Dat heb ik al eens besproken, het gaat dan even goed maar ze vervalt vrij snel weer in haar oude patroon. Das het probleem, het zit in de aard van haar. (dat vindt ik vreemd, want een vrouw is altijd netjes in mijn ogen)quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:17 schreef Prelude_2.3_4WS het volgende:
Vertel haar wat je hier typt...:
Als schoonmaken al een probleem is, hoe zit het dan met verzorging en opvoeding van kids?
Geef haar 3 maanden de tijd voor verbetering en anders schop je haar er uit! Ook even tegen haar zeggen.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:18 schreef AlfredKwak het volgende:
[..]
Das het probleem, het zit in de aard van haar. (dat vindt ik vreemd, want een vrouw is altijd netjes in mijn ogen)
Klopt. Maar ja kom op zeg. Vroeger ruimde haar moeder alles op, maar als je het huis uitgaat dan begrijp je toch wel dat je het zelf moet gaan doen. Ik ben een man en ik begrijp dat zelfs!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:19 schreef W1ckeDxt het volgende:
Ja in jou ogen, wil niet zeggen dat het ook zo is.
Dit vergt heeel veel inzet van haar kant, old habits..
Ik vind het een ernstig gebrek aan communicatie en aan de basale principes van rekening met elkaar houden als je samen in een huis woont. Lijkt me dat de rest van de relatie er ook onder te lijden heeft.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:37 schreef AlfredKwak het volgende:
Taakverdeling heb ik al geprobeerd, maar zonder succes. Bewustmaken van de troep heb ik ook geprobeerd, ook zonder succes.
Ik vindt het gewoon erg om mijn huis(houden) zo te zien verwaarlozen. Ik zet gewoon vraagtekens bij de toekomst hierdoor. Zoals wordt opgemerkt zal het lastig zijn voor haar om haar oude gewoonte af te leren.
Het klopt ook dat onze relatie eronder lijdt. Ik irriteer me vreselijk aan de troep en als ik er wat van zeg wordt het ruzie. Ik weet het, das slecht. Maar goed, als ik thuis kom na een dag weken en ik weet dat ze veel eerder thuis is en bijvoorbeeld de tafel staat nog vol troep dan irriteer ik me rot.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind het een ernstig gebrek aan communicatie en aan de basale principes van rekening met elkaar houden als je samen in een huis woont. Lijkt me dat de rest van de relatie er ook onder te lijden heeft.
Heeft ze er wel begrip voor hoe vervelend jij dit vindt? En kun jij haar dit wel goed duidelijk maken?
Wat een onzin dat een vrouw altijd netjes moet zijn!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:18 schreef AlfredKwak het volgende:
[..]
Dat heb ik al eens besproken, het gaat dan even goed maar ze vervalt vrij snel weer in haar oude patroon. Das het probleem, het zit in de aard van haar. (dat vindt ik vreemd, want een vrouw is altijd netjes in mijn ogen)
Emancipatie is onzin want ik meer uren dan zij, dus ze heeft voldoende tijd voor het huishouden. Als is het maar voor een klein deel.
Hahahah niets moet natuurlijk. Zo bedoel ik het ook niet. Maar de dames die ik ken mopperen altijd op hun vrienden dat ze er zo`n rommel van maken. Plus het klassieke beeld is dat de man rommel maakt en de vrouw moppert over de rommel. Vandaar dat ik dus ook zo denk. En nogmaals; niets MOET want niet iedereen is hetzelfde.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat een onzin dat een vrouw altijd netjes moet zijn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |