slecht geacteerd.![]()
idd, de mol moet eerlijk zijn, geld in de pot brengen etcquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:05 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Zelfs al is er niet eerlijk geloot, gaan we nu ineens met zijn allen zeuren als de mol stiekem niet eerlijk speelt?
Ik vond dat ook echt een gave wending.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:29 schreef ShiningStar het volgende:
Ben benieuwd naar de boomopdracht deze week. Kijken wie hoe het spel gaat manipuleren om te zorgen dat de antwoorden op de vragen kloppen.
Weer eens wat anders, haalt een beetje de sleur uit het spel die er voor de finale vaak is, omdat iedereen dan écht alleen nog maar bezig is elkaar in de gaten te houden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik vond dat ook echt een gave wending.
Misschien vonden ze het leuker ofzo. Beetje als die hermontage van een hele aflevering?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:36 schreef Susi het volgende:
Ik blijf héél benieuwd naar het antwoord op de vraag waarom Soundos in de intro destijds gespiegeld was.
Nu krijgen we in ieder geval een fanatieke opdracht.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:53 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Weer eens wat anders, haalt een beetje de sleur uit het spel die er voor de finale vaak is, omdat iedereen dan écht alleen nog maar bezig is elkaar in de gaten te houden.
Heeft Soundos niet gewoon teveel geld binnen gehaald om de mol te kunnen zijn?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:07 schreef Guanabana het volgende:
In het filmpje 'interviews aflevering 10' zie je Soundos op het laatst: 'Ik speel naief, ik speel een beetje dommig, en dat was mijn tactiek, en ik denk dat het heeft gewerkt. Mensen denken dat ik dingen per ongeluk doe, iedereen weet van oh, dat is een comedien, dat is geen actrice, maar ik kan heel goed acteren'.
Wat moeten we daar nou weer mee? Zo'n duidelijke hint zullen ze toch niet erin stoppen?
Wat is hier vreemd aan als Soundos niet de mol is? Dan kun je toch ook nog wel een tactiek hebben?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:07 schreef Guanabana het volgende:
In het filmpje 'interviews aflevering 10' zie je Soundos op het laatst: 'Ik speel naief, ik speel een beetje dommig, en dat was mijn tactiek, en ik denk dat het heeft gewerkt. Mensen denken dat ik dingen per ongeluk doe, iedereen weet van oh, dat is een comedien, dat is geen actrice, maar ik kan heel goed acteren'.
Wat moeten we daar nou weer mee? Zo'n duidelijke hint zullen ze toch niet erin stoppen?
Dat er alleen van Soundos zo'n biecht komt, heel geheimzinning gebracht. Gewoon vreemd. Kijk het filmpje anders zelf maar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat is hier vreemd aan als Soundos niet de mol is? Dan kun je toch ook nog wel een tactiek hebben?
Iedereen doet toch gewoon zijn best zich een beetje verdacht te maken? Dat is gewoon de bedoeling van dat filmpje, niks vreemds aan, doet iedere kandidaat.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat er alleen van Soundos zo'n biecht komt, heel geheimzinning gebracht. Gewoon vreemd. Kijk het filmpje anders zelf maar.
Dat dus.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:22 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Iedereen doet toch gewoon zijn best zich een beetje verdacht te maken? Dat is gewoon de bedoeling van dat filmpje, niks vreemds aan, doet iedere kandidaat.
Geven ze die interviews van te voren al vrij?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:07 schreef Guanabana het volgende:
Afvalrace.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:07 schreef Vlindur het volgende:
Is nou vanavond de finale? Of gewoon nog een afvalrace?
Vanavond de finale, maar volgende week wordt waarschijnlijk pas de mol bekend in de terugblik op het seizoen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:07 schreef Vlindur het volgende:
Is nou vanavond de finale? Of gewoon nog een afvalrace?
Vanavond al ?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vanavond de finale, maar volgende week wordt waarschijnlijk pas de mol bekend in de terugblik.
Laatste echte aflevering ja. Volgende week is de laatste aflevering, normaal gesproken met een terugblik op molacties en bekend maken van mol/winnaar.quote:
Dus dan vallen er twee af?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Laatste echte aflevering ja. Volgende week is de laatste aflevering, normaal gesproken met een terugblik op molacties en bekend maken van mol/winnaar.
Lijkt me wel. Maar de verliezer wordt denk ik ook pas volgende week bekend gemaakt. Dus eigenlijk valt er maar een af na de eerste opdracht, dan zijn ze nog met 3 personen over, zoals normaal gesproken in een finale.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:12 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dus dan vallen er twee af?
Eentje na de eerste opdracht, en daarna nog eentje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |