Casting is werkelijk om te janken. Je had er gewoon een paar paupers en kakkers in moeten gooien. Gegarandeerd succes.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:33 schreef marky het volgende:
[..]
Hummie zit (nog) niet in de redaktie ze heeft alleen de casting gedaan.
Alles op z'n tijd. Als je een lekker vuurtje wil aanwakkeren moet je zorgen dat er olie in de buurt isquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Moet jij niet Alphons lastig vallen op twitter? Of facebookers over de rooie helpen??
Nee, ze is denk ik echt een Baby Born hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:37 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ze heeft het dekbad van Maik gepakt en heeft de hele nacht tegen een pisvlek aan gejankt
Hoezo.. Laura staat er tussenin en dat weet ze. Dat heeft ze gisteren zelf aangegeven.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voorlopig laat hij Laura nu wel keihard barsten door openlijk de kant van Servio te kiezen.
Als de mannen mogen stemmen dan zeker Mo, mannen trekken jankwijven erg slecht...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:37 schreef Mylene het volgende:
Ik denk dat Laura, Sofia en Aafke genomineerd gaan worden.
Sofia eruit.
Geheim Laura en Guido wordt geraden omdat ze genomineerd staat.
Nee, het is waarschijnlijk dezelfde psychologe als die ze bij DGK hadden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:32 schreef waxmask het volgende:
Die psycholoog doet ook niet echt zijn werk? Of zou het een Portugese zijn?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:37 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ze heeft het dekbed van Maik gepakt en heeft de hele nacht tegen een pisvlek aan gejankt
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:37 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ze heeft het dekbed van Maik gepakt en heeft de hele nacht tegen een pisvlek aan gejankt
Ze kan geen babyborn zijn omdat een babyborn simpelweg niet zon snerpend geluid maakt als hoogbegaafde mootje...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:37 schreef bb2 het volgende:
[..]
Nee, ze is denk ik echt een Baby Born hoor.
Ik blijf er bij.
Verduidelijk even zit op mijn werkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:36 schreef Anneloortje het volgende:
Guido wat zeg je nou????
Kwartet, duhuh
Dat zou wel prima zijn. Dan is Servio ook zijn directe backup kwijt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:37 schreef Mylene het volgende:
Ik denk dat Laura, Sofia en Aafke genomineerd gaan worden.
Sofia eruit.
Geheim Laura en Guido wordt geraden omdat ze genomineerd staat.
een custom babyborn.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:38 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ze kan geen babyborn zijn omdat een babyborn simpelweg niet zon snerpend geluid maakt als hoogbegaafde mootje...
Tsja daar kies je zelf voor, je kan kiezen wat je wil. Maar dat durft ze niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:38 schreef marky het volgende:
[..]
Hoezo.. Laura staat er tussenin en dat weet ze. Dat heeft ze gisteren zelf aangegeven.
en dan de mannen, zowel als de vrouwen nomineren, dan wordt het pas eerlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:39 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat zou wel prima zijn. Dan is Servio ook zijn directe backup kwijt.
Was Servio maar eruit gekickt gisteren dan waren we ook verlost van Sofia.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:39 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat zou wel prima zijn. Dan is Servio ook zijn directe backup kwijt.
Zat gisteren naar haar grote hoofd op kanaal 15 tekijken tijdens het eten. Ze eet met haar mond open brrrrquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:34 schreef Misiuuu het volgende:
Zo aafke hele pot pasta op haar brood!
Gek hè dat ze puisten heeft! :p
Guidster vroeg hoe heet dat spel ook alweer waarbij je moet vragen mag ik van jou...quote:
Bah, en volgens Gerard laat ze ook veel boeren aan tafel, want dat werd hij een beetje beuquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:40 schreef marky het volgende:
[..]
Zat gisteren naar haar grote hoofd op kanaal 15 tekijken tijdens het eten. Ze eet met haar mond open brrrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |