Ik sluit mij hierbij aan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Goede opbouw, rare woordkeuze en aparte zinstructuur.
Ik geef jouw klacht een 4,5.
Lastig.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:15 schreef das_phantom het volgende:
Vervolgens moet mn vriend het met een emmer schoonmaken.
Neger?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:15 schreef das_phantom het volgende:
Haha dit is nog niks, luister maar eens naar dit verhaal TS
Ben eens samen met een donkere vriend naar buiten geweest. Toen ging de donkere vriend plassen. Komt er een man naar buiten met een politieshirt aan en ondervraagt hij hem: ben je wel van hier enzo, komen je ouders hier vandaan? Vervolgens moet mn vriend het met een emmer schoonmaken.
Goede vraag!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:27 schreef Leipo666 het volgende:
als ik buiten de bebouwde kom ga pissen, maar mijn pis land net (zo langs het plaatsnaambordje) binnen de bebouwde kom: ben ik dan strafbaar?
Inderdaad. ál plassend omdraaien als je aangesproken wordt, al raak je maar een schoen of een broekspijp ofzo.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:15 schreef deelnemer het volgende:
Die lafaards komen natuurlijk pas aankakken als je uitgezeikt bent.
Anders kun je je sleurf gewoon op de vijand richten.
Kijken of ze nog kunnen schrijven nadat alles nat gezeken is.
Wild spuiten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:49 schreef Quibo het volgende:
ik hoorde dat als je zegt dat je aan het fappen bent de boete minder hoog is
Alleen als ze mee mogen doen, anders ben je extra de lul.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:49 schreef Quibo het volgende:
Je zat te lopen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:34 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik moest een keer een verklaring geven waarom ik door rood liep op maandagochtend om 8:45. Terwijl ik al aan die lul had verteld dat ik niet zat op te letten, kankerzooi!
Dan kan je zeggen dat de reden dat je aan het wildplassen was, omdat je last hebt van een blaasaandoening. Dan kan je daarna gewoon in beroep gaan tegen die boete en die schelden ze dan kwijt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:11 schreef Elmostyle het volgende:
Hooggeachte FOK'ers,
[...]
Klacht: Verklaring bij Wildplassen!
Dat dus!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:56 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
hij zei toch al dat hij niet op zat te letten
Goeie.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:11 schreef Elmostyle het volgende:
Wat voor een verklaring valt er af te geven als je aan 't wildplassen bent johDus ik van 'Het begon allemaal op een regenachtige donderdagochtend in 1959 toen mijn vader mijn moeder ontmoete in een bruin cafe te ...blabla', hopend dat die zou meeschrijven, moeten die agenten ook eens iets nuttigs doen, maar helaas
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Zeggen dat je ingebroken hebt bij een gebouw, maar de wc was bezet, dus moest je buiten plassen.
Was dat papiertje al geel, of was het in eerste instantie een wit papiertje?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:28 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Vriend van mij heeft dat gele papiertje ingelijst, hij was ook gepakt tijdens het plassen!
Zijn verklaring:
' Het was een klein plasje '
Als je dat bij mij had gedaan had ik je een heel busje pepperspray in je ogen leeggespoten en je hele hoofd kapot geknuppeldquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:27 schreef Salatrel het volgende:
bij mij maakte zon agent in opleiding de fout om mij tijdens het wildplassen op de schouder te tikken waardoor in een 180° draai maakte en zijn broek/schoenen onderpiste...
had ie kunnen verwachten want tijdens rollenspellen op de opleiding leer je dat je dat beter niet kunt doen
surequote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:38 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Als je dat bij mij had gedaan had ik je een heel busje pepperspray in je ogen leeggespoten en je hele hoofd kapot geknuppeld
Uiteraardquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:38 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Als je dat bij mij had gedaan had ik je een heel busje pepperspray in je ogen leeggespoten en je hele hoofd kapot geknuppeld
Nou, ik kan wel iets verzinnen hoor. Niet eens uit de lucht gegrepen. Als je bijvoorbeeld een fikse blaasontsteking hebt kan je daar soms zoveel last van hebben dat je het echt niet langer op kunt houden. Zodra je het gevoel krijgt dat je moet, dan moet je. Ongeacht waar je bent of in wat voor situatie je je bevindt, je blaas vindt dat je moet en dan is er geen houden meer aan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:11 schreef Elmostyle het volgende:
Wat voor een verklaring valt er af te geven als je aan 't wildplassen bent
Nederland kennende, zullen ze je sowieso de boete wel geven. Waarna je vervolgens 'm achteraf moet gaan aanvechten, het zal vast niet zo zijn dat ze de boete ineens laten zitten ofzo.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou, ik kan wel iets verzinnen hoor. Niet eens uit de lucht gegrepen. Als je bijvoorbeeld een fikse blaasontsteking hebt kan je daar soms zoveel last van hebben dat je het echt niet langer op kunt houden. Zodra je het gevoel krijgt dat je moet, dan moet je. Ongeacht waar je bent of in wat voor situatie je je bevindt, je blaas vindt dat je moet en dan is er geen houden meer aan.
Ik vraag me af of dat iets is waar agenten rekening mee houden, en of een doktersverklaring in deze ondersteunend is bij je uitleg.
"Als ik m'n broek had aangehouden, was het ook wildplassen geweest maar had ik er zelf nogal last van gehad".. Zo ben ik er een keer "onderuit gekomen".quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:11 schreef Elmostyle het volgende:
Hooggeachte FOK'ers,
Gisterenavond na het nuttigen van enkele alcoholische versnaperingen en de alcohol begon te werken werd het rond 5 uur tijd om terug richting huis te gaan.
Maar zoals iedere uitgaansavond, zal je net zien dat je moet urineren op het moment dat je op weg naar het station bent..
Vervolgens tijdens dat ik mijn blaas legend ben komt politie eraan, oke boete blabla, oke we waren fout je hebt helemaal gelijk..
Vervolgens vraagt die of ik nog een verklaring wil geven, whutt
Wat voor een verklaring valt er af te geven als je aan 't wildplassen bent johDus ik van 'Het begon allemaal op een regenachtige donderdagochtend in 1959 toen mijn vader mijn moeder ontmoete in een bruin cafe te ...blabla', hopend dat die zou meeschrijven, moeten die agenten ook eens iets nuttigs doen, maar helaas
Klacht: Verklaring bij Wildplassen!
Het zal ervan afhangen of de agent de avond van tevoren geneukt heeft of niet, en of hij zich kan herkennen in de genoemde situatie en of de achtergrond daarvan strookt met zijn verhaal. Iemand die op de vluchtstrook naast zijn auto staat te pissen lijkt me een stuk geloofwaardiger dan een vent die net lallend uit een cafe komt gewankeld.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:31 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Nederland kennende, zullen ze je sowieso de boete wel geven. Waarna je vervolgens 'm achteraf moet gaan aanvechten, het zal vast niet zo zijn dat ze de boete ineens laten zitten ofzo.
Terecht, wanneer je troep maakt moet je het zelf opruimen - donkere vrienden idem dito.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:15 schreef das_phantom het volgende:
Haha dit is nog niks, luister maar eens naar dit verhaal TS
Ben eens samen met een donkere vriend naar buiten geweest. Toen ging de donkere vriend plassen. Komt er een man naar buiten met een politieshirt aan en ondervraagt hij hem: ben je wel van hier enzo, komen je ouders hier vandaan? Vervolgens moet mn vriend het met een emmer schoonmaken.
wtfquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
"Als ik m'n broek had aangehouden, was het ook wildplassen geweest maar had ik er zelf nogal last van gehad".. Zo ben ik er een keer "onderuit gekomen".
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:49 schreef Quibo het volgende:
De tweede categorie ligt tussen ¤380 en ¤3.800 dus ik denk dat je beter gewoon kan zeggen dat je plast.quote:Schennis van de eerbaarheid (Art. 239 Strafrecht)
Met gevangenisstraf van ten hoogste 3 maanden of geldboete van de tweede categorie wordt gestraft schennis der eerbaarheid
op of aan een plaats, voor het openbaar verkeer bestemd;
op een andere dan onder 1. bedoelde openbare plaats, toegankelijk voor personen beneden de leeftijd van 16 jaar;
op een niet openbare plaats, indien een ander daarbij zijns ondanks tegenwoordig is.
Dat iemand zonder dat hij/zij het wilde jouw gefap heeft mogen aanschouwen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat is "een ander daarbij zijns ondanks tegenwoordig"?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:38 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Stoer.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:38 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Japannersquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:14 schreef IkBenEenStoner het volgende:
Beter dan dit doen: http://www.newsfilter.org(...)s_cum-spurting_cock/
Teh fuck.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:14 schreef IkBenEenStoner het volgende:
Beter dan dit doen: http://www.newsfilter.org(...)s_cum-spurting_cock/
Zie reactie op vorige pagina van iem:quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wildmasturberen geeft een minder hoge boete dus je staat wel ff voor lul voor die agent maar het scheelt wel geld
Dus nahj, gaat 'm niet woorden.quote:Schennis van de eerbaarheid (Art. 239 Strafrecht)
Met gevangenisstraf van ten hoogste 3 maanden of geldboete van de tweede categorie wordt gestraft schennis der eerbaarheid
op of aan een plaats, voor het openbaar verkeer bestemd;
op een andere dan onder 1. bedoelde openbare plaats, toegankelijk voor personen beneden de leeftijd van 16 jaar;
op een niet openbare plaats, indien een ander daarbij zijns ondanks tegenwoordig is.
Als ik nog een keer gepakt word zal ik dit maar zeggen danquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
"Als ik m'n broek had aangehouden, was het ook wildplassen geweest maar had ik er zelf nogal last van gehad".. Zo ben ik er een keer "onderuit gekomen".
Wat een logica=oquote:Op zondag 6 maart 2011 00:49 schreef xyzyx het volgende:
Zeg gewoon dat je de plantjes water aan het geven was![]()
Wat ik me eigenlijk afvraag is of in je broek plassen ook valt onder wildplassen.. en hoe zou het zitten met als je in iemands anders zijn/haar broek zou plassen?![]()
Goede vraag.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:27 schreef jeroen25 het volgende:
Als je in een emmertje plast, plas je dan wild?
En als je daarna dat emmertje leeggooit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |