Nee, maar toen ik klein was heb ik eens de pilstrip van mijn moeder opgegeten. Misschien zwerven er nog wat hormonen in mijn lichaam rond.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:00 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Jij wast je lange haar dus met wijven shampoo
Manboobsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, maar toen ik klein was heb ik eens de pilstrip van mijn moeder opgegeten. Misschien zwerven er nog wat hormonen in mijn lichaam rond.
Ik ga denk ik als het Doppler effectquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:01 schreef rival het volgende:
[..]
Zo wilden mijn maten gaan, allemaal als andere superheld...
tot ik zei wat voor broekje we dan allemaal zouden moeten dragen
ik vond het erg leuk. En de muziek was dus stukken prettiger om naar te luisteren dan t gemiddelde carnavalsnummer.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar zou ik dus al helemaal nooit heengaan.
Nergens last van hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:03 schreef PeuRac het volgende:
Ben weer op aardeDie Whiskey hakte dr wel in gisteren
Na die TBBT aflevering zou dat wel moetenquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:56 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Als je graag je foto geplastificeerd wilt zien worden, en dan als rukmateriaal aan een muur komt te hangen dan zeg ik DOEN!
Zie je Ang3l ben best aardig voor jou
Had net ff teveel en vooral teveel door elkaar gedronkenquote:
Ja vind ik ook, maar geef je weinig kansquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Na die TBBT aflevering zou dat wel moeten
Heb zelf ook altijd zo'n nare ervaring van Whiskeyquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:03 schreef PeuRac het volgende:
Ben weer op aardeDie Whiskey hakte dr wel in gisteren
Gelukkig was ik niet heel serieusquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, maar geef je weinig kans
das wel wat minder ja, de muziekquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:03 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik vond het erg leuk. En de muziek was dus stukken prettiger om naar te luisteren dan t gemiddelde carnavalsnummer.
Ik denk ik herhaal hem maar even, de regels.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Precies.
En volgens de regels moet je dan een foto in:
• Casual kleding
• Avondkleding
• Zwemkleding
• Naakt maar volgens fr fok regels
• Naakt maar dan in KPD
• Plus een foto naar keuze waarop jij staat met je favoriete hobby/bezigheid
Zo hoort dat. En nee, we buigen de regels niet een beetje voor je. This is the law! Kunnen wij ook niets aan doen. Don;t shoot the messenger.
Zolang ik met pijl en boog mensen kan neerschieten doe ik het met liefde...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He Wicky, wat fijn toch dat je met me meedenkt!
Normaal kan ik t prima handelen, maar dan drink ik t niet tussen glazen port, wijn en bier doorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:04 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Heb zelf ook altijd zo'n nare ervaring van Whiskey
Nou je ondertitel is ook Geek CHIC, dus ik ben ff van de waps afquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, maar toen ik klein was heb ik eens de pilstrip van mijn moeder opgegeten. Misschien zwerven er nog wat hormonen in mijn lichaam rond.
Ik had alleen bier op en zat met hetzelfde probleem! stomme wekker om 6 uurquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had net ff teveel en vooral teveel door elkaar gedronken
Was niet heel erg, maar voelde em gisteren avond wel en vanochtend wat moeite met wakker worden.
quote:
Nou alleen whiskey trek ik ook wel, maar heb een nare ervaring gehad op die dag dat ik op die boot stond (fobo). Wijn, bier en dan whiskey... niet echt een handige combinatiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Normaal kan ik t prima handelen, maar dan drink ik t niet tussen glazen port, wijn en bier door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |