Ook helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:20 schreef Robbedoess het volgende:
Wanneer zijn mensen Joanna eens zat. Ze weet alles zeker. Gerard is homo, Maik heeft veel geld.
Weg met dat mens, zit alleen maar haar fashion site te promoten....
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:18 schreef Anneloortje het volgende:
Ik ga nog even 1x het filmpje van Karim met zn bennylavedansmove bekijken.
Link link!quote:
Iedereen zit aan het ontbijt, er zal wel een schoonmaakploeg de tranen op aan het dweilen zijn.quote:
Dat dusquote:
Welnee, die smeekt middels haar tranen om aandacht.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:21 schreef marky het volgende:
Ik heb eigenlijk het idee dat Mo het liefst alleen gelaten zou worden.
Tsunami bedoel je?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:22 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Iedereen zit aan het ontbijt, er zal wel een schoonmaakploeg de tranen op aan het dweilen zijn.
Gisteren probeerde ze een aantal maal om weg te zijn van de groep maar die kwamen steeds achter haar aan. Ik kan me voorstellen dat ze denkt effe allemaal optiefen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Welnee, die smeekt middels haar tranen om aandacht.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:24 schreef Mylene het volgende:
Ik vind het zielig voor Monique, arm kind.
Nee alhoewel Guido wel aangaf dat als hij vrijwillig zou vertrekken er voor Laura een oplossing zou worden gezocht dat had de redaktie beloofd toen hij zijn 24 uur wilde aanvragen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:24 schreef Robbedoess het volgende:
Komen er nog twee nieuwe geheimen alleen voor Laura en Guido of zitten die van hun er ook al bij, bijvoorbeeld Guido hoogbegaafd. Hij weet wel veel voor een 20 jarige.
Meeste begrafenissen zijn gezelliger hoorquote:
hoe hard moet Mo dán wel niet janken?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:26 schreef bb2 het volgende:
[..]
Meeste begrafenissen zijn gezelliger hoor
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:25 schreef R0T29 het volgende:
Ja en Maik gaat zich nu zeker gedragen al die tijd. Niet achter de dames en heren aan die in het wild rondlopen. Hij is al aandachtsgeil dus dat gaat niet lang duren!!!
Ik ben bang dat een strop of pistool dan nog de enige uitweg isquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
hoe hard moet Mo dán wel niet janken?
ongeloofwaardig
Karim viel wel door de mand met zijn geheime missie.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:28 schreef Anneloortje het volgende:
Terugblikmomentje:Karim met ik vertel mijn geheim niet
Team gerard:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |