SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die verwachting heb ik stiekem ook.
Wat wil je dan horen?quote:
Dus ze hebben een liever een holle boom dan jou? Nah...quote:Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat mannen em zelfs in een holle boom zouden hangen...
Ik heb liever een warm holletje dan een koude en kille graftakquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:18 schreef Spirit82 het volgende:
DOABLE?!![]()
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat mannen em zelfs in een holle boom zouden hangen...
Dat is een bepaald type mannen. Ik persoonlijk vind die knoesten dan weer niks, en je weet het nooit met die eekhoornfamilies van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:18 schreef Spirit82 het volgende:
DOABLE?!![]()
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat mannen em zelfs in een holle boom zouden hangen...
Gefeliciteerd. Hoop dat de ware man voor je er bij zat!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:24 schreef Lightning_NL het volgende:
Mijn ervaring met datingsites is dat ik er heel makkelijk veel sex mee heb gekregen. Erg handig
Ja thanks! Die was al een stuk enthousiasterquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:19 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet wat je smaak is...
Maar is een lekker ding hoor!![]()
(Voel je het veertje al, spirit?)
Ik ben zélf man, en hetero. Was gelukkig niet echt op zoek naar de ware. Maar had wel gewoon zin in 'no strings attached' sex. En da's super makkelijk via die dating sites.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:33 schreef macondo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Hoop dat de ware man voor je er bij zat!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:56 schreef Garisson72 het volgende:
owja, om de TT aan te vullen: "...iets waar we het maar niet meer over moeten hebben."
Haha ben je een Tuareg gewordenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:18 schreef Spirit82 het volgende:
DOABLE?!![]()
Geen idee wat het is, maar het kan nooit positief zijn als jij het zegtquote:
Om de paar topics komt er zo'n mafketel zoals jij voorbij met een dergelijke boodschapquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:38 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ik ben zélf man, en hetero. Was gelukkig niet echt op zoek naar de ware. Maar had wel gewoon zin in 'no strings attached' sex. En da's super makkelijk via die dating sites.
't Is een Volkswagen. Hij noemt je een Volkswagen. En hij schrijft het nog verkeerd ook. Ik zou het niet pikken hoor. Just sayin'.quote:
Haha, tja, ik weet wie het zegtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't Is een Volkswagen. Hij noemt je een Volkswagen. En hij schrijft het nog verkeerd ook. Ik zou het niet pikken hoor. Just sayin'.
Maar het is echt een hele grote dikke Vokswagen, waar hij je mee vergelijkt. Ik wil verder niet stoken heur, maar ik zou het niet pikken.quote:
Haha, ist er 1 met klasse?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar het is echt een hele grote dikke Vokswagen, waar hij je mee vergelijkt. Ik wil verder niet stoken heur, maar ik zou het niet pikken.
't Is wel zo'n hele dure ja. Zo'n chique PC Hooft-tractor, waar je alleen met heel veel blond haar in mag, en dan moet je daar ook een hele dure zonnebril in steken.quote:
Een Volkswagen kan per definitie natuurlijk geen PC Hoofttractor zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:37 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zolang je een PC hoofttractor als klasse ziet dan wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |